Pohled Adriana
Mistr nad ni mával rukou a říkal asi nějaké zaklínadlo. Po asi pěti minutách přestal a v obličeji měl takový šťastný výraz. Usoudil jsem, že Mari prežila. Mistře jak to dopadlo?"Nó Marinette to naštěstí přežila, ale nějakou dobu tady bude muset pobýt." To nevadí hlavně, že je v pořádku. Ehmm jenom chci se jen ještě zeptat může jí ještě pořád Lišaj ovládat?"To je dobrá otázka Adriane. Já bych řekl, že už ne. Když jsem ji totiž zachraňoval tak jsem ji tam dal takovou blokaci... "ale mistře vyjste řekl ze to nejde?!" Ja vím, ale jelikož jsem na ni musel použít silné kouzlo tak jsem to využil. Aha a mistře jak dlouho tu musí být?? Aspoň týden....
***
O týden později
Pohled Mari
Probudila jsem se ve známé místnosti. Byla jsem u Mistra, ale nevěděla jsem proč. Mari!! Nemusela jsem se otočit, protože jsem hned poznala Adriana. Hned mě obejmul. Taky tě ráda vidím zasmála jsem se.Takže jelikož je to aspoň rok no možná dokonce i 2😅 tak si absolutně nepamatuji o čem jsem tak psala no jako trochu jo, ale jen zřídka... Takže tuhle knížku nechám asi už takhle a další buď dokončím a nebo ji nechám pozastavenou... Potom začnu psát novou, kterou mám jako koncept nwm jestli ji někdo psal, ale kdyby jo tak se omlouvám. Takže zatím Ahoj!
ČTEŠ
[Pozastaveno?] Konečně Spolu Ladybug And Chat Noir
FanfictionCo se stane když Marinett beze stopy zmizí A Adrian pretim než zmizela zjisti Ze je beruška Zjistíte v příběhu