*Tákže ďaľšia čast je na svete. Ak sa vám páči hlas ak máte dotaz tak koment.*
Ronie chcela odpovedať ale keď si všimla Katien výraz tak sa otočila. Videla obrovský barák s obrovskou bránou na ktorej bolo napísané.... Všetko najlepšie Katie!!! „Ahhh už sa teším na darčeky!“ Katie vybehla von s taxíka a obzerala si dom, Ronie zatiaľ ten taxík zaplatila a potom sa pridala. Boli tam všetci ktorých pozvali. Katie s toho mala veľkú radosť pretože sa jej splnil sen. V tom sme uvideli Justina. Bol na balkóne. Katie začala vrieskať jak zmyslov zbavená. „Ooo ježiši mária .... božéééé vidíš ho??“ „Áno vidím.“ „On je neskutočne sexy!!!“ „Katie ty dračica!“ „Awwwww ...“ Obidve sa rozosmiali. „Ronie?? On zmizol.“ „Čo?“ „Však nevidíš?? Nie je tam.“ „On sa o chvíľu objaví zase uvidíš. Choď sa zatiaľ zabaviť a ja si potrebujem niečo vybaviť.“ „Fajn, potom ma nájdeš pri stole so sladkosťami.“ „Myslela som si že to povieš.“ „Tak čau zatiaľ.“ „Ahoj.“ Katie sa stratila medzi ľuďmi a Ronie si sadla na lavičku pod stromom. Chvíľu tam sedela iba tak a rozmýšľala, keď v tom jej začal vibrovať mobil v kabelke. Prišla jej SMS. Bolo tam napísané: Videl som ťa z balkóna. Si zlatá keď sa smeješ. Potrebujem sa s tebou porozprávať. Koncom môjho vystúpenia povedz Katie že potrebuješ ísť na WC... počkaj ma tam.. Po vystúpení prídem za tebou -Justin. Chcela tam ísť ale nebola si istá. Nakoniec sa rozhodla že ešte porozmýšľa. Nechcela tam už sedieť všetko si dala dohromady a išla pohľadať Katie. Našla ju pri stole so sladkosťami tak ako povedala tak aj spravila. Videla ju ako sa napcháva s cupcakemi. Prišla k nej odzadu a spýtala sa jej: „Dáš aj mne jeden alebo sú všetky tvoje?“ „Nedám moje....“ „To myslíš vážne?“ „Bože, nie však si zober.“ „Už som si myslela že to myslíš vážne, lebo u teba nikdy neviem či to myslíš vážne alebo si robíš srandu.“ „Ronie otoč sa!“ Keď sa Ronie otočila uvidela ako na ceste pred bránou zastali dve limuzíny. „To čo je?“ „Ja neviem.“ Z jednej vystúpila Selena Gomez, čo bolo dosť nečakané, pretože Justin o tom Ronie nič nehovoril, že by mala prísť a z druhej vystúpil Ryan Butler (Justinov BFF odmalička J). „Kat čo nás dnes ešte čaká?“ „Ja neviem, ale zatieľ sú to iba samé dobré veci.“ Ronie sa zamračila pretože trochu žiarlila. „Čo sa mračíš?“ „Ja neviem... nemám rada Selenu.“ „Aha tak to všetko vysvetľuje.“ Zatiaľ čo sa Kat a Ronie rozprávali sa všetci nahrnuli k limuzínam a pýtali si podpisy. „Vieš čo poďme sa ešte najesť.“ „Ale ja chcem tiež podpis...“ „Ty budeš mať meeting však si oslávenkyňa.“ „Radšej už nič nehovor lebo si budem myslieť že sa mi to sníva.“ „Poďme sa už najesť som hladná.“ „Ja som najedená až, až.“ „Tak poď so mnou aspoň.“ „No dobre.“ Zase zamierili ku stolu so sladkosťami. „Boli tie cupcakeki dobré?“ „Boli... ale už nie sú.“ Katie sa zasmiala. „Ty si ich všetky zjedla?“ „Ehm... sorry... chcela si aj ty?“ „No dobre tak si dám niečo iné ....“ Ronie si nevedela vybrať čo si má dať a zatiaľ ako uvažovala čo si dať prišli aj ostatní a vytlačili ju od stola preč. „Mám pocit, že dnes sa ani nenajem.“ „Poď tancovať!“ „Keď.... ja veľmi netancujem.