Απαντήσεις στις ερωτήσεις της VA_girl001.
1) Αν ειχες να επιλέξεις ανάμεσα στο να μην έχεις φρύδια και στο να μην έχεις μαλλια, τι θα επελεγες και γιατι?
•Χμμ δύσκολο... είχα σκεφτεί φρύδια... Αλλά τελικά θα πω μαλλιά γιατί... Ε η Shannon πως ζει?? Περούκες ναιι! Και είναι όλες τελείες;) Οπότε κομπλε.2) Θα προτιμούσες το ερημικό νησί με ίντερνετ ή την πόλη χωρίς?
•Νομιζω πόλη γιατί θα ζουσα κανονικα, ενώ νησί μόνη μου? Τεκαν!! Κάτσε αυτό ακούστηκε σαν να ειμαι κοινωνική ή κάτι τέτοιο... Νομίζω το νησί ακούγεται καλύτερο.... ΔΕΝ ΞΕΡΩ3) Αγαπημένος youtuber?
•Lynx, jessiepaege, MDE, mikeius, Mara samartzi, senioraelis, leafyishere, κι άλλοι που δε θυμάμαι τώρα! Ελπιζω να τα έγραψα σωστά..4) Αν κερδιζες ένα μεγάλο ποσο, τι θα έκανες?
• (αφού επαιρνα ένα καλο κινητό επιτελους) θα έδινα λεφτά στην κολλητή μου να πάρει κινητό γιατί της χάλασε και μέχρι τώρα έχει 35€! Μονο! Δηλαδή ποσό να περιμένω ακόμα ο άνθρωπος?:(5) Ποιο ζώο ΔΕ θα ήθελες να ήσουν και γιατι?
•Αραχνη γιατί είναι απαίσιες!
Βρομούσα γιατί... Βρομανε! Ποπο οι αιτιολογησεις μου τα σπάνε.6) Ποιο είναι το χειρότερο παρατσούκλι που σου έχουν βγάλει?
• Σπόρος!-.-
Με έλεγε η μαμά μ καποτε και το ακουσαν σχολείο και μετά με έλεγαν ετσι όλοι οι φίλοι μου!
Παλια, στοδημοτικο!
Αλλα... Δεν το εμαθες ποτέ!! Σουτ!7)Αγαπημένη ταινία?
• Twilight! Ναι οι μισοί αυτή διαλέγουν, επίσης πολύς κόσμος τη μισει, αλλά η κλασσική πρώτη ταινία 'Λυκοφως' είναι νομίζω η μόνη ταινία που όσες φορές και να τη δω, δεν μπορώ να τη βαρεθω!8) Αγαπημένος σουπερ ηρωας και γιατι?
•Batman γιατί αρεσει στον Andy και είναι μαύρος! Και νυχτερίδα!! Θες κι άλλους λόγους?9) Αν μπορούσες να αλλαξεις κάτι πάνω σου, τι θα αλλαζες πρώτα?
• Νομίζω θα έκανα κάτι με τη χαμηλή αυτοεκτίμηση μου, και σίγουρα τα μαλλιά μου!10) 2 αγαπημένα quotes?
• -maybe if we never wake up we can see the sky
- do you need me or do you need someone?11) Όμορφη και χαζή ή άσχημη και εξυπνη?
• Ασχημη και έξυπνη! Η εμφάνιση βελτιώνεται! Η νοημοσύνη όχι;)12) Περιέγραψε τη χρονιά σου σε μια λέξη:
• Ανατρεπτικοβαρετη (ναι, γίνεται)13) Αν μπορούσες να κάνεις μια ευχη, ποια θα ήταν?
•να μην πληγωνω κανέναν..14) Αν μπορούσες να μπεις στη θέση ενός διάσημου για μια μερα μονάχα, ποιος θα ήταν και γιατι?
•ο Andy γιατί... Έχει αυτή τη βαθιά φωνή και ξέρεις τώρα.., θέλω να δω πως είναι να μιλας με αυτη και... Θέλω να μαθω πως είναι να έχεις lip piercing... Και φυσικά να είσαι ο πιο όμορφος άνδρας στον κόσμο..!15) Αν ειχες την επιλογή να χαστουκισεις μια φορά οποίον θέλεις, ποιος θα ήταν αυτος?
• Μου πήρε πολύ ώρα σκέψης... Πολύ όμως! Νομιζω το zayn malik γιατί εξαιτίας του η κολλητή μου έπεσε πολύ ψυχολογικά και εκείνο τον καιρό δεν ήμουν δίπλα της να τη στηρίξω...16) Αν έπρεπε να επιλέξεις ένα χρώμα να βαψεις τα μαλλιά σου για όσο ζεις ποιο θα ήταν?
• Σκεφτηκα μπλε αλλά... Με φαντάζεσαι γριά στα 80 μου με μπλε μαλλιά?
Μάλλον μαυρα...17) Τι φοβάσαι και γιατι?
• Να χάσω τους αγαπημενους μου ανθρώπους. Δεν έχει γιατι!18) Θα ήθελες να ταξιδέψεις στο παρελθόν ή στο μελλον?
• Παρελθόν κατά τον 17ο-18ο αιώνα γτ μου αρέσει η εποχη.19) Τι υπάρχει δεξιά σου?
• Πολλα πραγματα! Καταρχας το κομοδινο που έχει πάνω: ισιωτική, βραχιόλια,τσιμπιδακια, αρκούδι- αϊ βασιλης, κάτι χαρτιά! Δίπλα μ στο πατωμα το χαλί! Πιο δίπλα... Η ντουλαπα μου με 3 αφισες του vampire diaries και 1 του tony hawk!20) Ποσό % ψωνιο πιστεύεις ότι είσαι?
•Εεεε... Όχι πολυ! Γιατί έχω χαμηλή αυτοεκτίμηση! Ίσως... 30%? 40%? Δεν ξέρω, τι ερώτηση είναι αυτή?
YOU ARE READING
×Whatever×
Random*Random Book* Περιέχει: ·Information ·Challenges ·Suggestions ·Tags -And more- Hope_biersixx