26| Ish!

2.8K 216 12
                                    

Sehun ; guys sorry, author meroyan sebab takda idea. yang chapter ni pun dia main hentam jek. so faham-faham jela.. jap lagi saya hentak kepala dia kasi betul balik ye/*psycho face*/ \smirk/

____________________

Macam manalah adik aku kat Korea tu. aku harap kau okay, dongsaeng-ah. Siwoo aku amanahkan kau untuk jaga Soyeol dan Hyunjun. aku percayakan kau, aku harap kau buat dengan baik.

wait, dongsaeng-ah. oppa and appa will be back soon..

………………………………………………

" Oppa..." aku hampir pengsan apabila sampai dirumah. argh, kenapa lah Sehun kembali waktu macam ni?

aku teringat semua memories ketika aku di rumah dia dan masa aku mengandungkan Hyunjun. bad moment!

" Soyeollie!" Siwoo cepat-cepat memapahku. dia membawa aku ke sofa di ruang tamu.
kelihatan Hyunjun sedang mewarnakan buku warna dia tu.

" OMMAA!" Hyunjun melompat ke atas ommanya.

" Omma waegurae?" Hyunjun bertanya ommanya. Oh god, muka Hyunjun dah lah hampir sama dengan Sehun..

" Its okay.. i'm okay..."

" Hyunjun-ie, da malam ni. pergi naik tidur." arah Siwoo .

" nae, appa. nite, appa. nite, omma.." Hyunjun terus naik ke biliknya.

" Tell me, Sehun buat apa pada awak?" Siwoo bertanya dengan garangnya. tegass..

" manada apa-apa.." aku memicit kepala aku.

" Soyeol.."

" nothing la oppa.. just penat.." aku tidak mahu fikir balik.

" takpela.. Soyeol , dah fikir dengan choice oppa?"

aku terkedu.

…………………………………………………

Soyeol , kenapa dengan dia? Ke..kenapa.. dia...macam...tu? aku tersandar apabila melihat dia berlari keluar.

dia..trauma kan.. aku? oh god, what i've done to her life! aku mengusap muka aku dan menunduk. memories lama menerjah kembali.

Erghhh..

"shh,.. jangan ingat balik, Hun.. forget... forget it all..." seseorang mengusap rambutku dan menenangkan aku.

" Appa..." Seunghan menarik bajuku. aku menarik nafas dan mengangkat muka. ceria sahaja muka Seunghan, and...

" Irene, gumawoo.." aku tersenyum hambar kerana masih mengingati pasal tu.

" its okay, hun.. you're my friend" Irene kata dengan perit.

'irene, stop it. Sehun bukan milik kau.. Sehun masih sayangkan Soyeol! ingat tu!' desis hati Irene pada dirinya.

……………………………………………………

Aku termenung di beranda rumah. aku dapat melihat pemandangan Sungai Han yang indah.. aku sukakannya.

pilihan.. Siwoo? hmm..

bagitahu Sehun the truth.

or

kahwin dengan Yoon Siwoo. 

two hard choices. how can i make the decision?
i don't know.
i don't want to choose either one.
i want to stay like this.

just me and my son.

Psycho Boy [EXO SEHUN] ✔Where stories live. Discover now