12.Kúpeľňa

20 1 0
                                    

*I hope you LIKE it :D ak áno tak hlas a ak máte dotaz tak koment :)*

Usmial som sa bol som šťastný ako nikdy. „Teraz to už viem.“ Videl som ako sa jej do očí nahrnuli slzy.

Ronien pohľad:

Bola som šťastná ale zároveň aj smutná. Takýto pocit som ešte nikdy nemala. Bolo to zvláštne. Na tvári som mala úsmev, v očiach slzy, v srdci lásku a v duši smútok. Objala som Justina a hystericky som sa rozplakala. On si ma silno privinul k sebe a hladkal ma po chrbte. „Justin.....“ Povedala som roztraseným hlasom. „Pššššt nič nehovor. Neboj sa všetko sa dá do poriadku, uvidíš.“ Po lícach mi stekali slzy. „Mala by si si oddýchnuť. Zaveziem ťa domov.“ Odtiahla som sa od neho.  „Ja chcem byť s tebou.“ „Ver mi urobí ti to dobre. A ja zatiaľ budem zisťovať čo sa dialo na tej pátry. Pôjdem za Ryanom a Selenou a porozprávam sa s nimi.“ Ja som prikývla a postavila som sa. Išla som k dverám a chcela som ich otvoriť, ale cítila som ako blízko je za mnou Justin. Otočila som sa k nemu. „Čo robíš?“ Zvraštila som čelo a pozrela som sa mu do očí. „Skúmam moju krásnu priateľku.“ Hneď jak to dopovedal ma chytil do náručia, ako keď ženích nesie svoju nevestu cez prah. Ja som zvýskla. Justin si jednou ruku otvoril dvere.  Začala som sa smiať a kopať nohami, pretože ma pošteklil na stehne. „Justííííín..... prestáň.“ „Nekop však padneme.“ Už sme sa smiali obidvaja. „Kam mám položiť túto krásnu slečnu?“ „Poprosila by som do kúpeľne.“ Usmiala som sa na neho a on poslušne napochodoval do kúpeľne. Tam ma položil na zem. „Ďakujem.“ „K službám.“ Ešte raz sa na mňa pozrel, odišiel a zatvoril dvere. Pozrela som sa do zrkadla. Mala som roztečenú špirálu a strapaté vlasy „Oh, Ronie ty vyzeráš. Potrebuješ sprchu.“ Rozprávala som sa sama zo sebou. Vyzliekla som sa a vliezla do sprchového kúta. Začala som si spievať.

Justinov pohľad:

Objala ma a ja som si ju k sebe silno privinul. Hladkal som ju po chrbte. Plakala, plakala až tak, že som mal chuť sa rozplakať aj ja. Mal som pocit ako keby som mal v náručí všetko a pritom som držal Ronie. Ona je moje všetko. Poznáme sa krátko a toľko pre mňa znamená. „Justin.....“ „Pššššt nič nehovor. Neboj sa všetko sa dá do poriadku, uvidíš.“ Povedal som to iba preto lebo som ju chcel utešiť, ale ani sám som nevedel či sa to vážne dá do poriadku. „Mala by si si oddýchnuť. Zaveziem ťa domov.“ Odtiahla sa odo mňa. .  „Ja chcem byť s tebou.“ Tiež som chcel byť s ňou, ale videl som na nej že jej nie je dobre, že ju to strašne trápi. „Ver mi urobí ti to dobre. A ja zatiaľ budem zisťovať čo sa dialo na tej pátry. Pôjdem za Ryanom a Selenou a porozprávam sa s nimi.“ Prikývla a postavila sa. Ja som sa postavil tiež a išiel som tesne za ňou. Pri dverách sa otočila. „Čo robíš?“ Pozrela sa na mňa spýtavým pohľadom. Mala strapaté vlasy a rozmazanú špirálu, ale mne prišla krásna. „Skúmam moju krásnu priateľku.“ Chytil som ju do náručia. Myslím, že to nečakala a tak zvýskla. Jednou rukou som si otvoril dvere. Až keď sme prešli cez prah som zistil že mám ruku na jej stehne. Pošteklil som ju. Začala sa smiať a kopať nohami. „Justííííín..... prestáň.“ Mal som čo robiť, aby som ju udržal. „Nekop však padneme.“ To už som sa smial aj ja, lebo som balancoval po celej izbe s Ronie v náručí. „Kam mám položiť túto krásnu slečnu?“ „Poprosila by som do kúpeľne.“ Celý čas na mňa upierala svoje hnedozelené oči. V očiach mala smútok ale usmievala sa. Bolo to divné vidieť ju tak. V kúpeľni som ju položil na zem. „Ďakujem.“ „K službám.“ Ešte raz som sa na ňu pozrel a zatvoril som za sebou dvere. Ľahol som si na posteľ a oddychoval. O chvíľu som začul zvuk padajúcej vody a Ronien spev. Nepočul som ju dobre tak som sa postavil a prišiel k dverám. Prestala spievať. V tom som si spomenul že nemá uterák. Zobral som prvý uterák, ktorý bol v skrini a pomaly som otvoril dvere. Zase spievala. Vošiel som do vnútra a uterák som položil na kraj umývadla. Nevedel som, že tak pekne spieva. Stál som pri umývadle a pozeral sa na ňu. Ľutoval som to, že keď sme prerábali kúpeľňu som nedal priesvitné sklá na sprchový kút. Teraz by som si mohol vychutnať krásny pohľad na Ronienu postavu a takto vidím iba obrysy. Mal som chuť otvoriť sprchový kút a vliezť tam za ňou, ale sľúbil som jej niečo a chcem to aj dodržať. Zrazu sa vypla voda a to ma prerušilo z mojich myšlienok. Nečakal som to a tak som chcel rýchlo výjsť s kúpeľne, ale neuvedomil som si že na zemi je rozliata voda a šmykol som sa. „Aáááuuuú.“

