,,To nemyslíš vážně, Alexi!" probudil mě Lucasův hluboký hlas.
,,Klid, Luku, je to kurva moje chata a můžu si tam zvát koho chci," zavrčel na něj zpátky Alex. Otevřela jsem oči a porozhlédla se kolem sebe. Výhled mi ihned zastínily sluneční paprsky, nastvaně jsem zavrčela.
,,No ne, Marry, to je dost," uchechtl se někdo vedle mě. Přesunula jsem pohled na osobu vedle mě, a podle blonďatých neupravených vlasů poznala, že se jedná o Joshe. Díky prudkému nárazu jsem sebou trhla a ocitla se mezi sedadly auta.
,,Co to doprdele je?!" vyprskla jsem, protože jsem si byla stoprocentně jistá, že jsem usínala ve své, tolik milované, posteli.
,,Luke se nesoustředí na řízení," uchechtl se Alex na sedadle spolujezdce a dál sledoval přírodu za okýnkem. Hlavu jsem opět sklopila a snažila se vylézt. Až na potřetí se mi to konečně podařilo, sedla jsem si zpátky na sedačku a pohled zabodla do svých černých šortek.
,,To doprdele vím, ale co sakra dělám v autě plným debilů, když jsem usínala v posteli?!" rozhodila jsem rukama a vyčkávala odpověď co nejdřív.
,,Víš, Marry, jela bys se mnou, Lukem, Joshem, Jeremym a Ashtonem na chatu?" zeptal se s otázkou v očích Alex. Vyvalila jsem oči a pokroutila hlavou: ,,Nikdy."
,,Tak vidíš," ušklíbl se Ashton zezadu.
,,Takže mi chcete říct, že teď, zrovna teď, jedeme všichni k Alexovi na chatu?!" vyhrkla jsem přidušeně a zatnula pěsti.
,,Chytrá holka," zasmál se Josh svému vlastnímu vtipu. Protočila jsem očima a pohled upřela na Lucase, který křečovitě svíral volant.
,,Děláš si prdel?!"
Luke upřel pohled do předního zrcátka, a vycenil tak na mě bílé špičáky: ,,Ale, ale, tady má někdo strach, že si nezašuká?" narážel na mě a Briana Lucas. ,,Ale neboj se, díky našemu skvělému Alexovi, tam bude ten kokot Brian taky."
Uchechtla jsem se: ,,Což o to, ale co budeš dělat ty, když 'Kelly' nejede taky?" při vyslovení Kelly jsem prsty naznačila uvozovky.
Silně stiskl volant, až mu naběhly žíly na rukách. Skousl si dolní ret a pohled zabodl před sebe: ,,Princezno, na to mám tebe."
,,Tak s takovou budeš moct píchat leda tak mezi matračky," vypustila jsem z pusy dřív, než jsem chtěla. Josh sedící vedle mě vyprskl smíchy a ostatní se k němu jen přidali.
,,Dobrý bože, Marry, já tě žeru!" otočil se Alex se slzami v očích, od smíchu. Nastavil ruku a čekal, než si s ním plácnu. Pořádně jsem se rozmáchla, těsně před tím ale, než jsem stihla naše dlaně spojit, Alex dal ruku na stranu, a moje horká dlaň se tak dotkla Lucasovi paže. Leknutím nadskočil a na malou chvíli upustil kontrolu nad volantem. Když se jeho velké dlaně opět dotkly černé kůže, úlevou jsem vydechla. Alex se uchechtl a dál pokračoval v počítání stromů.
,,A vůbec, vždyť já nemám věci!" vypíska jsem a zatlačila zadek ještě hlouběji do sedačky. Levou ruku jsem vymrštila k pásu, přetáhla ho přes sebe a zastrčila do koncovky.
,,Ale máš, v kufru," ujal se slova do teď mlčící Ashton ,,než tě Luke donesl do auta, něco jsem ti sbalil." Mrknul na mě a šeptem dodal: ,,Ty snad nemáš normální prádlo."
,,To je jenom vtip, že jo. Na žádnou chatu nejedeme, zajdeme si na snídani a jedeme zase domů..." toužebně jsem pronesla. Luke se uchechtl a něco polohlasem řekl Alexovi.
