sixteen

15.9K 569 66
                                    

,,Kurva," zaklel a promnul si prsty spánky. Sklopil hlavu a pořádně vydechl.

,,Briane," položila jsem mu ruku na rameno, načež on zareagoval zvednutím hlavy ,,já ale nejsem opilá," zasmála jsem se.

,,Marry..." pronesl vážně a protočil očima.

,,A i kdybych byla, nevadilo by mi to," sklonila jsem hlavu a potichu zašeptala. Obočí jsem vytáhla do půlkruhů, pohled jsem upřela do země a sedla si na postel vedle Briana.

,,Doprdele, co mi to jen děláš," upřeně na mě hleděl. Jeho pohled mě pálil, zvedla jsem proto oči a uviděla Briana, jak se mu po tváři roztahuje ušklebek. Zkousla jsem si ret a nechala se od Briana vytáhnout na nohy. ,,Sakra, Marry, kde máte koupelnu?"

Chytla jsem ho za ruku a otevřela dveře. Nevadilo mi, že jsem polonahá, táhla jsem ho za sebou po dlouhé chodbě až k předposledním dveřím. Stiskla jsem kliku a nohou rozrazila dveře. Nechala jsem Briana, aby vstoupil jako první. Přiskočila jsem k němu a rozvázala mu kravatu. Prsty pravé ruky jsem zapletla do jeho vlasů, když mi jazykem začal obkružovat bradavku. Odtáhla jsem se od něj a pomohla mu sundat zbytek jeho oblečení, takže jsme po chvíli stáli naproti sobě nazí. Až na mě, ale Brian si všimnul posledního kousku na mém těle a tělové kalhotky mi sundal.

,,Ani nevíš, bejby, jak se těším, až budu v tobě," zavzdychal, když jsem se dotkla jeho penisu. Chytnul mě za ruku a táhnul ke sprchovemu koutu. Na tváři mu pohrával úšklebek a v očích bilo vzrušení. Levou ruku mi omotal kolem pasu a pravou stiskl kouhoutek. Přitiskla jsem se k němu, když ledová voda dopadla na mou kůži. Brian se mé reakci zasmál a vzal do ruky vanilkový sprchový gel, který napěnil a namydlil mi jím záda. Otočila jsem se, protože putování jeho rukou po mé pokožce ve mně vyvolávalo jakýsi pocit vzrušení. Brian na mě chvíli nehnutě hleděl, uchechtla jsem se a chtěla promluvit, zastavila mě ale jeho rekce. Dvěma prsty začal třít můj klitoris, postupně přidával na rychlosti.

,,Dobrý bože, Briane!" zavzdychala jsem hlasitě přes celou koupelnu. Brian se jen vítězně ušklíbl a znovu zrychlil. Začala se mi podlamovat kolena, jeho silná paže mě přidržela. ,,Kurva," vydechla jsem, když do mě Brian strčil dva prty zároveň a začal s nimi různě pohybovat. Dovnitř, ven, dovnitř... Pár krouživých pohybů stačilo k tomu, abych hlasitě vykřikla s vlnou rozkoše, která projela mým klínem.

Než jsem se nadála, byla jsem přitisknutá na stěnu sprchového koutu s nohama kolem Brianova pasu. Nasměrovala jsem si jeho vztyčený penis proti svému nitru a chystala se přirazit, Brian mě ale zastavil: ,,Princezno, počkej. Nemám kondom."

Odstoupil kousek od stěny a opatrně mě sundal. Otevřel skleněné dveře a natáhl ruku pro svoje kalhoty. Vyndal z kapsy malý balíček a zubama ho roztrhl. Nafoukl kondom a špičku přidržel. Natáhl si ho na svou mohutnou erekci a vrátil se zpátky ke mě. Když si stoupl za mě, opřela jsem se rukama o stěnu a nechala Briana, aby do mě pronikl.

,,Sakra," vydechl zezadu proti mému krku, když tvrdě přirazil ,,jsi tak zatraceně úzká, přesně tak, jak si to pamatuju!" s těmito slovy mě po pár přírazech dovedl na vrchol.

