Morgenen efter...

56 2 0
                                    

Jeg vågnede ved at en solstråle ramte mig i øjnene. Jeg gned søvnigt mine øjne og strakte min trætte krop. Jeg svingede benene ud over kanten af sengen og tog mine klipklapper på. Jeg tjekkede kort lige mit hår i spejlet før jeg lukkede døren til mit soveværelse. Jeg gik videre igennem min stue og ned af gangen. Jeg stoppede kort op ved Nialls dør for at høre om han sov. Små snorkelyde kom fra bag døren. Det måtte have været en heftig aften. Jeg gik ud i køkkenet for at lave noget morgenmad. Jeg lavede rigeligt med morgenmad, for hvis der er noget den dreng har så er det appetit. Jeg samlede alt maden på en bakke og satte kursen mod Nialls værelse. Jeg lukkede døren op med min albue og skubbede døren helt åben så jeg kunne komme ind. Jeg lukkede døren igen med min fod og gik hen mod Nialls soveværelse. Jeg åbnede forsigtigt døren og kiggede ind for at se om han havde nogen med hjem, selvom han aldrig havde det, så kunne man ikke være for sikker. Jeg åbnede døren helt og fandt Niall sovende kun iført underbukser, da han havde skubbet dynen på gulvet. Jeg satte bakken fra mig på sengen og tog hans dyne og kastede den over ham. Han gryntede tilfreds og lagde sig på maven så jeg kunne se hans smukke muskuløse ryg. Han så så fredfyldt ud når han lå sådan og sov. Sengen gyngede da han vendte sig igen. Han strakte sig og skubbede dynen ned til hofterne. Lige meget hvad han siger så har han en pæn krop! Jeg skubbede blidt til ham og lod en hånd glide igennem hans uglede hår før jeg bøjede mig ned mod hans øre.
                      ”Niall der er morgenmad” hviskede jeg i øret på ham. Ingen reaktion. Jeg sad lidt og tænkte da det slog mig.
                      ”Niall skynd dig at vågne før at maden er væk” hviskede jeg igen i øret på ham. Han slog straks øjnene op og kiggede på mig.
                      ”Jeg er vågen” svarede han og satte sig op i sengen. Jeg rakte ham sin tallerken med en solid omgang engelsk morgenmad. Han smilede og uglede mit hår så det stod ud til alle sider, før han tog en bid af sin mad. Jeg rettede på mit hår før jeg tog min tallerken og begyndte at spise af mit æg. Niall spiste med velbehag min tilberedte morgenmad. Da han havde spist op lagde han sig ned på siden og kiggede op på mig. Jeg tog hans tallerken og satte den på bakken samme med min, hvorefter jeg satte bakken på hans natbord ved siden af hans seng. Jeg krøb ned under hans dyne og lagde mig på siden overfor ham.

                      ”Var det så hyggeligt i går?” spurgte jeg nysgerrigt.
                      ”Ja det var super hyggeligt. Du skulle have været med, vi mødte Justin. Han ville super gerne have mødt dig” svarede han og smilede.
                      ”Jamen det var da godt. Mødte du så nogle lækre chicks?” jeg blinkede til ham og smilede frækt ”men vi kan jo bare aftale at ses med ham næste gang han er i London” sagde jeg.
 Han grinede så hans øjne lyste af glæde ”Nej, ikke lige frem” blinkede han.    ”Men han er stadig i London, hvis du er frisk?” sagde han og tog sin mobil på natbordet ved siden af sig. Jeg nikkede bare og smilede til ham som svar. Hans lange tynde finger spillede hurtigt over tasterne på mobilen før han igen lagde den fra sig på natbordet. Der gik ikke mange minutter før en besked kom tilbage. Han viste mig beskeden fra Justin.

Hej Niall. Fedt, hvad siger i til at komme til min koncert også kan vi tage i byen bagefter? -Justin
Jeg nikkede til Niall og han tog igen sin mobil. Jeg lagde mig over ved siden af ham så jeg kunne se hvad han skrev. Jeg lagde mit hoved på hans bryst og han lagde sin arm om mig. Han holde mobilen op foran sig så jeg også kunne se med i hvad han skrev.
Hej Justin. Siger du så ikke lige til sikkerhedsfolkene at vi kommer backstages, men hvornår skal vi komme? - Niall
I kan komme 18:30 og sikkerhedsfolkene skal nok lukke jer ind, men tager vi på Famous? -Justin
Det gør vi helt klart! See you bro! -Niall
See you bro! -Justin

More Than Just Friends?Where stories live. Discover now