10.Katie

29 0 4
                                    

*Niesom veľmi nadšená z tejto časti ale som zvedavá na váš názor.*

Ronie zatiaľ hľadala Katie ale nevedela ju nájsť. Hľadala asi všade. Nakoniec ju našla opitú. Ležala na tej lavičke kde sedela Ronie na začiatku párty. Zavolala Justinovi aby prišiel za nimi. „Justin? Prosím ťa prídi k tej lavičke pod stromom. Nepýtaj sa prečo iba prídi.“ „Dobre idem.“......................

Ronien pohľad:

Keď som konečne našla Katie zostala som zarazená. Ležala na lavičke opitá. Ešte nikdy som ju nevidela opitú, ale najhoršie bolo to, že bola totálne na mól. Zavolala som Justinovi a o chvíľu bol pri nás.

Justinov pohľad:

Mal som čudný pocit keď mi volala Ronie. Bál som sa o ňu tak som sa ponáhľal k tej lavičke. Keď som tam prišiel uvidel som Katie ležať na lavičke a Ronie ktorá sa snažila ju prebrať.“ Ronie?“ Otočila sa na mňa zo slzami v očiach. „Ona nedýcha!“ nič som nepovedal iba som skontroloval či to je naozaj tak. Nedýchala. „Justin! Urob niečo!!!“ Vytiahol som si mobil z vrecka a vytočil som 112. Pýtali sa ma strašne veľa otázok ale vtedy som nerozmýšľal nad ničím iným iba nad tým, aby tu už tá záchranka bola. Dostal som nervy a vynadal som jej a vtedy ma vypla. Ronie mala položenú hlavu na Katie a plakala. Bol som nervózny. Všetci ľudia čo boli na párty sa nahrnuli okolo nás a pozerali sa. „Nečumte a zavolajte niekto záchranku!!!!“ Asi nikomu nedopínalo že čo od nich chcem, tak som to zakričal ešte raz. „Vy ste sprostí ??!!! Zavolajte už tú záchranku.“ Zrazu sa uvedomilo pár ľudí a začali volať. O 5 minút sme tu mali záchranku. Záchranári sa skoro nedostali ku Katie cez tých všetkých ľudí. Keď boli pri nej zistili čo sa deje a začali ju oživovať. Nepomáhalo to. Medzi tým ďalší záchranári doniesli nosítka a naložili ju na ne. Ja som celý zhrozený pozoroval čo sa deje a utešoval Ronie, ktorá mala dosť a ja tiež. Postavil som sa a pýtal sa že čo s ňou je...nič mi neodpovedali. Zobral som Ronie za ruku a išli sme so zachranármi ku sanitke. Naložili Katie a ja s Ronie sme chceli nastúpiť tiež ale nepustili nás tam. „My musíme ísť s ňou!“ „Nemôžete. Toto je akútny prípad. O tom v akom bude stave vás budeme informovať, ale teraz ak chcete aby bola v poriadku tak nás nechajte ísť.“ Bol som bezmocný. Na pleci mi plakala Ronie a v sanitke odchádzala na mól opitá Katie. Pozerali sme sa ako sanitka odchádza. „To bude v poriadku. Uvidíš.“ Ronie nič nehovorila iba plakala. Pevne som ju objaj a do ucha som jej pošepkal. „Dnes prespíš u mňa a zajtra sa na ňu pôjdeme pozrieť.“ Ronie prikývla a ja som ju zobral do vnútra. Tam som povedal SBSkárom nech povedia ľuďom, že párty sa skončila.

Ronien pohľad:

Začala som ju budiť ale nereagovala. Potom som kontrolovala či dýcha. Nedýchala. Justin pribehol ku Katie a a skontroloval to tiež... nič nehovoril. „Justin urob niečo!“ Zatial čo volal záchranku ja som chytila Katie za ruku a začala som sa modliť. V živote som sa nemodlila iba, keď som bola malá a to tiež len preto, lebo som musela kôli mojej babke. Justin začal nadávať do telefónu a potom ho zložil ja som to nejak zvláštne nevnímala, sústredila som sa na svoje. Potom som len počula ako Justin kričí, aby niekto zavolal záchranku a o chvíľu na to, ma už odsúvali záchranári od Katie. Začali ju oživovať ale nič nepomáhalo. Justin ma utešoval a ja som hystericky plakala. Katie naložili na nosítka. Juss sa postavil a mňa ťahal za ruku zo sebou. Bola som úplne mimo. Nechápala som to. Keď sme chceli nasúpiť s Katie nepustili nás. Povedali iba toľko že nás budú informovať. Justin nemohol nič spraviť a tak sme sa len bezmocne pozerali ako Katie na mól opitá odchádza v sanitke. Keď sanitka zabočila za roh Justin ma pevne objal a do ucha mi pošepkal. „To bude v poriadku. Dnes prespíš u mňa a zajtra sa na ňu pôjdeme pozrieť.“ Nezmohla som sa na nič iné len na prikývnutie. Justin ma chytil za ruku a odviedol ma do vnútra. Tam ma posadil na posteľ. Počula som ako hovoril SBSkárom nech povedia ľuďom že párty sa skončila a potom ma zmohla únava. Ľahla som si na bok a o chvíľu som cítila ako si ku mne ľahol Justin. Pritúlil sa ku mne zo zadu a chytil ma okolo pásu. Cítila som sa výnimočne. Aspoň na chvíľu som mala pociť že sa nič nestalo, ale potom som si zase spomenula na Katie. Po tvári mi stekali slzy. Chytila som Justinovu ruku a otočila som sa k nemu. „Myslíš že bude v pohode??“ Justin mi utrel slzy z tváre a za ucho mi dal neposlušný pramienok vlasov. Pozrel sa na mňa jeho čokoládovohnedými očami a povedal. „Uvidíš zajtra bude skákať ako srnka.“ Usmiala som sa. Justin sa usmial tiež. Dal mi pusu na čelo. Otočila som sa naspäť a Juss ma zase chytil okolo pása. Zavrela som oči a zaspala som.

Justinov pohľad:

Potom ako som im povedal že nech vyženú tých ľudí som to celé kontroloval z okna. V izbe som zostal iba ja a Ronie, ktorá už ležala na posteli. Ľahol som si k nej zo zadu a chytil som ju okolo pása. Myslel som si že spí ale ona ma chytila za ruku a otočila sa ku mne. Zase plakala. Cez slzy sa ma spýtala. „Myslíš že bude v pohode??“ Ja som jej utrel slzy a za ucho som jej dal neposlušný pramienok vlasov. Pozrel som sa jej do očí. Bola krásna, ale v jej očiach bolo toľko smútku a trápenia. Chcel som ju trochu rozveseliť tak som povedal. „Uvidíš zajtra bude skákať ako srnka.“ Usmiala sa. V tom som sa cítil dobre. Ako keby sa všetko vyriešilo, ale ani z ďaleka to tak nebolo. Usmial som sa aj ja a dal som jej pusu na čelo. Venovala mi ešte jeden krásny pohľad a otočila sa. Ja som ju zase chytil okolo pása. Chvíľu som rozmýšľal, že čo všetko sa vlastne stalo, ale bolo toho na mňa dosť a tak som zaspal.

Never Say Never (JB-FF)Where stories live. Discover now