,,Bože," vykřikla jsem a zaryla nehty víc do skla, když jsem se nechala unášet vlnou orgasmu.

,,Marry!" přiraženě vydechl Brian, když se chvíli po mně udělal. Sundal si kondom a zavázal ho. Hlavu si položil na moje rameno a objal mě kolem pasu. Usmála jsem se a pravou rukou mu projela jeho havraní vlasy.

Brian se po chvíli odtáhl a zastavil, před chvílí ještě, tekoucí vodu. Vystoupil ze sprchového koutu a natáhl se pro světle růžovou jemnou osušku, kterou mi podal. Krátce se rozhlédl kolem sebe, a když spatřil druhou, pro změnu černou, pár kroky přiskočil ke skříňce a lehce si s ní vysušil vlasy. Sledovala jsem ho, jak se mu na rukách napínají svaly s každým sebemenším pohybem. Skousla jsem si ret, když si ručník omotal kolem pasu tak na těsno, že se mu přes něj rýsovala pěkná boule.

,,Marry, Marry..." uchechtl se a dál mě pozoroval. Ručník, co jsem měla omotaný kolem svého těla, skončil na zemi a Brian mě přišpendlil na umyvadlo. ,,Tobě to snad nestačilo?"

Jemně jsem našpulila rty a vytáhla obočí, dělala jsem, že přemýšlím. Brian pokroutil hlavou a sundal si osušku ledabyle ovázanou kolem pasu. Přeložil ji na půl a přehodil přes část skříňky, která se napojovala na umyvadlo. Chytnul mě za pas a vyhodil na ni. Na každé stehno mi položil jednu ruku a roztáhl mi kolena co nejdál od sebe. Stoupl si mezi moje nohy a svoje čelo si opřel o to moje. Přerušil vzdálenost mezi námi a vášnivě mě políbil. Odtáhl se a začal se věnovat mému krku. Podle délky doby, co ho laskal, hádám, že zítra najdu pěkné pozůstatky po Brianově návštěvě. Dlaně jsem mu položila na záda a silně si ho přitáhla k sobě. On se ale nenechal, a jazykem sjížděl dolů, přes prsa až k mému citlivému místu, kde se zastavil. Jazykem mi přejel přes klitoris a jemně na něj fouknul.

,,Briane," zavzdychala jsem a ruce mu zapletla do vlhkých vlasů. Uchechtl se proti mému klínu a pokračoval.

,,Sakra, Alexi, zavolám ti za chvilku, jdu si dát sprchu..." ozvalo se z venku těsně před tím, než se rozletěly dveře a v nich stál Lucas v bílých boxerkách s tlustou gumou. Jeho pohled se upřel přímo na nás, nebo spíš na Briana, který tou dobou měl hlavu v mém klíně. Ústa se mu otevřela v údivu, a jak rychle přišel, tak zase odešel.

,,Kotě, chutnáš tak sladce," zamumlal Brian a dál pokračoval v okusování mého klitorisu.

,,Bože," zavzdychala jsem znova a plně se oddala orgasmu.

***

,,Každej sex s tebou je kurva tak dobrej," ušklíbl se Brian a polohlasem pronesl, když stál mezi vchodovými dveřmi v celé své kráse.

,,S tebou to taky není marný," mrkla jsem na něj a zasmála se jeho výrazu. S tichým 'měj se' a polibkem na tvář se rozloučil a odešel. Zavřela jsem za ním tmavě hnědé dveře a ve středně růžovém županu odkráčela do kuchyně.

věnováno pro všechny věrné čtenářky - v první řadě pro @Otazka321, @TerezaNov, @popuchal, @vicky0011, @KRiss752, @Deni72, @Janiiee, @newky1, @AndJohi, @akuskao26, @SarahErikaPechov, @bamini, @AlzbetkaKrajnikova, @Petulak, @SabiYtLover, @MallinaGemiov, @marlenkuci, @Linda225, @Alessandralionelli a @natalii_D

Step brother [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat