Tømmermænd

67 7 6
                                    

Jeg gned mine øjne og gabte søvnigt. Solen skinnede ind af mit vindue og fulgene kvidrede udenfor. Niall lå stadig med armene om mig. Hans varme ånde kildede mig i nakken. Jeg strakte mig og roede op i hans lyse hår. Han gryntede og et smil spillede over hans læber. Han strammede sig greb om mig og gemte sit hoved i hulningen ved min nakke. Min Iphone vibrerede. Jeg greb ud efter den på mit natbord - en ny besked.

Harry: Hej Love. Kan du ikke sige til Niall, at vi skal til primære på Ed Sheerans nye album i aften. 

(d/n): Hej Hazza! Jo selvfølgelig, men hvordan gik det så i går efter jeg var taget hjem?”

Harry: Det gik super. Justin scorede din veninde og de tog hjem sammen på hans hotel imens vi andre festede videre. Niall var dog ked af, at han bare havde ladt dig gået hjem selv og derfor tog han så før hjem end os andre.

(d/n): Jeg tror lige jeg skal have fat i (d/v/n) for at få nogle detaljer.

Harry: HAHA!

Jeg roede op i hans hår for at få ham til at vågne. Han gryntede let og løsnede sit greb om mig for at strække sig. Jeg vendte mig mod ham og støttede mig på albuen. Hans klare blå øjne mødte mine og et smil tonede frem på hans læber. 

                      ”Godmorgen” sagde han med en sexet hæs morgenstemme.

                      ”Godmorgen” svarede jeg.

                      ”Sovet godt?” spurgte han og fjernede en vildfarende hårtot.

                      ”Jeg har sovet fantastisk” svarede jeg.

                      ”Samme her” sagde han og smilede.

                      ”Uh i øvrigt jeg skulle sige fra Harry at du skal til premieren på Eds nye album her i aften” sagde jeg.

                      ”Lyder hyggeligt. Sagde han noget om, om du måtte komme med?” spurgte han.

                      ”Næ, men du kan jo ringe til ham, imens jeg snupper mig et bad” svarede jeg og rakte ham min Iphone. Han tog den og begyndte at trykke Harrys nummer. Jeg kravlede ud af sengen og smuttede ind i walk-in-closet efter noget tøj og rent undertøj. Da jeg kom ud igen var han i fuld gang med at tale i telefon med Harry. Han kiggede over på mig og lagde en hånd over mikrofonen.

                      ”Pæne g-strenge” sagde han grinende før han genoptog samtalen med Harry. Jeg rullede med øjnene og gik ud på badeværelset. Jeg tændte for vandet og tog mit tøj af imens jeg ventede på at badekaret ville blive fyldt. Da det var blevet fyldt godt op og sæben lå som et tyk lag ovenpå det dampende varme vand, steg jeg op i karet og satte mig ned. Vandet føltes dejlig varmt mod min nøgne hud. Jeg lod mig synke helt ned så kun mit hoved var over vandkanten. Jeg kunne ligger her i flere timer og bare nyde det varme vand mod min afslappede krop.

Jeg lukkede øjnene og overvejede om jeg skulle invitere en veninde over i aften imens drengene var til Eds premiere aften.

*Bank*, *bank*. Døren gik op og Nialls hoved kom til syne. Han havde en hånd foran sine øjne.

                      ”Angående i aften, så er det bare os drenge som skal af sted” sagde han.

                      ”Skal i så i byen bagefter?” spurgte jeg.

                      ”Det er jeg ikke helt sikker på endnu, men jeg skal nok ringe til dig hvis vi tager nogle steder hen” svarede han.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 18, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

More Than Just Friends?Where stories live. Discover now