teyzenin sorusuna kızlar hep bir ağızdan girdik deyince teyze bir anda ne yaptınız siz diye bağırarak çıkıştı herkes şok olmuştu ne olduğunu sordular ve teyze başladı anlatmaya şimdi beni iyi dinleyin kızlar o evde küçük boylu bir adam yaşar ama asıl evin sahibi yanında yaşayan diğer adam küçük boylu olan adama bu ormanın cücesi denir bu cüce hangi eve giderse gitsin o evi huzursuzluğa boğar fakirken dilenci zenginken fakir durumuna düşürür bu yüzden evin sahibi kapıya bir yazı astı o yazıyı okumuşsunuzdur.
bu eve 5-6 yıldır belki de daha uzun zamandır kimse gelmez. ve uzun yıllar sonra siz geldiğiniz için bu cüce içerden sizi görmüştür ve artık sizin peşinize de takılabilir.
bundan kurtulmak için ne yapabiliriz peki ? diye sordu Aslı.
bundan kurtulmak için ormanın derinliklerinde bu cücenin ailesi yaşar bu ailesinin yanına cüceyi götürmeniz gerekir tek çaresi bu ama kaç kişi cücenin ailesini bulmaya gittiyse de geri dönen olmamıştır.
peki biz bu cücenin ailesini bulmak için ormanın derinliklerine doğru yol aldığımızda cüce yanımızda mı olacak?
siz giderken zaten cüce sizin peşinizde olup nereye giderseniz orda olacağı için cüceyi yanınıza getirmek için uğraşmayın.
Etraf bir anda sessizliğe boğuldu.
teyze:
-eğer şimdi isterseniz iki gün burda durun. cüce buraya gelemiyor. buraya geldiğinde bana bir şey yaptıramadığı için ben yaşlılığımdan faydalanıyorum da denebilir.
aralarında bir konuşma geçti kızların:
-iki boyunca burda kalarak ne yapabileceğimizi düşünürüz.
-ama önce çadırlarımızda-ki eşyalarımızı toplasaydık.
-teyze biz önce çadırımızdan eşyalarımızı alalım sonra buraya geliriz.
-hayır sakın dışarıya çıkmayın önce şu gerçeği bir öğrenelim sizin peşinizde mi değil mi eğer peşinizde ise çadırınıza gitmeniz size tehlike yaratabilir.
-küçük bir cüce bize neler yapabilir ki o bir kişi biz ise derken teyze sözünü keserek
-bak siz beni anlamıyorsunuz herhalde ben size bu ormanda neler olduğunu anlatacağım.
-şimdi bu cüce bizim bildiğimiz normal bir insan. Neyse bugün geçti artık ben size odanızı göstereyim siz orda uyuyun yarın devam ederiz.
Sırayla merdivenlerden çıkmaya başladılar.
-Beğendiniz mi yani iki günlük ama idare edin artık hadi bakalım iyi geceler.
-iyi geceler.
-şimdi biraz konuşalım hiç tanımadığımız birinin evinde kalmak ne kadar güvenilir?
-...
-niye kimse bir cevap vermiyor...
-Tmm güvenilir değil bencede ama önce bir dakika durun.
Yavaşça kapıyı açtı ve merdivenlere doğru uzanan koridorun yan tarafından aşağıya doğru eğildi ışıklar sönmüş diye odaya girdi ve konuştu.
-ben diyorum ki gerçek olarak böyle bir cüce en fazla bize neler yapabilir?
-bence yarın olunca teyze bize neler olduğunu anlatacak o zaman daha ayrıntılı konuşuruz diye tahmin ediyorum.
-şimdi bir planımız olsa ne olur ki.
-bırakın planı şimdi ne yapacağımızı düşünelim duruma göre kalır ya da gideriz.
-Biz bu gece burda yatalım.
-iyi siz yatın ben bi lavobaya gideyim.
-dur dur bende geliyorum. Dedi ve Nazlı da arkadan çıktı Defne sen bu konu hakkında ne düşünüyorsun çok sessizdin.
-ben şöyle düşünüyorum ailemize ormana tatil yapmak için gidecez dediğimizde tavırlarını biliyorum şimdi bize eve gittiğimizde sormayacaklar mı ne yaptınız? tatiliniz nasıl geçti? diye biz ise burada yıllardır olan bir sorunu çözmeye çalışıyoruz bırakalım ne olursa olsun.
-yani sen çadırlarımıza dönelim diyosun demi olaya şöyle baksak nasıl oluyor? ya teyzenin anlattıkları gerçekse ne yapcaz?
- gerçek olma ihtimalini bilmiyoruz.
-bu konuyu konuşmanın zamanı şimdi değil bence hadi sen lavaboya gir bende burda bekliyorum.
-tamam.
-aşağıdan bir sesler mi geliyo bana mı öyle geldi.Ne oluyor yaa. neyse korkma Nazlı korkma şu küçücük evden mi korkacaksın çok da küçük ama yani.
-ayy sonunda çıktın ölüyodum burda korkudan.
-ne oluyor bi sakin ol iki dakika lavaboya girdim noldu sana böyle korkma koridorun ışığını yak ben de elimi yıkayıp geliyorum.
-yo yo yook olmaz öyle ben seni beklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ormandaki Sır
AdventureHadi ormanın derinliklerine doğru yola çıkalım olamaz bunların gerçek olduğunu düşünmüyosunuzdur umarım Hayır geri dönelim ilerlemenin. .. .. ya geri dönemezsek?...