ERA MOREUGETDA !!

66 4 49
                                    

Aysegul0616

" Dokunma, lütfen dokunma ! "

Yanıma iyice yaklaşıp elimde ki dondurma kutusunu alınca homurdanmaya başladım. Bir adet ali ve 1264794398186. açlıkları. 

" Kanka ne yapayım gözüme çok güzel geldi bir anda. Yoksa biliyorsun ben hiç öyle bir şey yaparmıyım kankaşkıma. "

Kanka ne ? Sırıtan Ali'yedönüp kafasına kaşık ile vurdum.  Onu ve homurdanmasını geride bırakıp odama çıktım. Tuğçe ve Batuhan akşam yemeğine bizi davet etmişlerdi. 2 saat sonra oraya gidecektik ve bilin bakalım kim de geliyor. Evvet Melike !!

Banyoya geçip uzun bir duş alıp odama geçtim. Saç düzleştiricisini fişe takıp omzu düşük kazak ve koyu jean  alıp onları üstüme geçirdim. Saçlarımı düzleştirip mahyaj yapmaya başladım. Eyelener,rımel,ruj üçlüsünü yapıp aşağıya indim.

 Eyelener,rımel,ruj üçlüsünü yapıp aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çağan kolundaki saate bakıp homurdanıyordu. Yanına gidince heleşükür diyip direk beni kapıya yönlendirmeye başladı. 

" Ya ne bu acele söylermisin lütfen " 

" Tuğçe aradı herşey hazır bir siz yoksunuz dedi "

Çağan'a cevap vermeyip babetlerimi ayağıma geçirip tuğçelerin kapısını çaldım. Kapının açılmasını beklerken yanıma Çağan da gelmişti. Kapıyı açan Batuhan ile bir an nefesimi tuttum. Siyah kot pantolonu ve beyaz kısa kollu t-shirt ile çok yakılıklı duruyordu. 

Beni baştan aşağı süzerek gülümsedi ve içeriye davet etti. Sonuna kadar açtığı kapıdan içeriye girerek tabaklara mercimek çorbasını koyuyordu. Melike ise eline aldığı iki telefon ile uğraşıyordu. Sanırım bir tanesi yetmemişti. Omzuma dokunan elle yerimde sıçrayıp arkamı döndüm. Işıl ışıl parlayan mavi gözlerle karşılaşınca hızlanan kalbimi her ne kadar başaramasamda hiçe saymaya çalıştım. 

" Nasılsın Uzay "

" İyiyim Batuhan sen "

" İdare eder işte " diyip içeriye doğru gitmeye başladı. Melike'nin yanına oturup beraber telefona bakmaya başladılar. Yakınlaşmaları ile sıkışan kalbim ile Tuğçe'nin yanına gidip eksiklere yardım etmeye başladım. Eksikler tamamlanınca herkesi masaya davet ettik. Uzun süren sessizliğin ardından masadaki eksik kişiyi hatırlayıp kafamı Çağan'a çevirdi. 

" Ali nerede Çağan ?"

" Babası çağırdı acil eve gitmesi gerekti. "

Kafamı anladığım anlamında sallayıp Batuhan'a çevirdim.  Melike ile gülerek bir şeyler konuşuyorlardı. Bu kadar komik olan ne olduğunu anlamak için onları dinlemeye başladım. Gitgide garipleşiyordum. Eski Uzay değil de sanki başka bir kişiliğe bürünmüştüm. Açıkçası da pişman değildim. Melike'nin kahkahası ile tüm bakışlar onlara kilitlendi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VANİLYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin