*Kaila*
-24:38-Dotarliśmy na jakąś wyspe. Nadal byłam przykuta tymi kajdanami do ściany. Coś nie dawało mi zasnąc. Czułam ze musze z tond ucieć. Tylko jak? Chciałabym, żeby ninja tu byli.
*Cole*
-01:57-Wszyscy spali, poza mną. Nie dałem rady zasnąć. Czułem ze musze pochodzić po wyspie. Kiedy tak chodziłem zobaczyłem czyjeś ślady.
Ja- Ciekawe. Czy ktoś poza nami jest na tej wyspie?
Postanowiłem ze pujde za tymi śladami.
-5 minut później-
Ślady ciągnom się pare dobrych metrów. Wkońcu skończyły się przy jakimś krzaku.
Ja- Musze to sprawdzisz.
Wszedłem w krzaki i... Spadłem prosto w płapkę.
-8:59-
Obudziłem się w naszym obozie. Zobaczyłem wszystkich stojących nade mną.
Nya- To tylko Cole.
Jay- Trudno. I tak go zjem!
Ja- Odbiło wam?! A zwłaszcza tobie Jay
Lloyd- No co? Wyglądałeś jak zwierze a nam ktoś ukradł śniadanie więc poszliśmy zobaczyć co się złapało w pułapki Jay'a.
Zane- Ale mówiłem ze w te pułapki złapią się zwierzęta nawet głupsze od wiewiórki.
Jay- Na to wygląda ze jesteś głupszy niż wiewiórka.
Kai- A tak wogule to co ty robiłeś w dżungli na tej głupiej wyspie?
Ja- Nie dałem rady zasnąc i czułem ze musze się przejść po wyspie.
Lloyd- Zane?
Zane- Już się robi Lloyd. Z moich odczytów na tej wyspie nie ma nic takiego żeby coś rozkazywało nam z tąd uciekać ani idźć do dżungli na tej wyspie.
Lloyd- Dziękuje Zane za sprawdzenie tego.
Zane- Nie ma sprawy Lloyd.
Ja- Dobra. To co robimy?
Jay- Ja mam pomysł!
Kai*pod nosem*- Chyba pierwszy w swoim życiu.
Jay- Słyszałem to! A więc tak. Podzielimy się na 3 drużyny po 2 osoby i pażdy pujdzie w inną strone.
Lloyd- Lepiej bym tego nie ujoł Jay. To tak. Jay i Nya, wy pujdziecie na wschód. Zane i Kai, wy idziecie na zachód a Ja i Cole idziemy na północ.
Wszyscy- Ruszajmy!Każdy poszedł w tam gdzie miał idźć. Jay i Nya na wschód, Zane i Kai na zachód a ja i Lloyd na północ. Coś czuje ze źle to się skończy ale wole być o dobrej myśli. Nie spoczne do puki nie odnajde i nie uratuje Kaili.
***
Cześć wam! Jak rozdział? Jak myślicie? Co się wydarzy? Czy Kaila się sama uwolni czy może ktoś inny? Tego dowiecie się już niedługo. Do następnego!
CZYTASZ
Kaila: Piraci i ninja
FanfictionII część przygód Kaili Zastanawialiście się jak wyglądało życie Kaili zanim spotkała ninja? Odpowiedź jest prosta! Kaila była piratką! A tego jak poznała ninja... No cóż... Dowiecie się sami. Zapraszam! Najwyższe notowania: #272 miejsce w przygodowe...