Cheile

22 3 0
                                    

Ce zi interesantă am mai avut si eu. Am avut o viziune in care tata este dominat de un microb al Florei, Alex devine din ce in ce mai suspicios in legătura cu Hermione si asta ma sperie groaznic, l-am cunoscut pe Artur,un băiat dragut cu parul castaniu si ochii verzi,mult mai înalt decât mine având in vedere ca eu am 1.63 înălțime iar el are 1.76 înălțime si e uita la mine zici ca sunt un ștrumf in comparație cu el. Dupa scoala ma duc acasa si pe cine vad ca e in fata porți? Alex care a uitat efectiv cheile de la casa înăuntru. Ce deștept mai e si băiatul asta!
-Ce ai uitat acum,cheile sau capul?spun printre chicote.
-Nu e amuzant! Ai niște chei de rezerva din întâmplare sub o pietricica,preș sau ceva?
-Ce,asa crezi ca fac toți pământenii?
-Am văzut filme in care asa se face...
-Nu Alex nu avem....
Ceva sau cineva ma atinge pe umăr. Ii iau mâna de pe umărul meu si ma întorc,rasucind mâna care ma atinse. Era Arthur.
-Pentru Dumnezeu tu cine mai esti?intreaba Alex cat pe ce sa facă o vraja,
-Stai calm Alex,zic eu vizibil amuzata. El e Arthur,ne-am întâlnit la scoala.
-Aa,si ce caută asta aici mai exact?
-Asta are un nume sa stii. Si cine te crezi,fratele ei mai mare?
-Hai ca mai ai si tupeu pe bune.

-BĂIEȚI!!!! Terminați odată, Arthur,de ce ai venit?-Ți-au căzut căștile înainte sa pleci si m-am gândit sa ți le dau,zice putin stânjenit de situație

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-BĂIEȚI!!!! Terminați odată, Arthur,de ce ai venit?
-Ți-au căzut căștile înainte sa pleci si m-am gândit sa ți le dau,zice putin stânjenit de situație.
-Mersi mult,nu stiu ce ma făceam azi fără ele.
Il iau in brațe drept mulțumire,dar dupa imi dau seama ca eram putin cam prea entuziasta.
-Oricând. Totuși,de ce stați afara?
-Suntem încuiati afara din cauza lui Alex.
-Hei,daca veneai mai devreme poate nu mai uitam cheile.
-Voi doi sunteți frați sau iubiți?
-Nici una si astea!zic revoltata. Suntem doar prieteni foarte buni,un fel de frați.
-Aa,daca vreți pot sa va ajut cu usa.
-Ce stii tu despre uși mai exact?!zice Alex pe un ton superior.
Se apropie de usa,imi cere o agrafa pe care o aveam in par si deschide usa. Alex si cu mine ne uitam la el cu uimire.
-Cum ai făcut asta?intreb putin speriata. Nu o sa ne jefuiești sau ceva,nu?
-Nuuu! Am învățat din filme.
-Macar cineva a învățat ceva folositor din filme,nu ca alții!fixandu-mi privirea pe Alex. Vrei sa ne uitam la un film daca tot esti aici?
-Daca nu se supăra fratele...adică Alex daca ramân....
-Nu face nimic,zice Alex pe un ton plictisit.
Ne-am uitat la "Ultimul Vânător De Vrăjitoare" pe internet,care mie mi s-a părut foarte interesant,dar se pare ca băieții au adormit. Am luat 2 paturi si i-am împăturit,deoarece era foarte frig,cel putin pentru Alex deoarece avea doar un tricou pe el.
Era vreo 11 noapte asa ca m-am dus in camera mea si am adormit aproape instantaneu.

FreyaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum