Mari neee

511 34 0
                                    

Utikam ze vzlykem domů. Utecu před rodiči a v pokojíčku začnu strhávat fotky Adriana. Proč proč musí mít rád moji druhou půlku proč nemá rád obyčejnou holku Marinett. Marinett uklidni se nebo te posedne akuma. Ale jak to Tikky řekla tak tam přiletěl akuma. Zdravím te Mal dám ti sílu na zničení toho kdo ti zlomil srdce ale za to budu chtít... Ja vím mirakula. A ano beru. Kolem me se udělala tma. A najednou sem měla na sobě černé kalhoty s dirama a krátké červené tričko. A oci mam tmavě modré.

Pohled Tikky
Jak přiletěl akuma rychle sem utekla oknem najít kocoura. Měla sem velké štěstí seděl na jedné střeše. Marinett sice nechce prozradit svoji identitu ale teď je to důležité. Kocoure!! T-t-ty si kwami berusky. Ano a je tu problém. Slib ze nebude s vyvadet a až se stoho dostane tak nevíš její identitu. Ano slibují. Marinett chytl akuma. T-takže Mari je b-beruška. Ano je a teď potřebuje pomoc. Jeden pitomí kluk ji zlomil srdce. Ale konec kecani musíš ji zachránit. Tak dem. Půjdu se schovat k mistrovi. Dobře.

Pohled Marinett
Tikky kdesi me se neschovas. Mari si tady. Kocoure co potřebuješ? No potřebuju tvého akumu. Co totu meles ja sem v naprostém pořádku. No nejsi za prvé tuto barvu vůbec nenosis. Máš jinou barvu očí. No tak si me poznal ale to neznamená ze me porazis. Nemela sem sice Tikky ale Lisaj mi dal velkou moc takže to bylo v pohodě.

Líbí. Omlouvám se ze nevyšla včera neměla sem čas. Jo a příští týden začíná pokračování me prvni knizky. A kapitoly bodou zatím kratší potom budou delší

[Pozastaveno?] Konečně Spolu Ladybug And Chat NoirKde žijí příběhy. Začni objevovat