13 facts about me (part 2)

59 11 12
                                    

Με έχουν κάνει τουλάχιστον άλλες 6 φορές tag, πλεον δε θυμάμαι καλά ποιοι είναι. Τώρα θα κάνω της -STRAWBERRYBLONDE που ήταν η πρώτη που με έκανε tag σε αυτό το challenge και την Ευχαριστώ!

1) Λατρεύω το τσάι, το αγαπημένο μου είναι η λουίζα και θυμάμαι ότι κάποτε δεν πολυ-επινα. Μου άρεσε, αλλά δε θα καθόμουν να φτιάξω τσάι να πιω. Και μετα ειδα στο vampire diaries τη βερβενα (ιεροβοτανο) και ήθελα πολύ να δοκιμάσω, και ανακάλυψα ότι στα ελληνικά λέγεται λουίζα και είναι αρκετά διαδεδομένο και πως είχαμε σπίτι μου τόσα χρόνια. Απο τότε πινω σχεδόν κάθε μέρα γιατί είναι τέλειο.

2) Το περσινό καλοκαίρι, ειδα τυχαία το Σακη Τανιμανιδη στη Θεσσαλονίκη στα Fridays και του μίλησα, βγάλαμε φωτογραφίες και χαμογελούσα όλη τη νύχτα σα βλαμμένο μετά. Τον αγαπω.

3) Αύριο γράφω ιστορία και δεν ξέρω τιποτα. Υποτίθεται έπρεπε να διαβάζω τώρα.

4) Μισώ τα μαθηματικά και τη φυσική όσο κανένα άλλο σχολικό μαθημα. Είναι ότι πιο άχρηστο μπορούμε να μάθουμε.

5) Θα πάω θεωρητική κατεύθυνση γιατί μου αρέσει, και επίσης αυτά που μαθαίνουμε τα θεωρώ πιο στοιχειώδη, είναι κάτι που μπορούμε να αξιοποιησουμε στη ζωή μας (οχι δεν πρόκειται να μιλαω αρχαία ελληνικά) και είναι ενδιαφέρον κατά τη γνώμη μου.

6) Πριν 2 χρόνια είχα χτυπήσει σε ένα τσιμεντένιο πράγμα σα μεγάλη κολονα, και έσπασα στη μέση το ένα μπροστινό μου δόντι κι από τότε είναι μισο αληθινό και μισό ψεύτικο. Πρέπει να βάλω και θήκη κάποια στιγμή (καποια).

7) Μπορώ να ζήσω μόνο με πίτσα και σοκολάτα (σε οποιαδήποτε μορφή). Κυριολεκτικά.

8) Επίσης προτιμώ την πίτσα από τα σουβλάκια και τα πιτογυρα.

9) Μισώ το συκώτι, το απεχθάνομαι.

10) Τα αγαπημενα μου παπούτσια είναι τα μαύρα vans μου (δεν είναι κι αυθεντικά, που να ήταν) και τα φοράω τουλάχιστον 5 μέρες της εβδομάδας.

11) Θέλω να βάψω τα μαλλιά μου μαύρα, το λέω από όταν ήμουν 5 ξέρω γω.

12) Έχω DVD από όλες τις ταινίες της Barbie, βασικά σταμάτησα πριν 4 χρόνια, κάπου εκεί με το σχολείο της Barbie ή όπως λέγεται αυτό, τις έχω δει όλες άπειρες φορές.

13) Η αγαπημένη μου ταινία της Barbie που δε βαριέμαι να δω ούτε σήμερα (το παραδέχομαι) είναι η "Barbie βασιλοπούλα και χωριατοπουλα).

Δεν ξαναγράφω κανόνες, όλοι τους ξέρετε.

-Xrysa-
__ForgetmeNot__
EmmiSav
EvaKPOP
AliceSv
anna_kontt
battman199
butterflysblood
Crazy_Lover_2016
DanaiTheodorou
DelianaTsollakou
Dimy_and_Stella
Georgettekara
GreekCompe

Τα tags ήταν εντελώς τυχαία, δεν ξέρω καν ποιους έχω βάλει. Δεν είστε αναγκασμένοι να το κανετε (fuck this rule).

×Whatever×Where stories live. Discover now