Boty jsem spustila na zem a klíče odhodila na botník. Rychlým krokem jsem přešla do kuchyně a oblečení položila na linku. Prohrábla jsem si rukou mokré vlasy a uchechtla se. Neustále mi hlavou běhala Lucasova slova; ,,Kelly, řekl jsem Kelly." Už na první pohled z fotky, když u nás Ben byl, mi bylo jasné, že Luke bude alfasamec, ale že si nedokáže zapamatovat ani jméno holky, se kterou si užívá, mě nenapadlo ani ve snu.
,,Sakra," zaklela jsem, když jsem se málem rozplácla na dřevěné podlaze. Naštvaně jsem zkřivila obličej do prapodivné grimasy a hlasitě si povzdechla. Na podlaze byl mokrý flek, podle vůně Jack Daniels. Z obývacího pokoje šlo slyšet slabé mumlání, přiskočila jsem tedy ke dveřím a nenápadně nakoukla dovnitř.
,,Take me to church, I'll worship like a dog..." poskakoval Lucas před televizí a různě sebou kroutil, jako žížala. Ušklíbla jsem se a nechala vystřelit ruku k ústům. Zahihňala jsem a dostala nápad. Co nejpotiššeji jsem po špičkách docupitala ke kuchyňské lince a z tepláků vyndala smartphone. Vrátila jsem se zpátky a odemkla mobil. Zapnula jsem zadní kameru a zdokumentovala tak Lucasův výstup.
,,God good, let me give you my life," pohodil hlavou a prohnul se v zádech. Prohrábl si rukou vlasy a ze stolku kousek od pohovky zvednul ovladač. Zmáčkl šedé popsané tlačítko, a na obrazovce tak naskočila volba výběru písniček. Luke pomocí šipek zvolil růžovou ikonku s vysmátou blondýnkou. Napřímil se a obladač odhodil na zpátky na stolek.
,,Because you know I'm all about that bass.." snažil se napodobit tweerk a kroutil zadkem jak leckterá břišní tanečnice. Celou dobu jsem zadržovala dech, až když jsem kruhovým tlačítkem ukončila natáčení, vypukla jsem v hlasitý smích. Lucas sebou leknutím trhnul a probodával mě pohledem. Když spatřil stříbrný smartphone v mé ruce, svraštil obočí a na chvíli zabodl pohled do země. Frustrovaně si prohrábl vlasy a podíval se zpátky na mě.
,,Nevěděla jsem, že umíš zpívat," pronesla jsem ironicky.
,,V tom případě netušíš, o co přicházíš," uchechtl se ,,já umím hodně věcí."
,,Tomu věřím," uznala jsem naoko poraženě ,,hlavně máš dobrou paměť na jména.."
,,To je pravda, Chuonito," zasmál se vítěžně a lehce vystrčil bradu. S hlasitým výdechem jsem sklopila hlavu a doufala, že nehodlá dál rozebírat moje druhé jméno. Protočila jsem očima, když otevřel pusu, že něco řekne.
,,Doprdele, princezno, měla by ses obléct.." pronesl se chtíčem v očích a chystal se vyrazit ke mně. Jeho oči mě sledovali jako oko v hlavě.
,,Stůj!" vyhrkla jsem a založila si ruce v bok.
,,Jestli se neoblečeš, tak mi za chvíli bude stát něco jinýho," mrkl na mě a dál pokračoval ve sledování mého těla. Naštvaně jsem zavrčela a prohrábla si rukou vlhké vlasy.
,,Mám dojem, že se ti nemá co postavit," zamumlala jsem potichu a doufala, že jediné uši, které to uslyší, budou ty moje. Lucas se hlasitě uchechtl a založil si ruce na prsou.
,,Marry, Marry...ty jsi tak nepoučitelná," mrknul na mě a prsty pravé ruky zahákl za lem šedých tepláků. Na tváři se mu usadil arogantní výraz a čekal na moji odezvu.
Nepatrně jsem našpulila rty: ,,Pokračuj."
Zarazil se, nejspíš takovou odpověď nečekal. Napřímil se a nechal mezi námi panovat ticho, po chvíli ale promluvil: ,,Volal jsem Alexovi, přiveze mi auto, a nejspíš se tu chvíli s klukama zdrží."
