Kapitola 4 (přehlídka-afterpárty)

180 7 5
                                    

 Kapitola 4 .

Tom

Šel jsem za Robem.

''Zdravím, kovový muži''

''Nazdar Tome, rád tě vidím. Tak jak se ti líbila show ?''

''Děláš si srandu, že se chceš bavit o módě ?''

'' No ..o oblečení zrovna ne'' šibalksky se usmál

No jo jasně to je mu podobný.

'' Jo ..mimochodem jsi pořad single ?''

Povzdechl jsem si, když jsem si uvědomil skutečnost.

'' Jop, jsem''

'' Neboj, tady si určitě odchytneš nějakou pěknou kočku''

Dělal jsem, že jsem to neslyšel.

''Kde máš Susan?''

Rob se tak trochu smutně zatvářil.

''Vykopla mě. ''

''Tak to mě mrzí.''

Koukám, že ti došlo pití. Něco donesu.

''Díky Tome.''

Stal jsem u bau a čekal na až mi barman donese drinky. Když v tom jsem ucítil jak mě někdo táhl za ruku pryč. Otočil jsem se, byl to Chris.

''Chrisi ...co to děláš?''

Přitahl mě ke stolu. U stolu seděla krásná a velice zajímavá blondýnka.

Bylo to ona, Elizabeth, tá co byla před chvíli na pódiu.

Byl jsem..... ..okouzlen ( jo, to je to správné slovo!). Její dlouhé blond vlasy a modrošedé oči a ta postava.

''Tak...vy se zřejmě zatím neznáte. Tome tohle je Elizabeth, moje dlouholetá kamarádka se skvělým vkusem''

Nemohl jsem z ní zpustit oči.

''El, tohle je jeden z mých nejoblíbenějších herců a nejlepší přítel Thomas William Hiddleston''. Chris mě uvedl do rozpaků, začervenal jsem se. Ona si toho všimla a lehce se pousmála. A pak mi podala ruku se slovy ''Moc mě těší'' Ona si nedokáže představit jak moc MĚ těší. Její ruku jsem pomalým pohybem přitahl k sobě a lehce ji políbil (co to sakra děláš Hiddlestone! :O). Její reakce ? Začervenala se a milé se na mě usmála. Má tak dkonalý úsměv.

Civěl jsem na ní dokud mě nepřerušil Chris.

''Tome ..v pohodě ?''

Jasně že nejsem v pohodě. Ona mě ničí svojí krásou,  úsměvem a jak je sebevědomá. Hrozně mě přitahuje a zároveň ničí.

''Jo jasně ...v pohodě jen jsem ...(rychle něco vymysli idiote) ...tam uviděl Roberta. ''

''Jo... a to na něj běžně koukáš zamilovaným pohledem ? '' Zasmál se mi Chris.

''Tome mužu na chvilku? ''No to jsem zvědavý.

''Tome co to do háje děláš ? Nevím co přesně máš v úmysly, ale tohle prostě nedopadne dobře"

''Neboj neublížím ji'' Ujistil jsem Chrise.

''Nebojím se o ní, ale o tebe. Zničí  tě... ne hned a ne uplně tak do slova. Bude tě ničít způsobem který se ti bude  líbít a ani si to neuvědmíš a nebo si to uvědomíš kdy už bude pozdě.''

Podívala jsem se na něj a řekl si jestli to myslí vážně ..

''Už prosím tě nepij, jo ? '' zasmál jsem se jeho představám.

''Jak chceš Hiddlestone, ale varoval jsem tě''

Tak teď se přiznam, že jsem se trochu zarazil, ale nebudu to nějak řešit, ne dneska.

''Jsme tu podezřele dlouho, vrátíme se k El.''

''Dobrej nápad (y) ''

Elizabeth

Musím uznat, že to je celkem zajímavý a přitažlivý muž, líbil se mi. Když se na něj koukám přestanu mít pojem o čase a topim se v jeko modrých studnkách. Je hrozně milý, snažil se semnou konverzovat i když chvílemi nevěděl co říct. Chris nás pozoroval a abych řekla pravdu moc se mu nelíbilo, že si s Tomem rozumíme. A co jako sakra čekal? Že mi sem přivede sexy chlápka a já ho necham jen tak jít a dělat že mě nezajímá? Pff ...to určitě. Z myšlenek mě nakonec vytáhl Tom.

''Mám takovou ...um otázku. Čeho jsi vlastně hraběnka ?'' Musela jsem se pousmat nad jeho nechápavým výrazem.

''Pro tvé modré oči budu hraběnkou čehokoliv budeš chtít, Tome'' (pěkně jsem to vymyslela co? To čumíš Tome :D). Vidím jak se mu rozzářily oči.

Zasmála jsem se .

''Co je ? Proč se směješ?''

Zasmála jsem se ještě víc a Tom se ke mě přidal.

Asi tak hodinku jsme si povídali a já si čím dál tim víc uvědomovala jak moc mě přitajuhe.

Přišel za námi nějaký muž, jakmile se začal blížit k našemu stolu, hned jsem ho poznala.

''Sakra Hiddlestone, kde vězíš s tím pitím ?'' Vidím Toma jak se chytá za hlavu. Pak  nahodil omluvný výraz a psí oči, zabralo to. Downey se uvolnil.

''Kdo je ta hezká blondýnka?'' zeptal se Rob s celkem úchylným úsměvem na tváři.

Než jsem stihla cokoliv řict ozval se Tom.

'' Tohle je Elizabeth Johnsnová ''

Robert natáhl ke mě ruku a s ''normálním'' úsměvem se představil.

''Jsem Robert Downey Jr., herec''

Podala jsem mu ruku a řekla ''Znám vás, hrál jste v celkem dobrých filmech, jo a taky jsme se potkali na pár akciích, ale  to  si  zřejmě  nepamatuje .'' Vždycky  byl  tak  opilý  že  jsem  se  divila  že  vůbec  stojí  na  nohou.

Darovala jsem mu úpřímný úsměv. Zatím se zdá být jako celkem v pohodě ale nejspíše trochu arogantní chlapík. Je vidět, že se o sebe stará. Má dokonalý účes, celkově vypadá dobře.

''Vidím, že se bavíte ..nerad bych vás dál rušil, ale stejně se k vám přis*ru.''

 Hm...jasně jak jinak..

(Hodím sem ještě fotku Roba :3) 

(Hodím sem ještě fotku Roba :3) 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
She Ate My HeartKde žijí příběhy. Začni objevovat