Αποδέχομαι πρόκληση από την twinn μου, letshugcamerondallas!
1) Τι είδος μουσικής ακους και πως σε εκφράζει?
• Λοιπόν, παλιά ακουγα ότι να 'ναι, αλλά πλέον ακούω metal, rock, grunge, alternative, goth, punk, emo, indie και τέτοια παρόμοια ήδη!
Από αυτη τη μουσική παίρνω μηνύματα από τους στίχους που με βοηθούν αφάνταστα, και δίνουν αρκετη σημασία στο ρόλο των μουσικών οργάνων και της καλής φωνής, χωρίς ψευτικα εφε και bit, ή λίγα από αυτά.
Αυτή η μουσική μιλάει κατευθείαν στην καρδιά μου...2) Πως θα περιγραφατε τον εαυτο σας με μια λέξη?
• Δύσκολο... Ίσως...
Weirdo ή διαφορετική....
Ναι ναι κατι τέτοιο3) Αγαπημένο χρώμα?
•Μαυροοοοο! Ofc4) Το πιο ντροπιαστικό πράγμα που εχετε κάνει?
• Χμμμ ίσως... Εμμ...Μετράει που έχω τραγουδήσει μπροστά σε πολύ κοσμο για μια εκδήλωση? Βασικά δεν ξέρω, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι τώρα.5) Τι παρατσούκλι σας έχουν βγάλει οι φίλοι σας?
• Ελπω, μπιτόνια, πιπιντα, πατάτα, σπορος, πατάτες με αυγά (στον πληθυντικό για κάποιο λόγο)... Νομίζω έχω κι αλλά.6) Αγαπημένη εποχή?
• Φθινοπωρο. Είναι όλα τόσο υπέροχα αυτή την εποχη!7) Βροχή ή ήλιος?
• Rainy days ftw!8) Περιγραψτε το στυλ σας με 3 λέξεις:
• Άνετο
•Φθινοπωρινο
•Σκοτεινό9) Πως ανακαλυψατε το wattpad?
•Με είχε ρωτήσει μια φίλη μου αν εχω κι εγώ το έψαξα και μόλις ειδα ότι έχει σχέση με βιβλία, το κατέβασα αμεσως!10) Αγαπημένος τραγουδιστής/συγκρότημα?
Απο bands οοBlack Veil Brides και οι twenty øne piløts. Τραγουδιστής ο Shawn Mendes και η Avril Lavigne.11) Αγαπημένο τραγούδι?
• Ποιο απ'ολα? Θα πω... Αυτό τον καιρό είναι... Το here without you, το goodbye agony και το closer! Αυτα που ήρθαν τωρα στο μυαλο!12) Σας την έχει πέσει ποτέ κλοουν? Αν όχι, θα θελατε?
• Βασικά... Οχι! Δεν είχα τετοια τυχη βρε παιδί μου...
Πέρα από την πλάκα, δε θα ηθελα γιατί τους φοβάμαι! Μα κοιταξε τους! Δεν είναι creepy/psycho?13) Τι είναι το πρώτο πράγμα που βλέπετε μπροστά σας?
• Εκτος απο το κινητο, που ειναι αυτονοητο, το χαλί μου! Αχ γεια σου χαλιιιι! Τι κάνεις? Ολα καλά? (Βαριεμαιιιιιι νταααα)14) Πως αντιδρατε όταν οι άλλοι σας κρίνουν για ότι κάνετε?
• Καταρχας θέλω πολύ να πω "suck my ass" αλλά καταβαθος ειμαι ευγενικός άνθρωπος και δεν το λέω.
Βασικά θυμωνω, αν είναι κάποιος που μιλάμε θα είμαι σε φάση "Οκ, εμένα μου αρέσει. Προβλημα μου" ή κάτι τετοιο. Με τους γονείς μου νευριαζω ακομα περισσοτερο!!15) Πως θα περιγραφατε το 2015?
• Ανατρεπτικο, αλλά ταυτόχρονα βαρετό! Νομίζω το έχω ξαναπεί αυτό... Το 2015 ήταν η πιο σημαντική χρόνια νομίζω... Άλλαξαν τόσα πολλά στη ζωή μου, και θετικά και αρνητικά, που δεν ξέρω αν θα άλλαζα κάτι γυρνωντας το χρόνο πίσω... Ίσως αν απέφευγα ένα αρνητικό, να έχανα και κάποιο θετικό...16) Τι θελετε να αλλάξει το 2016?
• Η τυχη μου και οι κακές μου συνήθειες!! Είναι κάτι σα στόχος και προσωπικό στοίχημα το δεύτερο...17) Τι χρώμα ματια θελετε?
• Πράσινα. Για την ακριβεια, πράσινο με γκρι και κάπως μεγαλα.18) Αγαπημένος youtuber?
•Το απάντησα στο προηγούμενο κεφάλαιο.19) Από το 1 έως το 10 πόσο αγαπατε το κινητο σας?
• Το συγκεκριμένο έχει σπάσει σε 2 μεριές και δε μου αρέσει η μπροστινή κάμερα οπότε... Ένα 6?20) Αγαπημένη ταινία?
• Twilight και Red Riding Hood
YOU ARE READING
×Whatever×
Random*Random Book* Περιέχει: ·Information ·Challenges ·Suggestions ·Tags -And more- Hope_biersixx