Αυτη τη φορά θα κάνω το tag της maya_nom
1) Έχω για αρκουδάκι μια μωβ μαϊμού και τον λένε Μπίλοου, τον έχω έχω και 7 χρόνια και δεν τον αποχωριζομαι.
2) Το καλοκαίρι θα πάω μάλλον στη συναυλία των Scorpions!
3) Θέλω να σπουδάσω και να μείνω στη Θεσσαλονικη, ειμαι ερωτευμένη με αυτή την πόλη.
4) Το ρούχο φοράω συνέχεια είναι το τζιν τζάκετ μου, αυτή την εποχή δύσκολα το βγάζω από πάνω μου.
5) Έχω πάει στο αττικό πάρκο της Αθήνας 3 φορές, θέλω να ξαναπάω.
6) Θέλω να μάθω Ιταλικα, ιαπωνικά, νορβηγικά (έτσι λέγονται?) και ισπανικά (με αυτή τη σειρα).
7) Η αγαπημένη μου χώρα είναι η Ιταλια και μετά η Νορβηγία.
8) Είχα ένα καναρίνι που το έλεγαν Κιουρι, το είχα 6 χρόνια νομίζω.
9) Μια μέρα είχα ξεχάσει την πόρτα ανοιχτή για λίγο και μπήκε μια γάτα και έριξε το κλουβι του κιουρι κάτω, αλλά δεν μπόρεσε να το ανοίξει. Μετά ο Κιουρι δεν κελαϊδουσε για τουλάχιστον 2 βδομάδες από το φόβο του.
10) Κάποτε είχα 2 ψαράκια, ένα χρυσόψαρο και ένα άλλο μαύρο, όμως το χρυσόψαρο ετρωγε πρώτο όλο το φαγητό που τους έβαζα και το μαύρο ψωφισε πολύ γρήγορα. Το άλλο έζησε μισό χρόνο περιπου.
11) Ο αγαπημένος μου και τυχερός μου αριθμός είναι το 5.
12) Έχω γενεθλια 13 Αυγούστου και το μισώ γιατί συνηθως εκείνο τον καιρό ειμαι διακοπες στην αδερφή μου και σπάνια γιορτάζω εδώ.
13) Έχω 3 αδέρφια, όλα μεγαλύτερια. 2 αδερφές και 1 αδερφό ο οποίος είναι σχεδόν 30. Η μια μου αδερφή είναι παντρεμένη και η άλλη σπουδάζει.
-bluedark-
Angel-of-love
Bgitmiml
CarylBlue
denexwmatia
EviZavitsanou
Iamscreamingforyou
ismini_tsoulou
kylie_kristen_Jenner
Litsa_Vsl
Magda_Malik_
MariaManou
Princess_of_anarchy
SadteensEmptysouls
Queen_OfMyPrisonΤα tags ήταν εντελώς τυχαία.
Δεν είναι ανάγκη να το κάνετε, αν δε θέλετε!
YOU ARE READING
×Whatever×
Random*Random Book* Περιέχει: ·Information ·Challenges ·Suggestions ·Tags -And more- Hope_biersixx