Scurgerea de energie

45 4 1
                                    

Nu,Nu,Nuuuuu!!!!!
-Freya,trezește-te,trebuie sa te antrenezi pentru lupta!!!
-Dar tu cine mai esti?

O fata inalta,roscata si foarte frumosa cu cateva tatuaje pe brate ma zgataie ca sa ies din pat. Am citit despre aceste tatuaje,se numesc rume vindecătoare,pe care le au vânătorii de umbre.
-Ma numesc Clary,sunt aici sa te ajut,nu sunt o straina!
- Tu esti Clary,acea Clary? Tu esti cea care poate poate crea rune si care poate sa amplifice puterea celor existente? Am crezut ca esti....
-Moarta? Nu nu sunt,dar asta se zice. In fine,eu nu sunt aici sa vorbesc despre asta acum,sunt aici ca sa te ajut cu antrenamentele!
-Bine dar...
-Nici un dar,ridicate sa ne apucam de treaba cat mai repede!
Ma ridic in capul oaselor si ma îndrept spre baie cand simt pe cineva in spatele meu. Era nimeni altul decât Alex.
-In numele lui Dumnezeu,ce cauți aici?ma răstesc la el cu o fata foarte aprinsa de furie.
-Sunt aici sa te protejez,a venit Clary?
-Daa,dar vreau sa stiu cum ai intrat in camera mea mai exact...
-Ai un geam,era deschis asa ca am intrat.
-In fine,poți sa ma lași sa ma schimb?
-Nu ma mișc de aici sau de oriunde mergi tu.
-Disperatule,nu o sa vi cu mine si in baie asa ca lasa-ma sa ma schimb liniștita!
-Daca ma mai enervezi poate ca o sa intru!
-Las-o asa, ma schimb in baie.
-Bine dar grăbește-te!
-Ok!!
Trântesc usa băii si o încui,doar sa fiu sigura. Doamne ce enervant e băiatul asta,ma calcă pe nervi dar e dragut ca ma protejează(oarecum obligat dar nu se pune).
Nu cred ca l-am descris foarte bine. Este brunet,are niște ochi albaștri foarte deschiși,o atitudine de tot rasul si restul...are corp de băiat,nu ma bag in detali.
*****************
Am ajuns la antrenament,unde mama ma aștepta nerăbdătoare ca întotdeauna. Am devenit din ce in ce mai buna si imi place la nebunie asta.
Pot sa opresc timpul,sa ma întorc in trecut sau sa ma apar de vrăji cu puteri mici de dificultate.
Alex pare mereu nemulțumit de câte ceva,exact ca in momentul prezent...
-Oofff,de ce nu poți sa folosești mai putina energie ca sa te aperi de vraja asta? La cat de putina energie o sa iti rămână,o sa leșini in secunda doi!
-Nu e adevarat,devin chiar buna la asta!
-Buna gluma!spune cu un rânjet pe fata care ma bagă in sperieți.
-Si ce ai de gând sa faci daca ramân fără energie dupa apărare? Nu e ca si cum tu o sa pierzi din energie daca eu mai am putina...
Nici nu termin propoziția si ma apuca de brat ca sa opresc protecția. In următoarea secunda simt cum inima imi pulsează puternic,iar corpul vrea sa se lase ușor pe asfalt,dar Alex ma prinde înainte sa cad.
-Acum înțelegi de ce zic sa folosești mai putina energie?
-Cam da..zic pe un ton încet,ca un soptat.
Ma fixează cu privirea pentru câteva secunde,iar eu urmându-l in acest dans tulburător si amețitor Clary își făcu apariția.
-Haideți,pe bune Alex? Speri săraca fata cu fata ta de sfant!
-Mai taci Clary si nu te bagă,fiindcă nu eu sunt inamicul in aceasta lupta,ci Flora,ai înțeles?
-Cine e Flora?
-Ea conduce armata împotriva Prințesei,adică tu.
-Presupun din ce zic tu ca Hermione este...
-Fiica ei,da ea este.
-Vroiam sa zic ca in armata ei dar merge si fiica ei.
-Gata cu glumele,sa ne apucam de treaba!
(In imagine se afla Alex)

FreyaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum