Co to bylo?

197 22 4
                                    

Jenom jak jim Adrian řekl všechno kromě identity tak jim ještě neřekl to co řekla Marinett a ještě se přeměnil spatky na kocoura. Nějak sem nato zase zapomněla😂😆

Pohled Adriana
Pořád sem myslel na to co řekla Mari. Jestli to vůbec řekla ona. Jediný kdo by to mohl vědět je mistr Fu. Řekl jsem doktorům ze si du jenom něco zařídit a hned se vrátím. Když jsem vyšel z nemocnice slyšel jsem zase to stejné houkání. Šel jsem se tedy pro jistotu podívat co se tam stalo. Přišel jsem k Mari do pokoje a to co sem viděl jsem málem stoho dostal infarkt. Mari tam nebyla. Zachvili přišel doktor. Kocure ty si tu nějak rychle. Slyšel jsem totiž hluk tak jsem se šel podívat a ona tu nebyla. Je to jenom moje chyba. Kdybych neodešel nic by se nestalo. Zato nemůžeš kocoure. A ta slečna tu nechala na posteli vzkaz. Je pro tebe kocoure děkuji. Omluvite me nachvily skusim se poni podívat. Dobře.
Šel sem k Mari domů. Nebyla tam ale byl tam další papírek. Přečetl jsem si tedy ten první: Davej pozor už se to blíží. Ja sem sklamala ale ty sklamat nesmys.
Na druhým bylo: Všichni se blíží i ti nejbližší. Už to vypuklo. Schovej se nebo zemřeš.
Jak to doctu chci se otočit k oknu abych mohl jít za mistrem,ale nemůžu. Před oknem někdo stojí. Je zase v černém kapi. Mami si to ty? Ne Adriane. Ta osoba si sundala kapi a byl(a) to....

Další kratší kapitola. Napište do komentářů jestli jste naštvaní kvůli otevřenému konci a jestli chcete ješte kapcu. Jestli 10 lidí napíše ze chce kapitolu tak bude jestli ne tak bude at zítra

[Pozastaveno?] Konečně Spolu Ladybug And Chat NoirKde žijí příběhy. Začni objevovat