7.Facepalm

31 1 0
                                    

*Po dlhom čase trochu epická časť. Dúfam že sa vám bude páčiť, ak áno tak dajte hlas a ak máte dotaz tak dajte koment.*

„Takže, keďže nemôže byť párty u Katie a u mňa tiež nie lebo aj ja mám doma mamu, tak................. bude u teba.“ „Nechcela si sa náhodov spýtať či by nemohla byť u mňa??“ „Prepáč... tak .. mohla by ta párty byť u teba?“ „Jasnéé. Sám som to chcel navrhnúť. Je tu viac miesta a bude tu aj väčšia haluz, pretože ku mne môžem zavolať koho chcem!“ „Dobre tak čo máme zohnať?“ „Vy nič. Ja všetko zoženiem a nachystám.“ „Ale my by sme radi pomohli.“ „Tak obvolajte kamošov, že párty je u mňa a ostatné vybavím ja.“ „A... Justin kde bývaš??“ Katie si čapla rukou po čele.(facepalm) „Ja viem kde býva.“ „Tak fajn, Katie vie kde to je. A my máme kedy prísť k tebe?“ „Okolo siedmej, ôsmej. To už by malo byť všetko pripravené.“ „O pol ôsmej sme u teba. Ahoj.“ „Ahoj.“ Ronie si ľahla na posteľ a vydýchla si. „Je to dosť namáhavé volať s ním??“ „Si predstav že áno!!“ Pozreli sa na seba a obidve chytili záchvat smiechu. Keď sa Katie dosmiala tak si uvedomila čo pre ňu Ronie spravila. „Ronie ty si úžasná! Už som tomu nedávala žiadnu nádej a ty si to vybavila! Mám ťa rada.“ Hneď jak to dopovedala hodila sa jej okolo krku. Ronie sa okamžite vybavil včerajšok s Justinom jak sa spolu prechádzali, rozprávali jak mu dala.... Zrazu sa jej spravila veľká hrča v hrdle. Mala pocit že sa rozplače, pretože nechcela klamať svojej najlepšej kamarátke, ale pravdu jej povedať nemohla. „Aj ja ťa mám rada.“ Mala trochu roztrasený hlas a Kat si to všimla. „Čo sa deje?“ odsunula sa od nej a pozrela sa jej do očí „Nič len sa strašne teším!!!“ „Vážne?“ „Áno!“ „Keď myslíš... pomôž mi vybrať si oblečenie. Ja vôbec neviem čo si mám obliecť, som nad tým ešte ani nerozmýšľala hah.“ „Ale niečo za niečo. Ja pomôžem tebe s výberom šiat a ty pomôžeš zase mne.“ „Dohodnuté.“ Ronie sa postavila s postele a prišla k obrovskej skrini. Otvorila ju a zo skrine sa vyvalilo obrovské množstvo šiat, klobúkov, riflí, čapíc, rukavíc, podprseniek.... no proste všetkého. „Toto nemyslíš vážne.“ Ronie sa otočila na Kat a ona sa už smiala. „Nebola som pripravená na to, aby niekto otváral moje skrine.“ Kat sa váľala po zemi. Prišiel jej strašne vtipný Ronienin pohľad. „To už si tu koľko neupratovala?? Vyzerá to tak na rok.“ Kat sa konečne postavila zobrala guču zo zeme a dala ju na stoličku. „Upracem to potom.“ „Potom??“ Ronie sa zasmiala pretože keď Kat povedala potom spravila to najskôr tak za mesiac. „Áno, potom. A už sa mi nesmej. Stačilo. Teraz potrebujem nájsť tie najúžasnejšie šaty na svete.“ „Presne tak.“ Prezreli všetky skrine, ale nič nenašli. Sedeli na posteli a čumeli do blba. „Ja už neviem.“ Keď v tom sa Kat postavila. Mierila rovno ku kope na stoličke. Chvíľu sa v nej pohrabala a nakoniec vytiahla krásne šaty. Boli celé čierne na páse mali čiernu stuhu a na prsiach bola čipka. „Toto sú tie šaty čo som hľadala!!!“ „Katie sú krásne! Vieš čo obleč si ich ja idem zatiaľ všetkých obvolať.“ „Dúfam že mi nebudú malé, pretože som ich už dávno nemala na sebe. „Skúšaj ja idem.“ Ronie odišla z izby a Katie sa zatiaľ nachystala. Šaty jej padli jak uliate. Celá natešená si vyžehlila vlasy na ústa si dala slabo fialový rúž. V tom vbehla do izby Ronie. A keď uvidela Kat vyvalila oči a otvorila ústa. „Ou maj gáááááát! Kat! Vyzeráš úžasne.“ „Ďakujem. Snažila som sa.“ „Koľko je vlastne hodín?“ „Ja neviem.“ Ronie sa pozrela na mobil. Bolo 18:30. „Je pol siedmej. Šak ja sa ani nachystať nestihnem!“ „Tak to spravíme takto. Ty sa bež nachystať ja zatial oznámim mojej mame že idem preč a potom sa pre teba zastavím taxíkom.“ „Utekám. Ahoj.“ „Ahoj a ponáhľaj sa!“ Ronie zbehla dole po schodoch, pozravila sa Katienej mame a odišla. Keď prišla domov obliekla si jej obľúbené šaty. Spodok mali bordový a vrch telový a na páse bola čierna mašľa. Namaľovala sa  a bola hotová. Porozprávala sa z mamou a išla do predsiene kde sa ešte raz sa pozrela do zrkadla. „Vyzerám fajn.“ Z kuchyne sa ozvala Roniena mama. „Samochvála škodí.“ Ronie sa len usmiala. „Ahoj mámí.“ „Uži si to.“ Obula si telové topánky na podpätkoch a vyšla z domu. Vonku ju už čakal taxík. Vnútri sedela nervózna Katie ale keď uvidela Ronie rozžiarili sa jej oči a hneď vyzerala v pohode. Ronie si sadla k nej dozadu a mohli ísť. Kat nadiktovala vodičovi adresu a vyrazili.  Katie a Ronie sa na seba naraz pozreli a usmiali sa. Obidve vedeli že to bude skvelý večer. „Splnila si mi sen.“ „O to mi išlo.“ „Ja viem že to hovorím už druhý krát dnes ale mám ťa rada.“ Ronie chcela odpovedať ale keď si všimla Katien výraz tak sa otočila. Videla obrovský barák s obrouskou bránou na ktorej bolo napísané....

Never Say Never (JB-FF)Where stories live. Discover now