Ude foran klubben var der fyldt med mennesker som stod i kø for at komme ind. Jeg roede lidt i min taske efter min cardigan og mine converse. Jeg satte mig ned på kantstenen. Jeg tog mine stiletter af og lagde dem ned i tasken. Jeg trak mine gamle røde converse på og bandt dem, hvorefter jeg rejste mig. Det var ikke ret koldt udenfor, men jeg havde små 3km foran mig så jeg tog min cardigan på og traskede den af gaden. Jeg blev mødt af forbipasserende biler, som dyttede af mig. Jeg knugede min taske hårdt ind til mit bryst og løb resten af vejen hjem. Jeg satte nøglen i låsen og åbnede døren. Jeg smed min taske i gangen sammen med mine sko. Jeg gik ind på Nialls værelse og videre ind i hans walk-in-closet. Jeg fandt en af hans gamle bluser og tog den under armen. Jeg tog mit eget tøj af og tog hans bluse på. Jeg gik ud af hans walk-in-closet og videre ud af hans værelse. Jeg traskede ud i køkkenet efter et glas juice. Jeg tog glasset med ind på mit værelse. Jeg smed mit tøj på gulvet og hoppede under dynen. Mine øjenlåg føltes så tunge som bly.
Jeg vågnede ved at hoveddøren smækkede. Jeg gned mine øjne og hoppede ud af sengen, kun i ført en af Nialls trøjer. Jeg traskede ud i gangen, hvor Niall stod og var ved at snøre sine sko op. Jeg lænede mig op ad dørkarmen. Han kiggede over på mig og smilede, hvorefter han kom over mod mig. Han lagde sine hænder på min hofte og skubbede mig ind i stuen og videre ned af gangen.
”Niall du er fuld” sagde jeg grinende.
”Kun lidt” svarede han og åbnede døren ind til sit værelse. Jeg ramte sengekanten og faldt bagover. Han kravlede op oven på mig og satte sig på mine hofter. Han bøjede sig ned over mig, så han hoved var lige over mit. Hans øjne glitrede i det svage lys morgenlys.
”Jeg elsker at se dig i mine gamle trøjer” sagde han og nussede min kind.
”Godnat Niall” sagde jeg og lagde mine hænder på hans bryst for at skubbe ham lidt væk.
”Godnat” sagde han, hvorefter han rejste sig fra mig og gik ud på badeværelset. Jeg rejste mig op fra sengen og smuttede ud.
Jeg lagde mig under dynen og forsøgte at sove. Kort efter blev døren åbnet og Niall kom listende ind. Han gik over ved siden af sengen, løftede op i dynen og lagde sig ned ved siden af mig. Med en hurtig bevægelse lagde han armene om mig og trak mig ind til sig. Min ryg mod hans bryst. Hans varme ånde kilede mod min hud. Jeg puttede mig tættere ind til ham og lagde min hænder ovenpå hans.
Han gryntede tilfreds og trykkede mig lidt tættere ind mod sig.
”Niall?” hviskede jeg.
”Hmm?” mumlede han.
”Sov godt” hviskede jeg og lagde mig til at sove.
”I lige måde” hviskede han.
YOU ARE READING
More Than Just Friends?
FanfictionPigen (d/n) og Niall bor sammen i en lejlighed i det indre London. De har aldrig været mere end venner indtil Simon vender op og ned på det hele.