“ Na pódiu sa objavil Justin. Všetci začali kričať a vrieskať a skákať aj spolu s Katie. Ja som sa len pozerala na ten blázinec. „Myslím že na Biebebera vie každý tancovať.“ „Keď myslíš.“ Katie vytiahla Ronie na tancovaciu plochu a začali. Ronie mala pravdu, tancovať nevedela, ale Katie to tiež nešlo bohvie ako. Po prvej pesničke sa Justin prihovoril Katie. „Páčila sa vám moja pesnička??“ „Jasné.“ „Ale dnes tu nie sme kvôli mojim pesničkám ... tak aj kvôli nim, ale hlavne kvôli Katie !!!“ „UUUUUuuuuuuu Katie, Katie, Katie.“ „Naša oslávenkyňa má dnes sedemnásť. A rozhodol som sa že bude moja One Less Lonely Girl (OLLG).“ Medzi tým ako Jusso hovoril, prišiel pre Katie Justinov tanečník a odviedol ju na stoličku na pódiu. Katie si sadla a Justin sa potom venoval len jej. Ronie sa pozerala a zase žiarlila. Mala pocit ako keby jej niekto odlamoval zo srdca a potom jej doplo že sa s ním má stretnúť, úplne na to zabudla. Pomaly sa začala predierať davom. Keď sa konečne dostala k dverám zistila že za nimi stojí obrovský SBSkár. Skúšala ich otvoriť ale nedalo sa, tak na ne začala búchať. SBSkár sa otočil a otvoril ich. „Čo horí?“ „Prepáčte nechcela som ale tie dvere.. nedali sa otvoriť.“ „Stačilo len zaklopať, nemuseli ste búchať.“ „Nabudúce budem klopať. Prosím vás kde tu je WC ?“ „Hore po schodoch potom tam bude dlhá chodba prejdete po nej až na koniec a zabočíte doprava.“ „Ďakujem.“ „Nemáte za čo.“ Ronie vyšla po schodoch, prešla po dlhej chodbe až na koniec, ale zabudla na to čo jej povedal SBSkár a namiesto doprava zabočila doľava. Otvorila dvere a zostala stáť ako obarená.... Bola tam Selena s Ryanom. Vyrušila ich v tom najlepšom. „Upss..“ Keď to povedala Selena sa pozrela na Ronie. „Do riti!“ Ronie hneď zavrela dvere a išla na WC. „Selena podvádza Justina?! Justin jej nestačí a tak si zobrala rovno jeho najlepšieho kamaráta... pekná MRCHA.. presne jak som si myslela.“ Ronie sa rozprávala sama zo sebou a v tom začula kroky na chodbe. Zľakla sa a tak sa zavrela do kabínky. Potom počula klopkanie lodičiek.. bola to Selena. Našťastie si nevšimla že tam niekto je. Aj ona sa začala rozprávať sama zo sebou. „Zrkadielko, zrkadielko kto je najkrajší na tomto svete? Vieš čo ani nemusíš hovoriť ja viem že som to ja. Hihi h i. Potom bolo počuť ako začala plakať. Prečo sa muselo všetko pokaziť?“ Plakala ešte dve minúty a potom počula kroky po chodbe. Rýchlo sa schopila utrela si slzy a nahodila falošný úsmev. Keď sa otvorili dvere stál tam Justin. „Ahoj mucko ty čo tu robíš?“ „Idem na WC?“ „Aha tak dobre...“ Selena mu dala letmý bozk. Jusso sa zamračil a vošiel do prvej kabínky. Ocitol sa tam s Ronie. Tá sa mu pozrela do očí a položila mu prst na pery pretože vedela že Sel tam ešte je. Potom počuli klopkanie podpätkou na dlážke a buchnutie dverami. Po chvíľke ticha...........
YOU ARE READING
Never Say Never (JB-FF)
RomanceKatie bude o oslavovať sedemnástku a jej BFF Ronie pre ňu pripraví prekvapenie... Aké prekvapenie to bude ? Zapletie sa Katie s takzvaným prekvapením ? Alebo to bude Ronie? :) Stane sa niečo nečakané? To sa dozvieš ak budeš čítať Never Say Never! :)