Kapitola 6

71 3 0
                                    



*Stál jsem před dveřmi pokoje č. 64 a říkal si: ''Tak už zaklepej pitomče.''

Zaklepal jsem dveře se otevřeli ( bylo to trochu strašidelný ).

Po to, co jsem uviděl se mi udělalo špatně. Stál jsem se tam s otevřenou pusou (dnes už asi podruhé) a byl v šoku.*

Viděl jsem Elizabeth, byla celé od krve, nebyla to však její krev, ale krev toho pohledného nebožáka, který ležel po jejím boku. Nejspíše už byl mrtvý.

Vyděsilo mě to k smrti. Popravdě ani nevím proč jsem tam zůstal stát a neutíkal na míle daleko rychlosti světla. Čekal jsem na reakci Elizabeth.

''Hádám, že by si chtěl slyšet vysvětlení...''

''Vždyť si vysála krev z tohohle chlapa, jestli pro tohle máš nějaký rozumný vysvětlení, tak bych ho vážně rád slyšel, ale pochybuji, že nějaké takové existuje.''

''Je to virus...kterým mě nakazila moje první opravdová láska.''

Výhodou tohoto onemocnění je dlouhověkost a mládí a pokud nejsi hloupý můžeš žít věčně.

Nevýhodou je to, co jsi právě viděl, živím se jen krví. ''

''Takže... jsi něco jako upír ?'' Nemohl jsem tomu uvěřit, nechtěl jsem tomu věřit.

'' Upíři koušou, já mám na to jiný nástroj ''

'' Upíři koušou, já mám na to jiný nástroj ''

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

''Nechci tomu věřit ....řekni, že je to jen sen. Dělej.. štípni mě .

''Tome je to pravda... a je mi líto, žes na tohle přišel zrovna takhle.''

'' Jak dlouho už jsi takhle nemocná?''

''Bylo mi 29, když on mě tím virem nakazil, Teď je mi 115 let.''

''Ne, ty si ze mě jen utahuješ. '' Řekl nevěřícně  Tom.

''Moje mládí a vzhled mi zůstaly z doby, kdy jsem byla nakažená. Už nikdy nezestárnu ani o jeden den.'' 

'' No ..to není zas tak zlý '' zamyslel se nad tím Tom.

''A kdo vlastně byl ten tvůj 'stvořitel' ?''

'' To ti nemohu říct....''

''Myslím, že dneska  už mám dost''

''Tome ..neodcházej, prosím!''

'' Už tě nikdy ..nikdy tě nechci vidět Elizabeth...''




She Ate My HeartKde žijí příběhy. Začni objevovat