,,Je jedna ráno," odmlčela jsem se ,,ale jak chceš."
***
Unaveně jsem sebou trhla ze strany na stranu, od té doby, co před naším domem zastavilo auto, nemohla jsem usnout. Frustrovaně jsem si povzdychla a vyhoupla se do sedu. Přes hlavu jsem si přetáhla volné černé tričko a na nohy si natáhla teplé šedé nadkolenky. Vstala jsem z postele a zkontrolovala v zrcadle, jestli mi nekouká ani kousíček červených brazilek. Přešla jsem ke dveřím a stiskla kliku. Vykročila jsem ven z pokoje a zavřela za sebou dveře. Seběhla jsem schody a odkráčela do kuchyně. Ze stolu jsem sebrala ten nejžlutější banán a vyskočila na linku. Oloupala jsem ho a hladově se zakousla. Rozhlédla jsem se po místnosti a nakonec pohled zakotvila na partičce kluků sedících na pohovce. Jediní, které jsem z nich znala, byl Lucas a Alex. Když mě Alexovi oči spatřily, nejprve ucukl pohledem, pak ho ale přemýstil zpátky na mě a rty vytvaroval do zářivého úsměvu.
,,Ahoj, Marry!" radostně zvolal a rukou naznačil, ať jdu za nimi. Ačkoliv nerada, seskočila jsem z linky a vydala se k nim. Alex se zvednul, a získal si tak pozornost všech. ,,Kluci," zachraptěl ,,tohle je Marry, v pondělí nastupuje k nám na školu...Tohle je Josh," ukázal na blonďatého kluka s roztomilými ďolíčky ,,Ashton a Jeremy."
,,Ahoj," usmála jsem se a doufala, že tahle situace nebude ještě víc trapná, než doteď. Luke mě pobaveně sledoval z křesla, sledoval každý můj pohyb. Když se ke mně Josh natáhl a obejmul mě, Luke vycenil dolní čelist a probodával ho pohledem. Zachichotala jsem se a protočila očima.
,,Brian nepřijde?" zeptala jsem se zklesle, když se ode mě Josh odtáhl a usadil se zpátky na své původní místo.
,,Proč by měl," odvětil rázně Lucas.
,,Třeba proto, že jste spolu ještě před nedávnem vymetali bary," uchechtl se Alex.
,,Ne, Brian nepřijde. A tečka," ujasnil.
,,Proč?" vyzvídal Jeremy.
,,Protože,..agh, to je jedno." Zvednul se z křesla a odkráčel do kuchyně.
,,Hele, Marry, narovinu," promluvil do teď mlčící Ashton ,,on vám Luke přerušil milostné hrátky? Něco jsem slyšel od Briana.." Přikývla jsem hlavou na souhlas, a vzápětí se všichni čtyři kluci hlasitě rozesmáli. ,,Nechci vám kazit zábavu, ale já to dneska už balím."
,,My to chápeme, Marry," usmál se přívětivě Ashon ,,po tak náročným dni by padl asi každej. Tak aspoň hezký sny."
,,Díky kluci, ráda jsem vás poznala," rozloučila jsem se a odebrala se zpátky do svého království.
věnováno pro @AlzbetkaKrajnikova, @T_E_R_K_A, @AnneFli, @sasenka12, @Happy_nutella, @brambva, @bamini, @berenik33, @Alessandralionelli, @Gabiky, @AndJohi, @zuzca1, @-sunny-, @Petulak, @newky1, @tessie666, @Janiiee, @qwrtuiqwrtui, @xoxoBizzlexoxo, @KRiss752, @Linda225, @live_dead, @JsemZuza, @AmiAmi96, @natquik, @Deni72, @BarSek, @natalii_D, @NelaPreguzov, @-dcmhd- a @HankaJurkovsk
ČTEŠ
Step brother [CZ]
Teen FictionDovolím si říct, že nejednu z nás láká zjistit, jaké to je, mít nevlastního bratra, se kterým je dovoleno tajně provozovat čuněčinky, které se zrovna derou na mysl. [v této povídce se vyskytují sexuální scény a vulgarismus, proto prosím, čtěte pouz...