Muscatura

33 3 2
                                    

Ies furioasa din casa deoarece totul si toate incep sa ma calce pe nervi pur si simplu. Dupa putin timp simt cum o mana straina ma apuca de brat si ma trage spre ea. Era Ethan. M-a cam speriat sa il vad acolo fara sa zica nimic,doar sa ma priveasca intr-un mod patrunzator.

-Freya,ai plecat fara sa zici nimic. Ce s-a intamplat? Te-am suparat cu ceva?

-Nu e vina ta,doar ca pur si simplu imi doream ca ceva din viata mea anterioara sa ramana neschimbat si....normal,care sa nu aibe legatura cu unicorni,ingeri,nimfe,vampiri si...

-Stiu ce simti. Si eu am avut o viata normala de mundan pana acum doi ani.

-Dar ce s-a intamplat?

*Ethan povesteste*

Nu pot sa cred ca o sa ii spun toata legatura mea cu pamantul. Cum eu sunt provenit din magicieni. Cum mama mi-a ascuns 14 ani de zile ca sunt un vrajitor si clarvazator,dar cum, oarecum eu visam de la varsta de 10 ani ce se v-a intampla peste 2-3-4 zile la rand,ceea ce ma speria cumplit.Ea e singura persoana careia i-am zis toate astea. Nici macar Kyle,cel mai bun prieten al meu,nu stie de toate astea,el inca are impresia ca eu stiam de puterile mele din totdeauna.

-Ethan,eu credeam ca toti ati stiut de puterile voastre dintotdeauna.

*Freya povesteste*

Nu pot sa cred.El nu stia nimic despre el insusi. Poate nici acum nu o face.

Ethan se duce acasa la el ,iar eu m-am indreptat spre casa,dar incaodata cineva m-a prins cu putere de brat. Ma tinea foarte strans,iar cand m-am intors sa vad cine e,nu l-am recunoscut-o.

Era o fata cu par lung,roscat spre blond,ochi mari si verzi si putin mai scunda ca mine.

-Tu cine mai esti?

-Ma numesc Lydia.Tu cred ca esti Freya?

-Da...eu sunt. Daca ai vreo treaba care inplica supranaturalul,te rog lasa-ma,am destule probleme pe cap.

Fata micuta si firava devine dintro-data vampir.Ma zbateam sa ies din stramtoarea ei dar imi era imposibil. Fixandu-ma cu privirea,simt cum toata puterea mi se scurge si simt cum lesin.

*Ethan povesteste*

Ceva e inneregula.Nu ii mai simt magia lui Freya in atmosfera. Mai bine il sun pe Alex.Nu inteleg ce are pustiul asta cu mine....e mult prea protectiv cu ea.

-Alex,Freya unde este?

-Nu a venit acasa. Sti unde este?

-Halal gardian mai esti. Du-te dupa ea,este in parc.

-Acum pornesc.

*Alex povesteste* 

Unde s-o fi dus fata asta? Mai bine ma duc dupa ea. Sper ca nu s-a intalnit cu Lydia,unul din cei mai puternici vampiri de printese si supusa a Florei. Atat imi mai trebuie. Doamne,e lesinata pe banca din parc.

-Freyaaaa....,acesta fiind Arthur,care se pare ca m-a urmarit pana aici.

-Ce cauti aici mundane,ma si calci pe nervi ,cine te crezi?

-Aparent singurul care isi da seama ca daca nu o ducem pe Freya la spital e posibil sa nu se mai trezeasca asa ca eu iti recomand sa pornesti masina.

-Ce e aia?

-Sper ca glumesti;nu sti ce e o masina?

-Nu o sa fie nevoie de asa ceva oricum,deoarece ea e muscata. Pai bravo Arthur,daca nu te cunostea probabil ca nu ar fi avut reactia asta si nu ar fi plecat.

-Tu dai vina pe mine fiinda ea a fugit? Sa nu iti permiti asa ceva cu mine,bine? Daca nu o presai cu antrenamentul si toata faza ca viata ei e in perico....

-Acum era moarta de mult,asa ca mai bine taci!

-Sunt mai multe proceduri in care cineva devine vampir,nu?

-I-a luat putin sange,doar o jumatate de punguta de la donatori de sange. 

-Ar fi bine sa cunosti un vampir cu provizi nelimitate de sange. Cat timp nu avem asa ceva....

-Cred ca stiu pe cineva. Clary are un prieten,Simon cred ca il cheama. El sigur trebuie sa aiba cate ceva pe acolo.

-Tu vorbesti serios? 

-Nu mundane,glumesc. Acum hai sa o luam de aici sa il sunam pe tip.

-Urasc cand facem cum vrei tu.

-O sa te obisniesti.

*Beccah povesteste*

Baietii nu au mai venit de o ora. Sper ca Freya sa fie bine.  Imi doresc din tot sufletul sa fie ok. De cand am devenit inger semipur,toata viata mea a luat o intorsatura ciudata. Credeam ca toata lumea vede ce sunt,un monstru. Atunci cand cineva aude denumirea de inger totul vede alb si frumos. La fiecare primejdie pe care cineva o are,aripile mi se deschid. Totusi ceva e diferit.Eu am doar o aripa de inger pur dar si o aripa neagra care seamana foarte mult. Din fericire am invatat sa ma controlez si sa fac totul sa para ca si cum a fost doar un vis.Tocmai au intrat baieti in casa si Freya e in bratele lui Alex.Asrta clar nu e semn bun.

-Clary,suna-l pe Simon,avem nevoie de sange

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Clary,suna-l pe Simon,avem nevoie de sange. Pierde la fiecare minut in vare corpul ei se misca. Zi sa ia grupa...

-A/B pozitiv,zic repede,deoarece sunt sigura ca nici unul dintre ei nu o stie cum o stiu eu pe ea.

Clary il suna pe Simon

Sper ca planul lui Alex sa reuseasca,deoarece chiar nu vreau sa o pierde pe ea asa cum mi-am pierdut si alte persoane importante mie.

*Clary povesteste*

Trebuie sa apelez la Simon,el e singurul la care pot apela in acest moment.

-Simon,am nevoie de ajutorul tau! 

FreyaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum