Vi stod backstages og ventede på de andre drenge, imens Justin var ved at gøre sig klar til showet. Jeg stod med min Iphone i hånden og mine negle klikkede mod skærmen imens jeg opdaterede min twitter. Niall lagde hænderne om mig og trak mig ind til sig så min ryg var imod hans bryst. Han lagde sine hænder ovenpå mine og tog styringen over min igangværende tweet. Han slettede det som jeg var ved at skrive og begyndte at skrive noget nyt. @(d/N)Official: Fangirling!!Can’t wait to meet Justin Bieber! Thanks @Niallofficial you are my god!
-See you guys at the show! Xoxo.
Han nåede lige at uploade den før jeg kunne nå at få fat i min mobil. Han havde sluppet mig og var løbet et godt stykke fra mig. Jeg stillede mig taske på gulvet og løb hen mod ham, så godt jeg nu kunne i mine høje røde stiletter. Jeg greb ud efter ham, men han nåede selvfølgelig at flytte sig. I et snuptag var jeg over skulderen på ham. Han grinede og svingede mig rundt så jeg blev helt ør i hovedet. Jeg holdte febrilsk fast i min Snapback, samtidig med at jeg holdte fat i min top så den ikke røg ned. Hvis det ikke var fordi drengene var ankommet så havde jeg nok kastet op. Niall satte mig ned og lagde en støttende arm om hoften på mig for at jeg ikke skulle vælte efter som min balance var lettere påvirket. Jeg klamrede mig til ham imens jeg havde en følelse af at gulvet under mig var lavet af gele. Harry var den første til at sige noget.
”Hey Love. Klar til at feste igennem i aften?” sagde han og trak mig en til et knogleknusende kram.
”Så klar, hvad med dig? Skal der scores nogle chicks?” spurgte jeg og gengældte hans kram. Han holdte mig ud i strakt arm og blinkede frækt.
”Du kender mig alt for godt. Jeg kunne jo også bare score dig?” svarede han og kyssede mig kind før han slap mig. Jeg skubbede blidt til ham og grinede. Altid flirtende..
Efter jeg havde sagt hej til drengene ventede vi bare på at Justin blev færdig. Niall og Zayn var gået en tur for at finde noget at drikke, Harry og Louis var gået for at finde ud af hvor vi skulle sidde og Liam og jeg stod og snakkede.
Han kiggede på mig og kløede sig nervøst i håret.
”Så du og Niall?” spurgte han.
”På en måde” svarede jeg og smilede.
”Øhm, men hvordan har du med, i skal spille kærester?”
”Jeg er vildt nervøs. Jeg ved ikke om hans fans kommer til at kunne lide det”
”Det skal du ikke være. På et eller andet tidspunkt må de vende sig til tanken, men tror nu de har nemmere ved dig end mange andre”
”Tak Liam, men jeg glæder mig til at være sammen med jer i hele ni måneder. Det skal nok blive mega sjovt”
”Det tror jeg også, men der kommer de andre med noget af drikke. Oh og der er Justin!”
Han pegede på drenge og Justin som kom gående med nogle vandflasker i hænderne. Justin så faktisk rimelig lækker ud, hvilket jeg ikke havde troet jeg ville syntes efter han ikke helt er min type. Louis kastede en flakse og jeg nåede lige at gribe den før den ville have ramt Liam i hovedet. Liam skulede ondt til ham og mumlede et eller andet for sig selv. Jeg rettede på min bluse og smilede til dem alle sammen før jeg gik hen mod dem for at hilse på Justin. Han smilede venligt til mig og rakte en hånd ud mod mig. jeg tog den og han førte min hånd op mod sin mund, hvor han placerede et blidt kys på min håndryg. Jeg kunne mærke hvordan varmen steg op i mine kinder og jeg måtte træder på mig selv over tærende for ikke at fnise fjoget. Han kiggede på mig og et smil spillede over hans læber.
”5 minutter til takeoff” råbte en dame til Justin. Han nikkede og slap min hånd.
”Jamen så ses vi senere Love” sagde han og gik.
YOU ARE READING
More Than Just Friends?
FanfictionPigen (d/n) og Niall bor sammen i en lejlighed i det indre London. De har aldrig været mere end venner indtil Simon vender op og ned på det hele.