Πρόκληση από την AthinaSp
(το τελευταίο που κανω λογικα)1) Κοιμάμαι πάντα με το πατζουρι ανοιχτό, γιατί θέλω να μπορώ να κοιτάζω έξω το βράδυ, τον ουρανο. Με ηρεμεί και με ξυπνάει καλύτερα το πρωί.
2)Φοβάμαι το απόλυτο σκοτάδι, όταν δεν μπορείς να δεις απολύτως τίποτα τριγύρω, νιωθω οτι πνίγομαι και πεθαινω.
3) Επίσης φοβαμαι να κοιτάζω σε καθρέφτες βράδυ, περασμένα μεσάνυχτα, δεν ξέρω γιατί. Νομίζω πως φοβάμαι ότι θα δω κάποια φιγούρα πίσω μου ή κάτι τετοιο;
4) Πιστεύω πολύ στα φαντάσματα, τη μαγεία και όλα αυτα, το παραδέχομαι.
5) Έχω κάνει εξερεύνηση σε στοιχειωμένο σπιτι, με δύο φίλες μου
6) Έχω μια μικρη αδυναμια στον Tyler περισσότερο απ'οτι στον Josh, αλλά τους αγαπώ παρά πολύ και τους δύο. Απλά ταυτίζομαι με τον ty και δεν ξέρω, με εμπνέει. Παλιότερα προτιμούσα τον joshua. (μιλαω για τους tøp, όσοι δεν καταλάβατε)
7) Σιχαίνομαι το πορτοκαλι, δεν μπορώ να το φορέσω αυτό το χρώμα.
8) Έχω γενεθλια στις 13 Αυγούστου και γεννήθηκα το 2000.
9) Νιωθω πολύ φαμπ που γεννήθηκα αυτη τη χρονιά, επειδή είναι στρογγυλοποιημενος αριθμός και πάντα μου αρεσε.
10) Δεν έχω μεθύσει ποτέ, νομίζω είναι η μεγαλύτερη φοβία μου.
11) Αγαπημένος μου ηθοποιός είναι ο Dylan O'Brien (σάλια τρέχουν στο πάτωμα, τα μάτια μου πετανε καρδούλες). ΤΟΝ ΑΓΑΠΏ.
12) Σιπαρω Jebby, παρόλο που πολλοί φαν δε συμπαθούν την Debby, εγώ πάντα τη θεωρούσα queen, από την εποχή που έβλεπα Jessie.
Μιλαω για την Debby Ryan με τον Josh Dun, η Debby είναι πρώην του και όλοι μιλούν για πιθανή επανασύνδεση.13) Θέλω να αγοράσω ένα πικάπ, σοβαρά τώρα, πάρτε μου ένα.
Δεν κάνω αλλα ταγκ, θέλω να τελειώσει αυτό το challenge.
YOU ARE READING
×Whatever×
Random*Random Book* Περιέχει: ·Information ·Challenges ·Suggestions ·Tags -And more- Hope_biersixx