Aslında bu kadarı yeterliymiş , Ben neden yemeğe bu kadar değer veriyorum ?

1.1K 34 8
                                    

Arkadaşlar geçen gün okulun yemekhanesinde arkadaşımla oturuyoduk . Aniden yanımıza bir öğretmenimiz geldi . Ben mesela normal bil kilodayim ama arkadaşım çok zayıftır . Öğretmenimiz yanımıza geldi ve bu yemekten bahsetmeye başladı zaten sınıfta da konuşuyodu . Sınıfta konuştukları şunlardı : Mesela bir geziye gidiyosunuz dedi , bize anlattıklarınızın hepsi yemek dedi farkında mısınız falan . Aslında biraz abarttı fakat biraz da haklıydı . Yani kendimi düşününce biraz hak verdim . Neden gezdiğiniz yerleri daha çok anlatmıyosunuz dedi . Biyeri hiç bilmeden gidiyosunuz hemen buranın yemeklerini denemeliyim havanız var dedi . Tamam gerçekten çok abarttı da ben ordan anlamam gereken önemli noktayı çıkardım . Biz gerçekten yemeğe neden bu kadar değer veriyoruz . Eskiden insanlar yaşamak için yerlermiş biz ise yemek için yaşıyoruz şu an . İzlediğim bir belgeseldeyse adam hayatını devam ettirmek için doğal ortama kapanlar kuruyodu . Gün içerisinde o kadar şey yiyemiyodu bile fakat hayata devam ediyodu . Şu an sorgulayın kendinizi ben neden yiyorum ki , bu yemek ne? diye bi soru sorucaksınız kendinize fakat cevabını da bulamayacaksınız . Bem bunun cevabının aslında boşluktan olduğunu düşünüyorum . Mesela kendinize katabilecek şeyler yapın o kadar bağlanın ki anneniz veya babanız yemeğe çağırınca gidesiniz bile gelmesin . Eğer o aklınızdan biraz da aç olmama duygusu geçerse zaten o kadar yemeğe ihtiyacınız olmayacağını farkedeceksiniz . Şimdi yemeğe gittiniz atıyorum . Midenin tamamını doldurmak çok zararlı bir davranışmış arkadaşlar . Yarı tok olmanız mideniz için daha doğruymuş . Gerek dinsel gerek bilimsel olarak kanıtlanmış birşey . Şimdi ben burda yazdıklarımı kesiyorum ama sizin düşünmenizi ve bunu uygulamanızı istiyorum . Ben neden yemeğe bu kadar değer veriyorum ?

Zayıflama GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin