boj a zmizení

475 32 2
                                    

Me neporazis řekla a proměnila se a začala útočit. Ja sem to odrážel a potom jsem musel pouzit kocaklizmu protože po mne hodila skříň. Potom sem řekl Marinett at ti někdo cokoliv udělal nemusíš to řešit takhle. Ja nejsem Marinett ja jsem Mal (to znamená zlo nic moc me nenapadlo). Jak to dorekla tak sem ji praštil tyčí a rychle utekl protože mi už docházely drápky.
Takže číča má strach sem ještě slyšel než jsem utekl.

Rozhovor s Lisajem
Lisaji mám nápad unesu Adriana a tak nalakam Chat Noira. Aspoň se tak pomstim Adrianovi. Skvělý nápad Mal a tím pádem nalakame aji berusku. Ano tu taky.
Konec rozhovoru

Pohled Mal/Marinett
Nebudu mu říkat ze jsem beruška. Až znicim ty kteří me stvou nebo zlomily srdce tak si to vyřídím sním. A teď spatky k plánu. Takže s Adrianem půjdu do televizní budovi a tam řeknu jestli mi nedá kocour a beruška mirakula tak ho zabiju. Musím tam říct i sebe aby to lisajovi nebylo divné.

Pohled Adriana
Právě jsem doběhl domů a aji v tu tobu sem se proměnil. Ale stalo se to co se nikdy stát nemělo. Marinett zrovna taky přišla a viděla me jak sem se proměnil.

Pohled M.
Takže ja chci unést Adriana a nalákat kocoura a jak vidím tak sem chytila nejenom Adriana ale aji kocoura. Takže dvě mouchy jednou ranou.
Marinett chápu ze si na me naštvaná ale takhle to nevyresis. A než sem se stoho vzpamatovala tak me políbil. Z hrudi mi vyletěl akuma a on ho chytil do sklenice. Si v pořádků zeptá se me když se promenim spatky do Marinett. Kde je Tikky začnu vyšilovat. Tady Marinett. Ja se otocim a ani nevnímám Adriana. Kde si byla Tikky byla jsem schovaná u mistra. Dobře. Tikky tečky a polapila jsem akumu. Bylo mi jedno ze Adrian vi ze jsem beruška. Jak sem polapila akumu tak sem rychle utekla z jeho pokoje. Marinett počkej slyšela jsem ještě než jsem zmizela. Doma jsem se spatky proměnila. Tikky ja už nemůžu. Nemůžu se na něj ani podívat budu ho muset vidat ve škole at aji jako partaka. Už mi zbývá jediná možnost Tikky tečky. A utekla jsem z domu.

Pokračování příště
Líbí se vám to zatím?
A příští týden budu začínat druhý díl me první knížky. Doufám ze se těšíte ale nebojte budu zároveň psát aji tuto knížku.









[Pozastaveno?] Konečně Spolu Ladybug And Chat NoirKde žijí příběhy. Začni objevovat