,,Princezno, podívej se kolem sebe, vidíš tady něco, co by připomínalo civizilaci?" Rozhlédla jsem se, a vyjímečně musela souhlasit. Jeli jsme lesní cestou, všude kolem stály stromy, některé se hašteřily, jiné stály v pozoru. Povzdychla jsem si a opřela hlavu o okénko.
,,Super," zanadávala jsem, když Lucas prudce sešlápl brzdu, a auto se otočilo minimálně o šedesát stupňů. Otevřel dveře a vylezl z auta. Z kapsy černých tepláků vytáhl svůj smartphone a přiložil si ho k uchu.
,,Marry, že se tak ptám," začal Josh ,,ale jak to je mezi tebou a Brianem? Od tý doby, co jsi přijela, se chová úplně jinak.."
Nadechla jsem se a bez přemýšlení zastrčila Joshovi blonďatý pramen, který se mu usadil na čele, za ucho. Josh se uchechtl a nechal mi prostor, abych mohla vysvětlovat: ,,Brian je fajn kluk, a já myslím, že jsme kamarádi."
,,Jenom kamarádi?" zvídavě zjišťoval Alex ,,Brin říkal něco jinýho."
,,Dobře, dobře..." protočila jsem oči ,,spali jsme spolu."
,,Tak to se hlavně nezamiluj, Brian není typ na vztahy, ten si jenom rád zašuká," uchechtl se povýšeně Lucas a usednul zpátky za volant.
,,Stejně jako ty?" pobaveně jsem mu vrátila.
,,1:0 pro Marry!" snažil se skandovat vzadu Ashton.
,,Mlč, třeba se ještě pobijou," přerušil ho vysmátý Jeremy a bouchnul ho pěstí do ramene.
,,Kdy vůbec přijede Brian?" položila jsem do prostoru otázku.
,,Večer," odpověděli Jeremy s Joshem v jednu chvíli. Rty jsem vytvarovala do širokého úsměvu a stáhla černou gumičku z vlasů. Jemně jsem je pročesala rukama a neposlušný pramínek u obličeje zastrčila za ucho. Kaštanové vlasy jsem rozdělila na dvě poloviny, a každou z nich nechala splívat po ramenech dolů, až k pasu.
Auto prudce zabrazdilo a zastavilo asi pět stop před stromem. Lucas vyndal klíčky ze zapalování a vystoupil. Alex jeho gesto zopakoval, tak jsem se odpásovala a vystoupila taky. Josh otevřel dveře na své straně a sklopil sedadla. Jeremy s Ashtonem se nedríve chvíli dohadovali, kdo vyleze jako první, když ale Josh sklopil sedadlo i na mé straně, bylo po problému.
,,Přijde vám to směšný?!" okřikla jsem Alexe s Lucasem, když vytahovali z mého kufru dlouhé, volné růžové tričko na spaní s potiskem Barbie tajných agentek.
,,Ty vole, nejseš na to už trochu stará?" rozesmál se na plné kolo Luke.
,,A i kdyby, pořád ještě nenosím boxerky s vánočníma sobama."
,,Au, to bolelo," chytnul se ironicky za srdce ,,ale aspoň nemám ručník s poníkama."
,,Tak to teda máš," uchechtla jsem se. Lucas mě probodával pohledem a Alex se hlasitě rozesmál.
,,Volal mi Brian, přijede až zítra, dneska má dámskou návštěvu," ironicky se uchechtl Josh.
,,Ale, ale, že by zase přijela ta jeho sestřenka?" zkoumavě vyprskl Luke. Když tahle věta ulehla v mých uších, svraštila jsem obočí a skousla si vnitřní ret.
,,Kotě, tak to vypadá, že dneska budeš bez sexu," vydechl Lucas těsně u mého ucha ,,ledaže, bys hezky poprosila, možná bych tě vzal na milost."
věnováno pro všechny věrné čtenářky (však vy víte)
ČTEŠ
Step brother [CZ]
Dla nastolatkówDovolím si říct, že nejednu z nás láká zjistit, jaké to je, mít nevlastního bratra, se kterým je dovoleno tajně provozovat čuněčinky, které se zrovna derou na mysl. [v této povídce se vyskytují sexuální scény a vulgarismus, proto prosím, čtěte pouz...