Capitolul V

10.9K 474 21
                                    

C A P I T O L U L 5

A U T O R

"Căsătoria din obligație este
exact ca un fursec fără
ciocolată. Inutilă."

Zilele treceau mai rapid decât ar fi părut normal. Însă viața își continua cursul, numai pentru Sophia timpul părea că aleargă pe lângă ea și ii fură tot mai multe. Nu își mai văzuse familia de o săptămână, nici măcar nu au venit să o vadă în cele doua zile, cât a fost internată în spital. A spus că nu mai vrea să îi vadă în ziua în care a fost adusă în casa blestemata, însă nu vorbise serios. Avea nevoie de tatăl ei, să poată să primească niște încurajări; de fratele ei, să aibe pe umărul cui să plângă fără să fie cu adevărat văzută de altcineva.

Însă acum era pe cont propriu în adevăratul sens al cuvântului. Avea să devină o femeie măritată, care trebuia să i se supună soțului, pentru că mai nou, asta înseamnă să fii soție: slugă. Ajunsese să urască termenul în sine, zâmbetele pline de încântare care i se ofereau din partea tuturor, de parca ar fi urmat cea mai minunata zi din istoria lumii. Era conștientă că o să fie o nuntă la fel ca oricare alta, însă diferența o făcea faptul că ea avea să fie în centrul atenției și să își schimbe numele la sfârșit.

Andrew, pe de altă parte, era cea mai fericită persoană din lume. Avea să renunțe la titlul de 'burlac', spre dezamăgirea multor admiratoare și să se așeze în sfârșit la casa lui.

Căsătoria dintre cei doi era la doar o zi distanța.

Toate pregătirile erau deja puse la punct, sub atenta coordonare a doamnei Devon, întoarsă de curând la New York, după o expediție destul de interesanta, după cum susține, prin Africa de Sud. Christine fusese foarte încântată de aflarea noilor vesti, încât dăduse zvon prin lume, invitațiile ajungând la 1500 de familii. Astfel, s-a zis cu dorința Sophiei de a avea o nuntă restrânsă. Întregul glob știa despre nunta de mâine și parcă toată populația planetei se adunase să participe.

Soacra își iubea cu adevărat nora, desi știa întreaga poveste a căsătoriei. Ea considera că nu exista o femeie mai potrivită pentru puișorul ei si era hotărâtă sa nu-i lase sa se despartă niciodată. Nu când aflase că, Andrew o iubește enorm pe Sophia.

Și pe cât de încântată era Christine de evenimentul fastuos ce avea să se desfășoare mâine, pe atât de nepăsătoare era Sophia. Nu luase parte la pregătirile pentru nuntă, cu excepția probelor pentru rochia de mireasa, la care mersese obligată de Andrew. Ce conta daca se căsătorea intr-o rochie albă sau in blugi? Vroia sa scape de aceste chinuri si sa se refugieze intr-o camera încuiată pe dinăuntru.

Dar planurile sale nu se puteau realiza, deoarece Andrew hotărâse sa plece in luna de miere imediat.

Amber se refăcea rapid si dorea sa-si vadă fiica, insa aceasta o liniștise cu un telefon, prin care o asigura că totul este bine. Nu-i putea spune adevărul, nici nu vroia sa o necăjească. Însă trebuia să mențină aparențele și să se prefacă îndrăgostită de Andrew.

_______________________________________

Z I U A   C E A   M A R E

Andrew ardea de nerăbdare la propriu. Peste câteva ore, Sophia avea să devină oficial a lui, soția lui. Ii plăcea cum sună, îl atrăgea gândul că acum avea în sfârșit pe cineva aproape, parte din el. Mai ales că astfel, nimeni nu o mai putea lua de lângă el.

The Wedding Game // IN CURS DE EDITARE //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum