Ajunși in sala de clasa,Alex mai are o criza de protectivitate.
-Acum cine mai e si asta ca e prea mult?
-Eu sunt Ethan,viitorul ei profesor si nu prea apreciez tonul cu care vorbești sa stii.
-Imi cer scuze pentru el,zic stânjenită. El e gardianul meu care se pare ca își ia treaba mult prea in serios.
-E in regula,zice Ethan cu un zâmbet cam prefăcut pe buze.
-Cum zici tu,zice Alex care pare ca nu ii pasa de consecințele vorbelor lui.
**************************
Vârfurile parului imi deveneau negre. Nu am mai pățit asa ceva pana acum. Alex ma ia de mâna in clasa,in timp ce Hermione dădea ochii peste cap cu dezgust in privire. Acest lucru ma calmează,dar nu pentru mult timp deoarece culoarea mi se transpunea pe unghi,ceea ce nu arată semn bun in nici un caz.
-Freya,du-te la baie,te acopăr eu. Ai o viziune. Grăbește-te!!!!!
Vocea care mi-a spus asta imi părea foarte cunoscuta. Cand ma întorc era Ethan. Chiar uitasem ca era in spatele nostru.
-Am înțeles,mersi!
Fug repede pana la baie si ma închid intr-una dintre toaletele care erau libere.
****************************
-Freya,Freya,ce fetița naiva mai esti. Chiar crezi ca daca vii aici il mai poți salva pe tatăl tau?
-Cine sunteți? Ce vreți de la tata? De ce faceți una ca asta?
-Sunt Flora Yves,probabil fiica mea iti e cunoscuta.
-Hermiome!zic pe un ton putin îngrijorat dar in același timp speriat.
-Dă-mi ceea ce ai nevoie si o sa il cruț pe tatăl tau,iti promit draga mea.
-Nuuuu.....
************************
Mi-am revenit din aceasta buimăceala dupa ce vad cum un fel de plasma neagră imi atinge picioarele urcând anormal de sus pe perete,ieșind la un moment dat flori din el.Începeam sa ma intreb daca nu cumva vad doar eu ceea ce se întâmpla aici. Totul era frumos si in același timp înfricoșători,simțindu-se ca o euforie magica ce ma copleșește. La un moment dat Arthur intra in baie cu o privire speriata,zici ca a văzut o fantoma.
-Freya,ce se intampla aici?! Fără nici o explicație logica in minte,il vad pe Alex cum intra in putin aglomerata încăpere.
-Oprește timpul Freya,pentru numele lui Dumnezeu.
-Ops,am uitat de asta,zic uitându-ma in ochii foarte verzi ai lui Arthur. Imi pare rau Arthur dar s-ar putea sa doară putin.
*Elevato tempus*
Aceasta este o vraja de oprire a timpului pe care am învățat-o de la mama la începutul antrenamentelor,care s-a dovedit foarte folositoare.
Timpul se oprește spre marea încântare a lui Alex care se citea din rânjetul sau bizar.
-Presupun ca acum esti foarte fericit pentru ca Arthur era pe cale sa imi vada adevarata fata,a unei prințese....
Nici nu termin de spus propoziția si simt cum sunt pe cale sa cad dar Alex ma prinde din căzătura înainte sa ajung pe astfel exact ca data trecuta.
CITEȘTI
Freya
Teen FictionO fata.O scoala noua.Un "gardian" care o scoate din sărite.O fata care ii face zilei fripte.Un dușman de care afla poate prea târziu.Oare Freya o sa pice intr-o capcana,o sa fie trădată de toți pe care ii credea prieteni sau tot ce ii s-a spus este...