Profesorul de viziune

29 2 2
                                    

-Freya?Trebuie sa mergem la scoala! Daca nu te trezești te trezesc eu!acest specimen fenomenal este Arthur,care nu stiu din ce motiv vrea sa ma trezească .

-Freya?Trebuie sa mergem la scoala! Daca nu te trezești te trezesc eu!acest specimen fenomenal este Arthur,care nu stiu din ce motiv vrea sa ma trezească

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Lasă-mă in pace Alex,Arthur,Clary sau care nu ma lasă sa dorm in momentul asta.
-Nu mi-ai dat alta soluție.
Ma ia pe sus si ma pune pe picioare. Încep sa tip de disperare deoarece eu sincer vroiam sa mai dorm si eram suparata pe el.
-Tu de ce mai esti aici?!zice Alex vizibil supărat pe faptul ca eu l-am lăsat ieri se uite la un film cu noi.
-Ne vedem la scoala Freya!zice Arthur foarte vesel,aparent ignorând observația lui Alex.
-Ce e cu tine Alex? De ce esti asa moracanos?
-Eu sunt gardianul tau si mentorul tau de asemenea,nu pot lasă pe oricine apare in cale sa vorbească sau sa se uite efectiv la tine. Tu nu înțelegi ca nu esti normala? Esti o prințesa! De ce te comporți de parca esti o muritoare de rând? Esti mult mai mult decât o fata cu par colorat. Hai chiar me enervezi.
-Asta e mai nou un rol in caz ca ai uitat,toți trebuie sa creadă ca sunt o muritoare de rând,nu o prințesa care poate oprit timpul si cu rădăcini din inorogi. Pe bune Alex,revenoti in fire.
-Scuze Freya,băiatul asta cred ca aduce vesti proaste. Nu cred ca te-ai întâlnit întâmplator cu el. Cred ca ascunde ceva....
Mama intra in camera cu un ceai si niște biscuiți cu crema de vanilie. Părea foarte vesela cand a intrat.
-Am mâncare buna si vesti si mai bune. Alex,ce bine ca ai venit,o sa iti placa ceea ce urmează sa zic.
Eu si Alex ne uitam întrebători la ceea ce are de spus mama.
-Se pare ca profesorul de viziune a viitorului a venit in sfârșit pe pământ si este un elev la liceul vostru.
-Va rog frumos spune-ți ca pe profesor nu il cheamă Arthur.
-Cine e Arthur? Nu este nici un Arthur,crede-ma.
-Mulțumesc mult!!zice Alex de parca a câștigat un premiu la loterie sau ceva de genul asta.
-Il cheamă Ethan Johnston si o sa aveți aceleași ore de matematica.
-Super,încă cineva sa imi facă zile fripte la scoala.
-O sa fie totul bine,acum fuga si îmbrăcate ca trebuie sa mergi la scoala.
Aleg sa ma umbrac intr-o bluza neagră cu mesajul "black white grey" deoarece eram prea obosita sa aleg altceva si niște jeanși rupți in genunchi.
Prima ora este spectaculoasa matematica,unde aveam as ma întâlnesc cu viitor profesor de viziune a viitorului.
Atat de obosita am fost încât nu mi-am dat seama cand mi-ai căzut cărțile din ghiozdan.
Un băiat vine si ma ajuta sa strâng cărțile.
-Mersi mult! Cum te cheamă?
-Ethan,sunt nou pe aici si vreau sa ajung in clasa de matematica,ma poți ajuta?
-Ethan? Se pare ca tu esti profesorul meu. Eu sunt Freya in caz ca te-am amețit.
-Se pare ca o sa ne înțelegem bine,cel putin asa sper. Pornim spre sala de clasa.
(In media este Ethan)

FreyaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum