9.Hééj neprestávaj...

37 0 0
                                    

*Dúfam že sa vám bude páčiť táto časť pretože začínam písať aj pohľady. Nechcem hejtovať Selenu ale veľmi ju nemusím a to je aj vidno na tomto príbehu. Tak potom ma za to neodsudzujte. Proste ju nemám rada a neriešim ju. Takže ak sa vám páči môj príbeh viete čo máte robiť :).*

Potom počuli klopkanie podpätkou na dlážke a buchnutie dverami. Po chvíľke ticha........... keď už si Ronie bola istá že je Selena preč zložila prst s Jussových pier.

Ronien pohľad:

Keď mám povedať pravdu.... bála som sa Seleny. Celý ten čas čo tam bola som sa bála, že otvorí dvere a jednu mi vrazí. Ale potom jak tam prišiel Justin všetok ten strach zo mňa opadol, cítila som sa oveľa lepšie. Keď sa rozprávali mala som čo robiť aby som sa nerozosmiala a v tom Justin otvoril dvere, vošiel do vnútra a zatvoril za sebou. Ja som ho chytila za tričko oprela som ho o bok kabínky a dala som mu prst na pery lebo vyzeral že chce niečo povedať. Spravila som to preto lebo som mala pocit že tam Selena ešte je. A mala som pravdu. Potom sme počuli iba klopkanie podpätkou a buchnutie dverami. Nastalo trápne ticho a strašné napätie. Boli sme tak blízko že sme sa skoro opierali nosmi. Zložila som prst z jeho pier a zahľadela som sa do jeho krásnych čokoládovo hnedých očí. „O čom si sa to chcel rozprávať?“ Justin si zahryzol do pery. „O tomto.“ Hneď jak to dopovedal ma začal bozkávať. Bol dosť nadržaný pretože som o chvíľu zacítila jeho ruky na mojom zadku. Ja som si to užívala. Potom ma prestal bozkávať. „Hééj neprestávaj.“ Justin sa usmial a dal mi dole tričko hneď potom som dala dole tričko jemu. Mal úžasne vypracované telo. Chvíľu som na neho hľadela ale potom mi to doplo. Dala som si dole nohavice a potom som ich dala dole aj Jussovi. Zase sme sa začali bozkávať. Tento krát to bolo iné. To nebolo len obyčajné bozkávanie, bolo to neobyčajne vášnivé. Justin ma chytil za zadok a podvihol ma ja som si obkrútila nohy okolo jeho pása. Chcel mi odopnúť podprsenku a vtedy som ho prestala bozkávať. Pozrela som sa mu do očí. „Nie som si istá. Ja som to ešte nerobila a chcem aby to bolo výnimočné. Chcem ťa ...... ale ešte nie teraz.“ Justin ma postavil na zem dal mi bozk na čelo a povedal. „Mám pocit ako keby som ťa poznal celý život. Mám pocit že si to najkrajšie dievča na svete. Mám pocit že ťa milujem. Ja viem poznám ťa iba pár dní ale toto sú moje pocity.  Povedz keď budeš pripravená a ja zariadim aby tvoje po prvý krát bolo to najkrajšie aké môže byť.“ Keď to celé dopovedal prebehli mi zimomriavky po celom tele. Justin sa začal obliekať a ja tiež. Mezdi tým ako sme sa obliekali som sa ho spýtala jednu vec. „Ako to bude? Myslím ako sa mám správať?“ „Myslel som si že sa to spýtaš. Budeme to musieť tajiť lebo oficiálne chodím so Selenou.“ „Takže sa budeme robiť že nič?“ „Budeme musieť. Teda aspoň do vtedy kým so s ňou nerozídem, ale o tom sa porozprávame inokedy.“ Hneď ma napadlo to čo som videla pred tým ako som sa stretla s Jussom ale nemala som odvahu mu to povedať lebo som sa bála Seleny. „Tak fajn dúfam že to zvládnem. Ale najhoršie je že to budem musieť tajiť aj pred Katie. Však ona by ma zabila keby vie že chodím s Bieberom.“ Keď som to dopovedala jemne som ho buchla do ramena. „Auuč.“ „To ťa nemohlo bolieť.“ „Ale bolelo. Sa nezdáš.“ Konečne sme sa doobliekali a mohli sme ísť. „Choď ako prvá. Nájdi Katie a prídi pred hlavný vchod. Potom tam prídem aj ja a pôjdeme si sadnúť do niakeho baru, ale nezabúdaj musíš sa robiť že nič.“ Chvíľu som bola ticho lebo som nevedela čo povedať . „Bože však to je jak Mission Impossible. Obidvaja sme sa zasmiali a ja som vyrazila. Prešla som po dlhej chodbe až na koniec a potom som sa otočila. Spoza rohu vykúkal Justin a sledoval ma. Prišlo mi to strašne vtipné lebo mu trčala iba hlava. Naznačila som mu aby sa schoval. Nepočúval ma, tak som sa otočila, zbehla som dole po schodoch, vyšla som von a začala som hľadať Katie.

