-Freya,Freya,trezestete,nu vreau sa fiu nevoit sa te duc la un spital mundan dar daca e necesar o sa fac si asta. Freya......Se auzea vocea indepartata a lui Alex ce pare ca o sa imi rasune in cap pentru ceva timp.
Ma pun pe picioare si incerc sa ma ridic,dar acest lucru pare imposibil pentru moment.
-Sunt bine Alex,nu am nimic!! Acum lasă-ma in pace sa ma ridic!
-Te deranjează prezenta mea?
-NUU,stai liniștit,dar poți sa ma lași jos.
-Dar daca nu vreau?-Ce s-a intamplat? De ce ma simt de parca totul se prabuseste in mine?
-O porcarie de a ta,ca intotdeauna,spune cu un zambet vizibil amuzat.
-Taci!
-Mi-am facut griji,credeam ca o sa te pierd,daca nu iti mai reveneai nu stiu ce ma faceam. Freya,viata ta nu e neinsemnata. De ce nu intelegi asta. Daca intr-o zi nu te mai trezesti,ce o sa se intample dupa?
-De ce iti pasa? Poate ca tu esti gardianul meu dar esti mult prea proctectiv cu mine. Nu eu am vrut sa vad toate astea,bine? Nu mai da vina pe mine pentru toate relele de pe lume.
-Freya?
O Doamne, asta era vocea lui Arthur,care era speriat si parca furios. Se pare cu vraja nu prea tine mult timp,din cate observ.Incerc sa ma ridic dar Alex ma tinea destul de bine incat sa nu cad.
-Se pare ca mundanul s-a trezit din somnul de frumusete,zice Alex cu dispret fata de el.
Eram inca in bratele lui Alex,dar cu multa vointa ma ridic in picioare,inca putin ametita dar destul de lucida la minte.
-Alex,lasa-l pentru Dumnezeu in pace,pe bune acum.Cu ce ti-a gresit Arthur?
*Arthur Povesteste*
Simt cum mania ma copleseste. Cum poate baiatul asta sa fie asa protectiv cu ea? Sunt doar prieteni,nu? Ea e foarte draguta, dar nu stiu ce sa cred acum. Adica sa ii zaresc pe amandoi in baie m-a lasat uimit. Oare ce vede la el,pare diabolic si crud. Ea este atat de frumosa,micuta si firava,el arata mai mult ca o bruta si pot sa spun ca seamana cu un vampir,mai ales cu ochii aceia care te baga in sperieti.
-Uite ce e Freya,daca voi doi sunteti impreuna eu nu ma bag in relatia voastra.....,zic pe un ton nu prea convingator
-Dar tu cine ai fi sa ne strici noua rela....
-Nu Arthur,nu suntem impreuna,eu am cazut si el m-a prins chiar inainte sa cad si sa imi rup ceva. In fond,eu si Alex suntem ca frati,chiar daca el e fratele enervant.....
-Nu sunt enervant! spune Alex cu toata convingerea.
-Ba cam esti,zice Freya si mai hotarata
Intr-un fel ma simt mult mai bine stiind ca nu sunt impreuna. Chiar nu se potrivesc de nici un fel.
-Freya,vrei sa te ajut la proiectul pe care il avem de pregatit la biologie?intreb fara sa ma gandesc.
-Sigur ca as vrea,mi-ar face placere enorma.
Super,acum o sa ma fac de ras in fata ei. Cred ca sunt cel mai mare tocilar de pe planet si proiectul gata facut de mult timp dar nu vreau sa par desteptul pamantului,nu de fata cu ea. Cu atat mai putin daca o sa fie acolo si Alex.
*Freya Povesteste*
Ma indrept in clasa cu Alex si Arthur,colegii uitandu-se suspicios la noi 3,dar nu imi pasa atat cat sa ma simt stanjenita de ei.
Dupa scoala,ma indrept spre casa cu Alex si Arthur care erau in spatele meu.
-V-am cautat peste tot,unde ati fost?
Era vocea lui Ethan,care se uita la Arthur foarte suspicios,la fel si Arthur la el.
-Ce cauti tu aici? Nu esti vreun gardian ultraproctetiv al printesei ca Alex,nu?
O nu? Ethan,ce ai facut? Cum mai scap de asta acum?
-Printesa,gardian? Vreau explicati acum.
-Freya,nu pot sa il omor si scap de probe? Nici nu il prea agreez....
-Taci Alex!!! Arthur,o sa iti spun cateva lucruri pe care nu cred ca o sa mai poata fi ascunse de tine daca mai stai mult pe langa mine.
I-am povestit totul. Din fericire m-a crezut,iar in acelasi timp era speriat de moarte.
-Si faza de la baie a fost din cauza unei viziuni?
-Da,iar Alex m-a ajutat sa imi revin.
*Alex Povesteste*
Nu cred ca ii spune unui mundan totul. Pare asa vesela cand vorbeste cu el. Ce are el asa special de nu mai vede pe nimeni si nimic in jur cand e cu el? Macar daca eu nu o sa fiu prin preajma e bun un mic ajutor,nu? Sper din tot sufletul sa nu regret ca nu l-am omorat. Nu as fi facut-o,poate doar il raneam de ajuns pentru o mica amnezie.De ce a trebuit Ethan sa deschida gura? Il cunosc de 2 ore si deja imi e mai putin sila de el decat de Arthur. O distrage pe Freya de la antrenament ceea cu nu e corect pentru ea.Devine din ce in ce mai buna.Acum eu o ajut sa se apere fizic de oricine cat timp frumosul adormit se odihneste,iar ca sa nu il deranjam,ne antrenam in curtea Freyei.
Fata asta firava era sa ma puna la pamant de 2 ori,dar pana la urma tot am reusit sa ma descurc cu ea.
-suna soneria-
Freya se indreapta spre usa de la intrare si pare foarte fericita sa vada cine e.
*Freya Povesteste*
Cea mai buna prietena a mea a venit in oras,chiar imi doream ceva uman in viata mea.
-Beccah,hai in casa,ce mai astepti?
-Ok.
-Cine sunt noi tai prieteni? intreaba cu un ton curios.
-Beccah,ei sunt Alex,Ethan si somnorosul de acolo este Arthur.
Arthur sare din fotoliu si o saluta putin buimacit din somn.
-Freya,de ce prietena ta cea mai buna este un inger semi-pur?
-Ce.....?
-Tu de unde sti ce sunt eu straine?
-Sunt clarvazator.
-Minunat,se pare ca singura fiinta care e umana in casa asta e Arthur,zic vizibil nervoasa si ma indepartez de privirile tuturor,iesind putin pe trotuar si usor, usor ma indrept spre parcul cel mai apropiat de casa mea.
CITEȘTI
Freya
Teen FictionO fata.O scoala noua.Un "gardian" care o scoate din sărite.O fata care ii face zilei fripte.Un dușman de care afla poate prea târziu.Oare Freya o sa pice intr-o capcana,o sa fie trădată de toți pe care ii credea prieteni sau tot ce ii s-a spus este...