Ty žiješ

299 26 2
                                    

Pohled Marinett
Proměnila sem se spatky ale omylem sem zakopla a začala sem padat. Naštěstí sem měla v tasticce Tikky. Tikky tečky! Těsně nad zemi sem se zachytla jojem. Uff to byl ofous. Asi bych měla spatky aby ho nechytl akuma. Když sem byla kousek od Adriana tak sem slyšela jak řve na svého kwamiho. Asi možná ze se proměnil a on me nemohl zachránit. To není jeho chyba!! Neměl už energii a chápu ze si me chtěl zachránit ale ja sem si to zavinila sama. Mari ty žiješ! Začal me objimat. Uhmm Adriane neměl by ses tady někomu omluvit?! Dobře. Tak promiň Plaggu ja sem se totiž tak bal a... chápu te. Taky bych se bál kdyby se stalo něco Tikky. Ona je totiž tak kra... teda byl bych smutnej. Tecek dost. Tak jak sem slyšela Plaggu me máš rád. Noo tak jo máš pravdu. Jak vidím Tikky tak te má taky rád. Marinett! Takže ty me máš taky ráda? No jo. Jupi!! Plagg tam začal pistet jako kdyby byl na nějakém koncertě. Tak nepůjdeme je tu docela zima. Jasně broucinko. Jak chceš vyprovokoval sis to. A c...... Nemel si mi říkat ze broucinko. Neee prestan už ti tak nebudu říkat. (Kdyby někdo nepochopil tak ona ho lechtala) Dobře ale ještě jednou a už se neznám. Ano brou tedy Mari. Počkat moji rodiče me budou hledat!! Myslím ze ne. Jak to víš?! No protože sem tam byl a řekl sem ze u me prespis. Díky. Nemáš zač. Tak dem jasně. Tikky tečky Plaggu drápky.

Další kapitola bude možná v sobotu. Mám totiž vystoupení takže nevím ale určitě bude v neděli.

[Pozastaveno?] Konečně Spolu Ladybug And Chat NoirKde žijí příběhy. Začni objevovat