Ronien pohľad:

Spievala som si Dont Let Me Go. Je to moja obľúbená pesnička a momentálne súvisí aj s mojimi pocitmi. Po chrbte mi stekala horúca voda. Aspoň chvíľu som sa cítila bez problémov. Rozmýšľala som nad tým, že pred pár dňami som bola normálne dievča bez problémov a bez Justina a teraz sa začína peklo. A mám pocit že je to kvôli mne. Ja som usporiadala tú párty. Kebyže sa na to vykašlem všetko by bolo v pohode. Katie by bola síce naštvaná ale nebola by v nemocnici. Mne by to bolo ľúto ale nespoznala by som Justina a Justin je to najlepšie čo ma doteraz stretlo. Je to zložité..... najhoršie je že nemôžem nič robiť... iba dúfať že to všetko dobre dopadne... Vypla som vodu a pomaly som otvárala sprchový kút. Zrazu som začula buchnutie a krik.  „Aáááuuuú.“ Pozrela som sa na zem a ležal tam Justin. Vybehla som von a prišla k Jussovi. „Si v pohode?“ Neodpovedal. „Justin!“ Zatriasla som s ním. Pomaly otvoril oči a usmial sa. „Konečne ťa vidím v plnej kráse.“ Až vtedy mi doplo že som holá. Bola som vystrašená lebo ma ešte žiadny chalan takto nevidel. Rýchlo som sa natiahla po uterák a zakryla som sa sním. Justin sa zatiaľ postavil. „Čo si tu robil?“ „Doniesol som ti uterák a potom som obdivoval tvoju krásu.“ Jak to hovoril tak sa ku mne pomaly približoval a keď bol tak blízko pri mne, že som cítila jeho hrejivý dych tak sa otočil. „Idem ti vybaviť odvoz. Ty sa daj zatiaľ do poriadku. A inak .... pekne spievaš.“  O môj bože on ma počul spievať. To tu musel byť dlhšie. Nemohol len prísť a odísť, to by nič nepočul. „Ty si mi nepriniesol len uterák však??“ Justin sa zastavil vo dverách a zaškeril sa na mňa. „Ja som to vedela.“ Justin sa len usmieval a potom zatvoril dvere. Ja som sa obliekla a potom som spravila konečné úpravy na svojom looku.

Jutinov pohľad:

Keď som otvoril oči videl som Ronie. Bola holá. Bolo to presne to čo som chcel vidieť. Začal som sa usmievať. „Konečne ťa vidím v plnej kráse.“ Ona si rýchlo zobrala uterák a zakryla sa ním. Ja som sa zatiaľ postavil. „Čo si tu robil?“ „Doniesol som ti uterák a potom som obdivoval tvoju krásu.“ Približoval som sa k nej. Keď som bol tak blízko, že som cítil jej zrýchlený dych tak som sa otočil. Baví ma ju provokovať. Ale nie je ľahké ovládať sa. Smeroval som k dverám. „Idem ti vybaviť odvoz. Ty sa daj zatiaľ do poriadku. A inak .... pekne spievaš.“ „Ty si mi nepriniesol len uterák však??“ Zastal som vo dverách a škeril som sa. „Ja som to vedela.“ Stále som sa usmieval a potom som zavrel dvere. Bol som spokojný. Išiel som jej vybaviť odvoz.

Justin poprosil jedného s SBSkárov, aby odviezli Ronie domov. Tak sa aj stalo. Justin jej potom poslal SMS: Prepáč že som sa s tebou nerozlúčil. Nabudúce ti to vynahradím. Hneď potom zavolal Ryanovi a Selene aby prišli k nemu. O pol hodinu na to spolu sedeli pri bare v Jussovom dome.

Never Say Never (JB-FF)Where stories live. Discover now