Eve gelince direk kendimi kanepeye attım.Yorulmuştum yahu! Başımın ağrısı geçsin diye buzdolabına gidip ağrı kesici içtim.Daha sonra odama geçip pijamalarımı giyip yatağa uzandım uzun zamandır kendime bakmadığım aklıma geldi ve dolabımın gözünden yüz maskemi sabunumu çıkarıp banyoya doğru ilerledim.Çabuk başlasam iyi olur işim uzundu.
************************
Bakım işlerimi halledip mutfağa indim. Canım feci şekilde beze çekiyordu. Telefonumdan bu aralar taktığım şarkılardan birini açıp tekrarlamaya aldım. Buzdolabına ilerliyip 2 yumurta çıkardım daha sonra toz şeker mikser ve kap alıp tezgahın önüne geçtim. Yumurtaların akını kabın içine atıp sarısını bir kaseye koyup buzdolabına koydum yumurta pişirirken lazım olurdu. Bir bardak şekeri ekleyip donana kardar mikser ile karıştırmaya başladım bir yandan da şarkıya eşlik ediyordum.
" Ver beni yalnızlığa koy beni düşen yağmurlara
akıp gitsin hatıralar boş sokaklarda
düşün beni düşün beni
şarkılar ağladığında son bir selam söyle
ver beni yaln-"
" Ne yapıyorsun sen burada ! "
" AYYYHHH! MAL MISIN LAN SEN ÖDÜMÜ BOKUMA KARIŞTIRDIN ÖYLE SEVSİZCE GELİNİRMİ !!"
Cidden ödüm münasip olmayan bir yerime kaçmıştı. Batuhan gözlerini açarak şaşkınca bana baktı daha sonra öyle bir kahkaha attıkı bir an ev titreşimden yıkılacak sandım. Ne güzel gülüyord-Ne diyiyorum lan ben !
" Bence ben baya ses yaptım ama sen nasıl daldıysan işine neyse ben içeriye geçiyorum "
Mutfakta poşet daha doğrusu poşetin içinde dondurma ve çikolata aramaya başladım ama...YOKTU! Almadılar mı lan ? Mızmız bir sesle;" Hani benim dondurmalarım çikolatalarım? "
"Ben bizimkilerden önce geldim onlar almıştır.Şey bu arada bezenin içine damla çikolatada atsana buzdolabının ikinci bölümünde arkada Ömer yiyor diye arkaya sakladım.Ben duş alıyorum haberin olsun"
"Tamam teşekkürler"
"Önemli değil "
********************
Kapı çalınca oturduğum kanepeden kalkıp kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda karşımda kore dizilerinden fırlama bir çocuk duruyordu. Size demişmiydim kore dizilerine ba-yı-lı-rım!
" Merhaba ımm ben çağan ı aramıştım ama ? "
" a şey merhaba buyrun az sonra gelir ben kuzeni uzay "
diyip elimi sıkması için uzattım ama o elimi sıkmak yerine elimi düz çevirip dudaklarına götürdü.Masum bir öpücük bıraktıktan sonra
" Memnun oldum Bende Mert Evde bir tek sen mi varsın yoksa ? "
Hani küçük bir çocukken annen pazara veya komşuya gider ve seni yabancılara kapıyı açmaman için uyarır ama sen dinlemezsin birisi kapıyı çalınca koşup kapıyı açmış karşımda kötü bir adam seni kandırır ve evde bir tek sen mi varsın yoksa başka biri varmı diye sorar hah işte aynı onun gibi hissettim. Her neyse saçmaladım.
" Batuhan burada duş almaya çıktı "
" Anladım"
" Bir şey içer misin beze yapmıştım istersen biraz onlardan getireyim "
Kanepeye oturup cebinden telefonuna baktı daha sonra kulağına dayadı sanırım birini arıyordu.
" Kola varsa bir bardak rica edebilirmiyim ve evet biraz beze alabilirim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VANİLYA
Genç KurguİLK KEZ BİRİNE BU KADAR BAĞLANMIŞ BİR KIZ UZAY.. SEVMEKTEN DAHA DOĞRUSU SEVİPTE SEVİLMEMEKTEN KORKAN BİR ÇOCUK BATUHAN.. TEK KALP İLE BAŞLAYAN KALP İLERİ DE ÇİFT KALP OLACAK MIYDI Kİ ?