2

4.3K 271 18
                                    

Evi pov
Wstałam bardzo wcześnie na rozpoczęcie. Wyjełam bieliznę,białą bluzkę i czarną spódniczkę. Poszłam obudzić dziewczyny ale ich już nie było. Ubrałam się zjadłam szybkie śniadanie i wyszłam do szkoły. Tam spotkałam dziewczyny.
Jak zwykle na rozpoczęciu dyrektor gadał jak to pięknie nas zobaczyć po raz pierwszy itp. W tym roku naszą wychowawczynią została pani Egli. Poszliśmy do naszej klasy i zaczęła swoją przemowę:

- Witam was serdecznie. Ciesze się że mogę was zobaczyć po raz pierwszy. Do klasy dołączą czterej nowi chłopcy. Zapraszam na środek.

I wyszli jacyś nowi.

- To jest Zac Ing,Seth Cleawater,Eric Oming i Remigiusz Wierzgoń. Przyjmijcie ich dobrze i do zobaczenia jutro.

Jeden z nich zaczął mi się przyglądać. Był dobrze zbudowanym brunetem z lokowanymi włosami. Nawet kiedy usiadł nie przestał mi się przyglądać to było wnerwiające.

Zac pov
Kiedy wyszliśmy na środek zacząłem przyglądać się pewnej dziewczynie. Miała takie same włosy jak tamta z rezerwatu. I ten jej zapach. Pachniała mięta tak jak ja. Skąd to wiem? Wilki po przemianie mają wyostrzone zmysły takie jak wzrok,słuch czy węch. Stąd wiem jak ona pachnie. Kiedy skończyło się rozpoczęcie. Kiedy usiadłem w swojej ławce nie przestałem się jej przyglądać. Po rozpoczęciu każdy wyszedł ze szkoły i cieszył się ostatnim dniem wolnym przed rokiem pełnym nauki.

Evi pov
Po rozpoczęciu od razu wyszłam ze szkoły. Powiedziałam dziewczyną że ide do domu a potem pobiegać. Poszłam za nasz domek i zmieniłam się w wilka.

WilczycaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz