Rozhovor kocour mistr Fu
Dobrý den mistře. Zdravím kocoure. Mohl byste.... ano skontroluju ji. Mistr tam začal machat rukama a pak řekl:
,,Kocoure hned ji musíš vzít do nemocnice Ma silný otřes mozku". Dobře děkuji.Pohled Adriana
Poděkoval jsem a pádil jsem s ni do nemocnice. Hned ji přijali. Musel sem ale čekat venku. Zavolal sem tedy jejím rodičům co se stalo. Řekli mi ze jsou tam za deset minut. Šel sem si tedy do buffetu koupit pití. Když sem se vrátil tak zrovna přišly Marinettiny rodiče. Všechno sem jim vysvětlil tedy kromě toho ze jsme kocour a beruška. Jak sem to dopovedel přišel doktor.
Dobrý den. Vy jste její rodiče? Ano řekli. A vy jste kdo? Ja jsem její přítel. Dobře. Mám pro vas jednu dobrou a špatnou správu. Ta dobrá je ze měla silný otřes mozku ale naštěstí sme ji zachránily. A ta špatná správa je ze si ju tu musime asi tak eymměsíc nechat. Moc krát dekujeme. Není zač, ale hlavně byste měli poděkovat tomuhle mladíkovi. Kdyby ji nepřinesl včas tak by to asi nepřežila. Stemi to slovy odešel. Její rodiče me začali objimat a děkovat. Pak se zeptali jestli spolu chodíme. Nevěděl jsem co říct a tak sem jim řekl pravdu. Ano chodíme spolu. To je báječné.
Na jednou v nemocnici začalo něco houkat. Doktoři tam začali lítat. Po pěti minutách to přestalo. Přišel k nám ten sami doktor. Vaše dcera tu bude muset zůstat mnohem dyl. Někdo se ji chystal totiž zabít. Naštěstí tam prisla sestra. Měli jsme tedy velké štěstí. Ale může se to opakovat. Chloe vykřikl jsem. Všichni se na me nechápavě podivaly.Takže dneska trochu kráčí kapitola. Možná vyjde ještě večer ale spíš zítra.
A všem děkuji. Už mám přes 1000 zhlédnutí a přes 100 hvězd moc vám děkuji.
ČTEŠ
[Pozastaveno?] Konečně Spolu Ladybug And Chat Noir
Hayran KurguCo se stane když Marinett beze stopy zmizí A Adrian pretim než zmizela zjisti Ze je beruška Zjistíte v příběhu