V

90 8 6
                                    

Ιταλία-Φλωρεντία
Δεκέμβριος 1980

Ενάμισι μήνας κι ακόμα τίποτα. Βέβαια, δεν μπορείς να καταφέρεις και πολλά με ένα επίθετο. Είχε βαλθεί να παρακολουθεί και τις εφημερίδες, το να έβλεπε ωστόσο άρθρο για την υπόθεση θα σήμαινε ότι όλη η δουλειά του είχε πάει στράφι. Όμως ήταν σίγουρος πως η Ρωσική Αστυνομία δεν θα ασχολιόταν καθόλου. Έπιασε άλλη μια φορά τη σημερινή εφημερίδα με τα παγκόσμια νέα.

"...έγινε η βράβευση του καθηγητή Feliks Gratsefsky, ως του νεότερου επιστήμονα στο πανεπιστήμιο της Αγίας Πετρούπολης. Ο κος. Feliks διέθεσε στην ανθρωπότητα πολύτιμες γνώσεις για την θεωρία της αντίδρασης και τη διάδοση των χημικών κυμάτων, μετά από πολύχρονη έρευνα, αν και είναι μόλις 30 ετών.
Σήμερα ζει σε μια μικρή πόλη, το Sertolovo, και συνεχίζει να διδάσκει και να ερευνά πάνω στο θέμα της φυσικής..."

Έμεινε για λίγο με την εφημερίδα στο χέρι. Δεν βιαζόταν, αφού είχε βρει όλες τις πληροφορίες κάθισε αναπαυτικά στον καναπέ με ένα χαρούμενο και συνάμα σκεπτικό ύφος.

-Freddie!

-Ναι κύριε;

-Αύριο φεύγω για Ρωσία!

-Γιατί κύριε, αν επιτρέπεται;

-Βρήκα που μένει αυτός που έψαχνα τόσες μέρες! Είναι σε μια μικρή πόλη έξω από την Αγία Πετρούπολη.

-Μα αυτό είναι θαυμάσιο, θέλετε να σας ετοιμάσω τη βαλίτσα;

-Ναι αλλά βάλε μόνο τα απαραίτητα, δεν θέλω να κουραστείς αδειάζοντας όλη την ντουλάπα μου.

-Πάντα λιτός, θα πάτε οδικώς ή αεροπορικώς;

-Αν και θα προτιμούσα οδικώς, τώρα θα παω αεροπορικώς. Πρέπει να τελειώνω με αυτήν την υπόθεση.

-Να σας κλείσω το εισιτήριο;

-Όχι Freddie, θα το κάνω εγώ.

-Όπως επιθυμείτε κύριε, είπε και πήγε να ετοιμάσει τη βαλίτσα.

Στο μεταξύ ο Giovanni πήρε τηλέφωνο και έκλεισε εισιτήριο για την Αγία Πετρούπολη, ενώ υπολόγιζε πότε περίπου θα έφτανε. Ήταν ώρα να τελειώνει αυτή η υπόθεση.

Όλα τώρα φάνταζαν διαφορετικά. Καμιά σχέση με την Φλωρεντία. Το κλίμα της πόλης και οι άνθρωποι ήταν διαφορετικοί. Ο Giovanni βγήκε από το αμάξι, που πάρκαρε μπροστά από το ξενοδοχείο στο οποίο είχε κλείσει ένα δωμάτιο να μείνει. Πήρε την βαλίτσα του και κατευθύνθηκε προς την είσοδο.

Η ΟργάνωσηWhere stories live. Discover now