/'' Tome neodcházej ...prosím''
'' Už nikdy ......nikdy tě nechci vidět Elizabeth..''/
---------------------------------------------------------------------------
TOM.
Už jsou to 3 měsíce, co jsem jí viděl naposled v tom hotelovým pokoji s tím prokletým číslem 64! Sakra! Nemůžu na ní přestat myslet, ale musím na ní zapomenout. Nemůžu jí dovolit aby ovládla mou mysl a srdce. Nemůžu ..nechci jí dovolit aby mě proměnila jako ostatní muže které dřív měla. Tyhle podělaný 3 měsíce se snažím žít život jako dřív ale nejde to. Kdykoliv vyjdu ven mezi lidí, cítím na svých zádech její upjatý pohled jak se snaží mě mámit k ní. Sleduje mě.
Author*: při psání kapitoly mě napadla tahle písnička :D prostě.. '' Někdo mě sleduje''
Pořád mě k sobě přitahuje. Tajně si to přeji, ale nahlas sobě nalhávám, že tohle všechno musí skončit.
Doufám, že dnešní schůzka s Robertem mě zbaví myšlenek na ní a na to, co jsem viděl při posledním setkání s ní.
''Čau Tome!'' mává na mě Robert který je asi tak 3 metry před určeným místem setkání.
'' Zdravím, Roberte. Rád tě vidím''
'' Jo ..nápodobně. Už je to celkem dlouho viď ''
'' Naposled jsem se viděli tak 3 měsíce zpátky'' poznamenám.
'' Jo! To byla ta šílená módní přehlídka či co '' poznamenává se zábavným výrazem v obličeji.
'' Mě zas tak šílená nepřišla '' říkám mimochodem.
'' A co ta milá dáma s blonďatými kadeři ? Máš s ní něco? '' ptá se pobaveně.
'' Tak táhlé dáma s blonďatými kadeři ... mimochodem jmenuje se Elizabeth, ale to si nemůžeš pamatovat protože už jsi byl tak trochu mimo. Táhlé dáma je šílená, ta přehlídka nebyla vůbec šílená to ona je !'' vyprskl jsem to na chudáka Roberta, který jen nechápavě koukal.
'' Dobrá ..ehm ...proč je teda podle tebe šílená ?'' mluvil trochu zpomaleně.
'' Tak jo pokusím se ti to trochu nastínit, předem upozorňuji, že uslyšíš něco, čemu prostě nebudeš chtít věřit , ale opravdu se to stalo.'' varoval jsem ho.
Robert na mě kývl s chápavým pohledem. Naznačil abych tedy začal vyprávět.
ČTEŠ
She Ate My Heart
RomansAhoj lidí ! Tohle je úplně první povídka, kterou jsem začala psát ve spolupráci s kamarádkou. Hlavní hrdinové : Tom Hiddleston, Hraběnka Elizabeth -postavu jsem si ''vypůjčila'' z AHS Hotel :D, Robert Downey. Tak snad se Vám bude líbit. Enjoy! ...