20 questions challenge (3)

53 7 0
                                    

Κι άλλες ερωτήσεις από την letshugcamerondallas...!

1) Αγαπημένη γιορτη?
• Αν είχαμε εδώ χαλογουιν, θα ήταν αυτο! Αλλά τωρα είναι οι απόκριες νομίζω.

2) Αγαπημένος συνδιασμός χρωμάτων?
• Μπλε μαύρο...

3) Αγαπημένο τραγούδι?
• Έχω πολλά... Θα πω... Kick me των sws, lost it all των bvb και εμ.. Αχ δεν ξερω αυτά μου ήρθαν τωρα!

4) Αγαπημένο quote?
• Who are you when no one is watching?
Βασικά είναι ένα από τα πολλά, απλά αυτό θυμηθηκα τώρα!

5) Αγαπημένη x-mas movie?
• Αμμμ θα πω... Το... Αχχ δε θυμάμαι και ονόματα! Δεν ξερω, όλες καλές είναι! Βασικά το βρηκα! Η Χριστουγεννιατικη ιστορία του Ντίκενς! Πρωτότυπο ε? Απλά αυτή η ταινία είναι υπέροχη αν και προτιμώ το βιβλίο...

6) Αγαπημένη γεύση παγωτου?
• Είναι πολλές! Νομιζω... Φράουλα, ή cookies... Ή κανέλλα, ή lila pause... Τι? Δεν εχετε φάει παγωτό Λίλα παουζ? Είναι απίστευτο...

7) Αγαπημένη μέρα της εβδομάδας?
• Μου αρέσει το Σάββατο βράδυ και το μεσημέρι της Κυριακής... Οποτε αυτά τα 2 μαζί κατά κάποιο τρόπο... Ναι, δεν την παλευω:P

8) Αγαπημένο διάσημο ζευγάρι?
•Jolex (Johnnie Guilbert και Alex Dorame) και Andy Biersack με Juliet Simms.

9) Αγαπημένο βιβλιο wattpad?
• Βασικά... Πολλά! Είναι πολλά!! Δεν ξερω ποιο απ'ολα να πω... Αχ βάζεις δύσκολα κι εσύ:(

10) Χαστούκισε το πρώτο πράγμα αριστερά σου και πες τι ειναι:
• Η τσάντα του σχολείου! Και καλά της έκανα εδώ που τα λεμε.

11) Σκοτάδι ή φως?
• Darkness my dear;)

12) Είσαι wise ή crazy?
• Παρακαλω σε αυτό να απαντήσει η Βαλ (VA_girl001). Ευχαριστωωωω

13) Καφές ή τσάι?
• Ανάλογα! Μ' αρέσουν και τα δύο αλλά είναι ανάλογα την περίσταση και τα κεφια που λέει ο λόγος.

14) Περιέγραψε το χαρακτήρα σου με 3 λέξεις:
•Παράξενη
•Αντικοινωνικη
•Αμηχανη

15) Κίτρινο ή μαυρο?
• Φυσικά και ΜΑΥΡΟ! Είναι ερωτήσεις αυτές? Όχι πες μου!

16) Τι κάνεις στις 3 το πρωί?
• Ακούω BVB και γράφω βιβλία...
Ναι, κλαψε!

17) Πιστεύεις ότι το 2016 θα είναι σκατα όπως οι άλλες χρονιές?
•Δεν ξερω... Βασικά ελπιζω να μην είναι αλλά... Δεν έχω ιδέα!

18) Τι κάνεις όταν βαριέσαι?
•Τραγουδαω, χορεύω, τρώω, μιλάω με φίλους, ζωγραφίζω, διαβάζω βιβλια, ανεβαζω παρτ εδω... Διαααααφορα!

19)Αγαπημένος χαρακτήρας από τον Τιτανικο?
•Τζακ (τι πρωτότυπο). Έχω να δω την ταινία χρονια, kill me.

20) Βαριέμαι πες κατι.
• Κατι!! Αχνε.
Οκ, βασικά θα σου πω μια βλακεία που έκανα χτες! Άκουγα το "kick me" των SWS και ήταν... Δυομιση περίπου και κοπανιομουν μόνη μου στο κρεβάτι κρατώντας το κινητο που φορτιζε, τραβήχτηκε ο φορτιστης, έπεσε στο πατωμα που είναι ξύλινο και ακούστηκε σε ολο το σπίτι, ξύπνησα τη μάνα μου... Ωραία πράγματα!

×Whatever×Where stories live. Discover now