Justinov pohľad:

Od chvíle čo som ju uvidel som o nej rozmýšľal. Keď som dospieval pesničku pre Katie tak som sa ponáhľal za Ronie. Predieral som sa davom. Keby som nemal SBSkárov tak by som sa s toho pódia nedostal. Konečne som bol vnútri. Vybehol som po schodoch a rýchlim krokom som prešiel po dlhej chodbe, na konci som zabočil doprava. Otvoril som dvere a zostal som sklamaný. Pred zrkadlom stála Selena. „Ahoj mucko, čo tu robíš?“ „Idem na WC?“ „Aha tak dobre....“ Selena mi dala letmý bozk. Nebol to bozk z lásky ...bol iba tak aby sa nepovedalo. Vošiel som do prvej kabínky. Ocitol som sa tam s Ronie. V tej chvíli som pocítil nával šťastia. Chcel som povedať že som šťastný že prišla, ale ona ma oprela o bok kabínky a položila mi prst na pery. Potom som počul ako Selena odišla. „O čom si sa to chcel rozprávať?“ Bola krásna, neodolal som a pobozkal ju. Bol som strašne nadržaný. Po chvíli bozkávania som ju chytil za zadok. Potom som ju prestal bozkávať. „Hééj neprestávaj.“ Chcela to rovnako ako ja. Usmial som sa a dal som jej dole tričko ako si potom dala dole nohavice a ja tiež. Chytil som ju za zadok a jemne som ju podvihol, ona okolo mňa obkrútila nohy. Bozkávali sme sa asi 5 minút bolo to strašne vášnivé. Chcel som jej odopnúť podprsenku ale v tom sa odsunula, pozrela sa mi do očí a povedala. „Nie som si istá. Ja som to ešte nerobila a chcem aby to bolo výnimočné. Chcem ťa ...... ale ešte nie teraz.“ Bol som sklamaný lebo som si myslel že to chceme obidvaja, ale chápal som ju. Pobozkal som ju na čelo a povedal som jej že ju milujem a že spravím hocičo aby jej po prvý krát bolo to najkrajšie. Obidvaja sme sa obliekali a medzi tým sa ma spýtala, že ako to bude s naším vzťahom. Nemohol som jej povedať nič len to, že ho musíme ešte tajiť. Chcel som sa rozísť zo Selenou už dávno ale niečo mi bránilo mám pocit že ku nej ešte niečo cítim ale ani z daleka to nie je to čo cítim k Ronie. Potom som jej povedal nech ide pohľadať Katie a že sa stretneme pri hlavnej bráne a pôjdeme do nejakého baru. Ešte som sa uistil že nezabudla na to že musí náš vzťah tajiť. Bol som presvedčený že to zvládne. Keď išla po chodbe pozeral som sa jej na zadok. Bol fakt neodolateľný. Na konci chodby sa otočila a začala sa smiať. Neviem čo jej bolo vtipné. Začala mi naznačovať že mám zaliezť, ale ja som sa chcel posledný krát pozrieť na jej zadok. Potom to vzdala a otočila sa. A ja som dostal to čo som chcel. Slintal som. Nezvykol som to robiť, bol som ako omámený nejakou drogou. Chvíľu som ešte počkal a potom som prešiel do svojej izby. Bol som celý spotený tak som sa začal sprchovať. Keď som bol osprchovaný otvoril som sprchový kút a ostal som prekvapený. Pred sprchovým kútom sedela Selena. „Čo si robil tak dlho na tom WC?“ „Podaj mi uterák prosím ťa.“ „A na čo? Mňa sa nemusíš hanbiť.“ Liezla mi na nervy. Pýtala sa ma milión otázok ale ja som nereagoval. Obliekol som sa a utiekol som z mojej izby. Konečne bolo ticho. Zišiel som dole po schodoch a išiel som ku hlavnému v vchodu. Nikto tam nebol..........

Ronie zatiaľ hľadala Katie ale nevedela ju nájsť. Hľadala asi všade. Nakoniec ju našla opitú. Ležala na tej lavičke kde sedela Ronie na začiatku párty. Zavolala Justinovi aby prišiel za nimi. „Justin? Prosím ťa prídi k tej lavičke pod stromom. Nepýtaj sa prečo iba prídi.“ „Dobre idem.“......................

Never Say Never (JB-FF)Where stories live. Discover now