Co se bude teď dít?

212 13 1
                                    

Pohled Marinett
Cože!! Vykriknu. J-ja moc se omlouvám.... Mari to nebyla tvoje chyba tvůj pravý táta te dokáže ovládat a v tom případě asi vy ze si beruška. Teď už to dává smysl vykřikl mistr fu až sem nadskocila. Promiňte ze sem vás vylekal ale jestli je vážně starosta Lišaj tak te může ovládat tvého kwamiho. Ale mistře naco mu bude ovládnout kwami když může ovládnout me? No protože kdyby neovladl tvoji kwami tak ti může kwami pomoct k obraně aby te neovladl. Aha. Takže abych to pochopila tak on me může kdykoliv ovládnout? Ano. Tak to asi bude nejlepší... se vás zbavit!

Pohled Adriana
Mari si povzdechla a řekla:"Tak to bude asi nejlepší... odmlcela se a začala trast hlavou. A pak to dokončila se vás zbavit! Vykřikla. Proměnila se na berušku a začala po mně útočit. Rychle sem se chtěl proměnit ,ale nesloto. Podívám se na prst a málem dostanu infarkt. On tam není dostanu ze sebe po 2 minutách. Ale ale kocourek si toho všiml teprv teď? Řekla. Mari prosím dej mi mirakulum. Nedám a pro tebe nejsem Marinett pro tebe jsem slečna Burzuasova. A jak to dorekla prastila me jojem a ja omdlel. Zdál se mi sen o Mari.

Sen
Byl jsem na necim pohřbu. Du se tedy podívat blíž. Uvidím svoje spolužáky tedy kromě Chloe a Sabriny. Byli tam aji Marinettiny rodiče a dokonce i můj otec a..ja?! A teď sem to pochopil ze je to sen takže sem vlastně jakoby duch. (Víte jak to doufám myslím😅) Zvláštní my ale bylo ze sem tam nikde neviděl Marinett. Šel sem ji tedy hledat mezi ostatními lidmi. Když jsem šel kolem rakve málem sem zase dostal infarkt. V te rakvi ležela Mari. Propukl jsem v pláč. J-jak se to stalo kdo to udělal?! Po pěti minutách breku. Sem se šel podívat jak to snáší mi spolužáci. Snasely to stejně jako ja ale úplně nejhůř to snášela Alia. Teď sem hrozně moc chtěl zjistit co se ji stalo. Něco me napadlo jestli sem jakoby duch tak bych to mohl zjistit z jeji mysli. Šel sem tedy k rakvi a ani nevím jak sem vstoupil do její mysli. Když sem byl v její mysli viděl sem sebe v podobě kocoura a Mari v podobě berusky jak proti sobě bojujeme. Ja sem ale vypadal jinak měl jsem rudé oči a bílý oblek. Poznal jsem ze sem byl zakumatyzovany. Chtěl jsem to nějak zastavit,ale nemohl sem se hnout z místa. Tak sem se díval. Druhý kocour ji najednou odrazil tyčí a Mari odletěla až ke zdi. Kocour kni šel vyvolal kocaklizmu a chtěl to nani použít ale ona se je tak tak vyhla. To kocoura ještě víc naštvalo a svoji tyčí ji probodl. A v ten samí okamžik sem se probudil. Adriane slyším. Otocim se a uvidím Mistra. Mistře co se stalo zeptám se. No máme problém. Lišaj Marinett ovládl a ta ti vzala mirakulum a zmizela. Ale máme výhodu v tom ze on dokáže Marinett ovládat jenom chvilku,protože ho to strašně vycerpava. Mistře víte jak sem vám minule vykládal ten sen. Ano vím. Tak ja sem vám něco neřekl. Tak povídej. No víte jak byla v nemocnici tak ona nevím jak si sedla a začala mluvit něco o tom ze přicházejí ze ji uz dostaly ze si mám dávat pozor. Potom jak utekla tak tam nechala vzkaz a tam stálo něco podobného. A tak sem šel k ni domů ji hledat a tam byl další vzkaz a tam bylo ze i příbuzní se blíží a pak uz to znáte. A teď sem měl další sen. Tak vyprávěl. No začalo to tím... (Nebudu to tady znovu vypisovat) Adriane bojím se ze jestli Marinett donesla Lisajovi tvoje mirakulum tak ji vezme její a může mít nepredstavitelnou moc ale horší je ze jetli je chce použít tak toho majtele musí zabít a nebo to ten majtel musí povolit. Takže si teď musíš dávat velký pozor aby te nechytl akuma. Ten sen by se mohl klidně vyplnit. To co mi mistr řekl sem dostal úplnou hrůzu a ano aji infarkt(ja vím mám to tam hodně často s tým infarktem😂😅😆).

Pohled Marinett
Tak to bude asi nejlepší...
Začala sem trast hlavou protože me můj táta chtel zase ovládnout,ale nepovedlo se mi to a moje tělo začal ovládat Lišaj. Se vás zbavit! Proměnila jsem se na berušku a začala jsem útočit na Adriana. Mezitím co se chvilku bránil sem mu vzala mirakulum a on si toho vůbec nevšiml. Chtěl se proměnit ale až teď zjistil ze nemá prsten. Ja sem proti své vůli prastila jojem a on omdlel. Ja jsem od tam tud utekla a asi sem ten prsten musela přinést Lisajovi. Ja sem se ale nenechala a začala sem bojovat. Po minutě úplně samo to přestalo už me neovladal. Takže jsem zjistila ze me může ovládat určitou dobu. Ale co teď?

Ahoj všichni jak se máte. Ja skvěle. Jak víte tak sem u babičky která nemá wi-fi,ale včera jsem nakonec babičku premluvila aby si wi-fi nechala udělat a dneska se to stalo. Má konečně wi-fi. A zato ze jsem nenapsala dlouho kapitolu tak je tu jedna hodně dlouhá. A je to rekord 817 slov když nepočítám tady tohle.

Tak se mějte a u další kapitoly Čau!😉

[Pozastaveno?] Konečně Spolu Ladybug And Chat NoirKde žijí příběhy. Začni objevovat