W poprzednim rozdziale :
Obudziłam się i było już ciemno . Wstałam do pozycji siedzącej i się rozglądłam . Byłam w ciemnym pokoju , wszystko było czarne . Zobaczyłam mój kij, wzięłam go i poszłam za dobiegającymi dźwiękami. Dotarłam do kuchni i zobaczyłam jak Derek z piekarnika wyciąga kurczaka . Niestety się spalił ...
Perspektywa Wiktori :
Podeszłam do Dereka i cmoknełam go w policzek .
-Dzięki że mnie niosłeś i się starasz coś ugotować .- powiedziałam .
- Nie ma sprawy , ale nie obrazisz się że zamiast kurczaka będzie pizza ? - spytał wyrzucając kurczaka do kosza .
-Nie , nawet się cieszę . Gdyż jestem wegetarianką .
-Serio ? Ok. to zaraz wracam z pizzą wege . – powiedział i poszedł po pizzę.
Poszłam do salonu i usiadłam na kanapie . Rozglądłam się po pomieszczeniu . Moja uwage przekuły zdjęcia wiszące na scianie . Podeszłam tam , na jednym był mężczyzna podobny do Dereka i piekna młoda kobieta . Miała czarne włosy i ciemne oczy , ubrana była na czarno . Na kolejnym zdjęciu był mały Derek z tą samą kobietą , która prawdopodobnie była jego matka . A na ostatnim był Derek jak był już większy z jego ojcem . Podskoczyłam jak usłyszałam trzasknięcie drzwiami i odeszłam do zdjęć . Zaraz zobaczyłam Dereka z trzema opakowaniami pizzy .
-Jestem !
-Widzę . – zaśmiałam się .
Usiedliśmy na kanapie i zaczęliśmy jeść oglądajac jakieś filmy . Oparłam głowę na jego ramieniu . Matko ! Znamy się dwa dni a zachowujemy się zak para ...
Derek wstał i udał sie do barku .Wyciągnął wino i dwa kieliszki...
-Derek ...
-Hmmmm – nalewa do nich wino.
- Wiesz ile mam lat ? – pytam .
-Tak wiem 16 .
- I jaki wniosek z tego ? – dopytuje się .
- Jesteś o 403 lat młodsza . – uderzyłam się z otwartej dłoni w czoło .
- Nie piję ...
- Boo ?- jeziu jesteś taki tępy ?
- Nie jestem pełnoletnia ? – odpowiadam pytaniem na pytanie .
- No i co ? I tak nie żyjesz i nikt ci tego nie zabroni . No weź posmakuje ci ! – podaje mi kieliszek . Biorę pierwszy łyk .
-Hmmm nawet dobre !
- A nie mówiłem ! – wyszczerzył się .
***
Hejo macie rozdziałik !
Dziękuje za 160 odłon ! Jesteście wielcy !
A teraz mam takie pytanie do was ...
Jesteście za Derwik ??? ( zmiksowałam imionka :3 )
CZYTASZ
I don't like you! ✏[WOLNO PISANE]
FantasyKiedy zyskuje się drugie życie ludzie się zmieniają... Co się stanie gdy się zakochamy w czarnym charaktetrze??? Czy przejdziemy na jasną stronę mocy??? Dowiecie się czytając ,, I don't like you! " [WOLNO PISANE]