Tom
Už sedím ve své zbrusu nové audině. Z nervozity, že tam přijdu pozdě (jako vždycky že?) mi začíná být dost velké horko v té mé kožené bundě (jo pro módu se musí trpět). Když jsem dorazil k velké hale, kde se událost koná, vrhne se na mě několik mladých holek žebrajicí o podpisy a o fotky.
''Tak jo holky zkusím vám všem vyhovět , ale slibte mi, že přestanete ječet''.
Dav holek se pomalu ale jistě ztišoval a já se připravil na to co mě čeká a nemine.
O pár minut později (překvapivě) jsem se od holek odtrhl( díky Bohu) a jen tak jsem tam stál s tím, že si pomalu z kapsy vyndám krabičku cigaret (ano..já vím..musím přestat) a zapálím si. Jenže v tom na mě začne pokřikovat nějaký chlapík. Kvůli tmě jsem ho prostě nepoznal, ale jak se začal ke mě přibližovat začali se mi lesknou oči radostí, protože tenhle chlapík je můj kamarád ze střední, kterého jsem neviděl snad 100 let - Eddie Redmayne.
I když je Eddie herec, stejně jako já, zatím jsme neměli možnost se setkat na filmovém plátně. Když viděl v mé ruce cigaretu ''pozdravil'' mě se slovy:
''Myslel jsem, že Tom Hiddleston je slušňák''
''Myslet znamená hovno vědět, Redmayne'' s vážným výrazem jsme se na něj podíval.
Pak jsem oba dva propukli v neskutečný záchvat smíchu.
''Ty jo.... Je to snad 100, co jsme se neviděli Eddie''
''Máš pravdu, rád tě vidím Tome''
''Ehm ..co tady vlastně děláš Tome? A neříkej mi, že to myslíš vážně s tou cigaretou''
Podíval jsem se na něj pohledem like: Eddie pls. (doufám chápete).
''Jsem hostem dnešní události - modní přehlídka, hádám, že jsi tu ze stejného důvodu''
''Móda není úplně můj šálek kávy, takže přijdu až na afterparty a teď jdu vyzvednout Hannah (přítelkyně)''
''Snad se tam potkáme a kdyby ne , moc rád jsem tě viděl Eddie''
''Si piš, že se potkáme a dáme si spolu nějaký drink, zatím se měj a užívej si světa módy''zasmál se .
Vešel jsem dovnitř, kouknu na hodinky a světe div se... normálně jsem tu včas (jsem prostě dobrej..). Jestli se ptáte kolik je tu lidí - celkem dost (super).
Zamířil jsem k baru a objednal si martini (dobrý začátek, no ne?). Měl jsem říct Benovi aby šel se mnou, zatím se tu celkem nudím..snad se to po nějaké době změní.
Je čas, show začíná!
Za chvíli jsem viděl na pódiu stát Chrise.
''Dámy a pánové jsem potěšen vám představit mou úplně první jarní kolekci. Doufám, že si to tu všichni pořádně užijete.Pozval jsem si sem pár prima lidí jako třeba Toma Hiddlestona'' zamával na mě, když uviděl u kterého stolu sedím, já udělal totéž. Všichni přítomní se otočily aby se ujistily, že tu opravdu jsem.
Chris pokračoval..'' Roberta Downeyho a Eddieho Redmayna.''
Věděl jsem, že s Eddiem teď nemůžu počítat, protože zatím je někde se svou přítelkyni. Robert je můj kamarád seznámili jsem se na natáčení Avengers, kde jsem měli pár společných scén, tak jsem si řekl, žes za nim půjdu na pokec.
''A nesmím zapomenout na moji fantastickou kamarádku Elizabeth Johnsnovou, někteří z vás ji znají spíše jako Hraběnku Elizabeth''
Cože ? ..hraběnka?. Tak to jsem zvědavý ...
ČTEŠ
She Ate My Heart
RomanceAhoj lidí ! Tohle je úplně první povídka, kterou jsem začala psát ve spolupráci s kamarádkou. Hlavní hrdinové : Tom Hiddleston, Hraběnka Elizabeth -postavu jsem si ''vypůjčila'' z AHS Hotel :D, Robert Downey. Tak snad se Vám bude líbit. Enjoy! ...