TOM
Po tom, co jsem Robertovi řekl o Elizabeth a o tom, co se stalo se mi trochu ulevilo. Potřeboval jsem to někomu říct. Jestli se ptáte jaká byla Robertovo reakce na to, co slyšel asi se nebudete divit když řeknu že byl tak trochu rozrušen, chvílemi se i smál, nevěřil mi. Nedivím se mu. Čím detailněji jsme to probírali tím více tomu začal věřit.
'' Dobrá ..dobrá Tome. Chceš mi tedy říct že ona je upír? '' ptal se mě zděšeně.
'' Ne .. není upír '' snažil jsem mu vyvrátit jeho myšlenku.
'' Řekla mi, že je to nemoc ..nevím jaká už mě to nezajímalo, odešel jsem '' položil jsem si obličej do svých dlaní.
'' To mě podrž . Tome to je případ. Ale tak je už po všem, že ? Nemusíš se s ní vídat ..prostě na to zapomeň a je to '' řekl odlehčeně.
'' Kéž by to bylo tak jednoduché Roberte'' vidí jak se trápím.
'' Tamhle přes ulici je skvělý bar. Pojď na pár skleniček. Uleví se ti, uvidíš. '' povzbuzuje mě.
'' Když myslíš, že to pomůže....'' vzdychám.
ELIZABETH
Pořád si přehrávám v hlavě to, co se před 3 měsíci stalo. Nemůžu kvůli tomu spát ani nemám už takovou chuť k jídlo ( sakra! to je vážný). Nemůžu na něj přestat myslet. Já vím ...já vím to prostě nejsem JÁ , ale nemůžu si pomoci. Pořád se ho snažím najít. V normálním případě už bych za ty 3 měsíce stihla dat košem alespoň třem chlapům, ale nestalo se. Ach.... tak moc po něm toužím, ale je mi jasné, že mě nejspíše ani nechce vidět.
Ležím tady na podlaze svého apartmá jako troska.
''Tak a dost ! '' vletěl sem Chris .
'' Dělej El..koukej zvednout ten svůj zadek z té za*rané podlahy a koukej někam vyrazit'' zařval na mě .
'' Taky tě ráda vidím Chrisi ....kde se to v tobě bere ?''
'' Co jako ?'' nechápavě se ptá.
'' Ale nic. Tak kam mě teda zveš ?'' usmála jsem se na něho.
'' Hele budu k tobě upřímný holka.''
'' Do toho''
'' Vypadáš hrozně, prostě je z tebe troska. Nemůžu se na tebe dívat, když jsi v takovémhle stavu. Musíš si dát pár skleníček něčeho na povzbuzení ..však víš.''
'' Nechci ti to kazit můj starostlivý příteli, ale asi jsi zapomněl, že pijí jen a jen lidskou krev'' poznamenávám.
'' Vždycky všechno zkazíš'' říká otráveně.
Asi po minutě propuknu v trošku menší záchvat smíchu. Ten Chris a to jeho snažení všechny utěšit. Prostě se musím smát.
'' Hahha El, tak už pojď alespoň já si něco do sebe kopnu''
ČTEŠ
She Ate My Heart
عاطفيةAhoj lidí ! Tohle je úplně první povídka, kterou jsem začala psát ve spolupráci s kamarádkou. Hlavní hrdinové : Tom Hiddleston, Hraběnka Elizabeth -postavu jsem si ''vypůjčila'' z AHS Hotel :D, Robert Downey. Tak snad se Vám bude líbit. Enjoy! ...