AŞK

86 23 5
                                    

ŞARKI: ÇOK DÜŞÜNME - BİR DEFA DAHA 

Pahalı parfümleri bir kenara bırakın insan güven kokmalı...

**********

Sabah başımdaki ağrı ile uyandım. O kadar kötüydüki...

İç çamaşırlarımı alıp banyoya girdim. Ilık bir duşun ardından iç çamaşırlarımı giyerek odama geçtim. Odamın içinde banyo olduğu için şanslıydım. Ya da değildim.

" SENİN BURADA NE İŞİN VAR ? KAPA!! KAPA GÖZLERİNİ !"

" B-ben üzgünüm aslında değilim her neyse "

" Lanet olası gözlerini kapatacak mısın. ÇAĞAN ! "

Mert gözlerini kapatıp arkasını döndü ve yavaş yavaş kapıya ilerledi .

" Tamam tamam bağırma çıkıyorum. Ahh! "

Gözleri kapalı olduğu için kafasını kapının kenarına çarpmıştı. Mert odadan çıkınca tekrar banyoya girip yüzümü soğuk su ile yıkadım. Ama hala yanaklarımın kızarıklığı geçmek bilmedi. Geri odaya dönüp kapıyı kilitledim ve gardolabımın karşısına geldim. O sırada aşağıdan da bağırış sesleri geliyordu. Bugün okul olmadığı için siyah tayt beyaz üstünde Nike yazan salaş bir t- shirt  giydim. Saçlarımı salık bırakıp aşağıya indim. Tuğçe , Mert , Batuhan , Ömer , Selin ve Emir buradaydı. Batuhan 'ın yanında bir kız daha vardı ha doğru Merve .Şu arada bir aklı gidip gelen.

" Günaydın meleğim "

Yanıma gelip anlımı öpen Çağana bakıp gülümsedim.

" Hadi otur konuşmamız gerekiyor "

Boş olan koltuğa geçip yanımda olan Tuğçe'ye baktım gözlerinin altındaki torbayı saymazsak iyiydi.

" Evet hepinizi buraya toplama nedenimiz bir kararı açıklamak. Biliyorsunuz ki Merve ve Selin yüzme de Türkiye 1.si ve 2.si "

Emir'in konuşması ile herkes ona dönmüştü. Cidden de öyle miydi ?

" Amerika'dan teklif geldi üniversite sona kadar eğitim hakkı verildi. Bizde size demeden kabul ettik.  Bugün saat 5 de uçak kalkacak onların yanında bende gitmek istedim basketbolu orada devam ettireceğim. Evet ne diyorsunuz ? "

Kimseden ses çıkmamıştı. E haliyle üzülüyorlardı. Ki bende üzülmüştüm ama Merve için değildi. Nedense o kıza karşı ilk günden bir nefretim vardı. Batuhan'ın konuşmasıyla herkes ona döndü.

" Yani ne diyebiliriz ki ? Sonuçta bu sizlerin geleceği için iyi bir şey hem yazları tatilde de bir  araya gelebiliriz bu zor bir şey değil. Sence Çağan "

Çağan dirseklerini dizlerine dayayarak öne doğru eğildi ve eliyle yeni çıkan sakallarını kaşımaya başladı.

" Batuhan doğru söylüyor kardeşim yolunuz açık olsun ama arayı soğutmayalım bozuşuruz. Kızlar size de gelince dikkat edin orada birbirinizi koruyun ve ayrıca kimsenin aranıza girmesine izin vermeyin gelin bakayım buraya "

Çağan kollarını açınca sanki Selin ve Merve bunu bekliyormuşçasına Çağan'ın kollarına atladı. O sırada Emir de diğerlerine sarılıyordu. Yanıma gelen Emir ile kollarımı açtım ve sarılışına karşılık verdim.

" Bu mallar sana emanet uzay . Seni şu kısacık zamanda tanımama rağmen çok sevdim. Bir yalnışım olduysa affet kendine iyi bak "

" Sende öyle dikkat edin oralarda "

Sırasıyla sarıldıktan sonra kapının yanındaki bavulları alarak gittiler. Onların gitmesi ile Çağan dolan gözlerini silip boş boş bakan Mert'in yanına gidip çenesine sıkı bir yumruk attı. Tuğçe çığlık atarak Çağan'ı geri çekmeye çalıştı. Ben neden yumruk attığını bildiğim için kollarımı kavuşturup keyifle onları izlemeye başladım.

VANİLYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin