#2

1K 92 9
                                    

W 1991 urodziła się dawna ja, Emily Faroff, która zginęła w 2014 roku, a n jej miejscu pojawiła się Rev Turn, choć nadal jestem po części tamtą dziewczyną.
Od momentu rozpoczęcia eksperymentu coś we mnie uległo zmianie. Kamień Umysłu dał mi niezwykłą moc, która była potężna i niebezpieczna.
Nie da się nad nią całkowicie zapanować, każdego dnia boję się sama siebie, lecz ten strach daje mi motywację by dalej żyć.

Potrafię tworzyć iluzje w umysłach ludzi, czytać w ich myślach i jestem w stanie poznać kogoś lepiej niż on zna sam siebie, ale jednej osoby nadal nie potrafię odczytać.. Mnie.
Od roku próbuje zrozumieć kim jestem, a dokładniej od momentu kiedy Ultron zabił von Struckera, ale to nie jest jedyny mój dar.

Potrafię podnieść oraz zmienić kształt każdego przedmiotu i jest to duże ułatwienie w życiu, lecz droga do opanowania tego była niesamowicie długa. Teraz wiedząc jak mogę jej używać, potrafię uciekać i ukrywać się bez problemu.
W jednym miejscu maksymalnie przebywam kilka dni mimo, że Hydra prawie nie istnieje.
Niestety, niektórzy ludzie nadal wierzą w jej ideały, i odbudowują ją od nowa.
Od czasu kiedy Romanoff wypuścił tajne dane, wielu aresztowano, lecz niektórzy byli mądrzejsi i uciekli.
Ukrywają się, co chwilę zmieniają miejsce pobytu. Władze gdyby wiedziały o moim istnieniu zapewne kazały by mnie zabić, bo nie ma dla osób takich jak ja miejsca na ziemi. Wytworów Hydry. Aktualnie znajduje się w Europie, a konkretnie w Paryżu. Jest to piękne miejsce, większość ludzi widzi w nim romantyczność, ale ja widzę to co kryje się po części pod powłoką.

Historie, przeszłość tego miejsca. Setki lat walk życia. Nie ma drugiego takiego miejsca, bo każdy ma inną przeszłość, a każde miejsce ma w sobie coś co nadaje mu charakteru. Cały ten romantyzm jest powłoką, barierą by ktoś nie powołany nie dowiedział się czegoś co pragną ukryć.
Paryż jak wiele innych miast nie tylko w Europie, kryje w sobie potężne tajemnice. Mogące zniszczyć lub pojednać ludzkość, a wszystko zależy od tego w kogo ręce wpadną, ale nie tylko stare rządy Tarczy wiedzą że ów tajemnice istnieją i nie tylko oni chcieli by mieć je w własnym posiadaniu.



Rozdział dzięki Aiko91💞

I Am MistakeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz