Αυτό το challenge το έχω κάνει εδώ και καιρό, αλλά για κάποιο λόγο ξεχνουσα να το ανεβασω. Και δε θυμάμαι και ποιος με είχε κάνει tag... Anyway, enjoy!
1) Το αγαπημένο σου συγκρότημα (πως το ανακάλυψες, γιατί το αγαπάς τοσο);
Νομίζω όλοι ξέρετε πλέον ότι οι Black Veil Brides είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα και παρόλο τους ανακάλυψα πρόσφατα (5/12/15), είναι μέσα στην καρδιά μου.
Αποτελούνται από 5 μέλη, τον Andy Biersack (Andy Six, Andy Black, τον Ashley Purdy, τον Jake Pitts, τον Jinxx (Jeremy Ferguson) και τον CC (Christian Coma).
Τους βρήκα από μια κοπέλα, κοιτούσα τυχαία μια δημόσια συνομιλία με μια άλλη φίλη της (όχι στο wattpad) και λέει "σ'αγαπώ γιατί ακούς patd, fob και bvb". Επειδή ήξερα τα αλλα 2 συγκροτήματα, έψαξα τους bvb με αρκετό φόβο αρχικά και πάτησα το goodbye agony. Μόλις ξεκίνησε η κιθάρα και μπήκε η φωνή του Andy, είπα "αυτό είναι". Και τους ερωτεύτηκα. Έχουν περάσει 5 μήνες από τότε.
Για μένα σημαίνουν τα πάντα, τους αγάπησα και τους ξεχώρισα από όλα αυτά τα bands για το στυλ τους (και το παλιό και το καινούριο), επειδή στη μουσική τους χρησιμοποιούν μόνο μουσικά όργανα και το είδος τους είναι μια μιξη rock, metal, punk και emo, για τα μηνύματα που περνουν μέσα από τους στίχους τους και όλα αυτά που μου έχουν διδάξει μέσα από τα τραγούδια τους. Με έχουν αλλάξει παρά πολύ σαν άνθρωπο και κοιτώντας την παλιά ελπίδα, όταν δεν είχε βρει ακόμα τους bvb, σκέφτομαι πόσο μπορεί να σε αλλάξει ένα μόνο συγκρότημα... Επιπλέον, ο καθένας τους είναι ξεχωριστός με το δικό του αξιολατρευτο τρόπο, έχουν δυνατές προσωπικότητες και είναι πολύ καλοί άνθρωποι. Τους αγαπώ όλους παρά πολύ αλλά έχω αδυναμία στον τραγουδιστή, τον Andy Biersack γιατί είναι saviour και... Δεν έχω αρκετά λογια να μιλήσω για αυτόν.
(αν συνεχίσω, δε θα τελειώσω ποτέ οπότε πάω στην επόμενη ερώτηση)2) Το τραγούδι με το περισσότερο νόημα στους στιχους του (εξήγησε τι σημαίνουν οι στιχοι για σενα:
Migraine- twenty øne piløts (ναι έπρεπε να τους βάλω κάπου).
Βασικά όλα τα τραγούδια των tøp έχουν απίστευτο νόημα, αλλά τώρα μου ήρθε το migraine και για μένα είναι όταν οι σκέψεις σου καταλαμβάνουν το μυαλό σου, η λέξη migraine είναι μεταφορική. Βασικά ακουστε το ή δείτε τα lyrics στο Google, δεν ειμαι καλή στο να εξηγώ.
3) Ένα τραγούδι που να περιγράφει το χαρακτήρα σου (ποια στοιχεία του χαρακτήρα σου περιγράφει;):
YOU ARE READING
×Whatever×
Random*Random Book* Περιέχει: ·Information ·Challenges ·Suggestions ·Tags -And more- Hope_biersixx