Luke:
Újabb két hét telt el.Borzalmas volt..Minden este hallani ahogy a lányt egyre inkább kínozzák..Calum állítása szerint, egyre megviseltebb.Sajna kiderült a legutóbbi dolgunk, miszerint bementem hozzá, így azóta mindig úgy mennek el hogy vagy Clifford vagy Irwin vigyáz rá.
-Megvan biztosra akkor a terv?-kérdeztem Calumot, miután megint elvonultak a büntetésre.
-Tehát holnap a születésnapodon eltűzünk vele együtt.Jól le kell akkor tényleg itatni őket..-sóhajtott fel.
Elköszöntünk egymástól és nyugovóra tértünk.
Másnap izgatottan keltem fel.Soha nem szerettem a születésnapjaimat, de ezt szerettem, mert tervünk szerint elhúzunk mellőlük és végre boldogan élhetek a lánnyal.
Lementem a konyhába kajáért, de a lányon kívül mindenki ott volt, így sorba jöttek oda hozzám és mindegyikőjük hátba csapott egy felköszöntés kíséretében.Én már szinte pofára estem, de ők csak jóízűen nevettek.
-Akkor ma bulizunk?-vetette fel az ötletet Ashton
-Naná hogy bulizunk-vigyorodtam el.
Mindenki ment a saját dolgára és márcsak az estét kellett várni.A nap lassan telt, de végül elérkeztünk arra az időszakra.
Elindultunk a szokásos szórakozó helyünkre.Azért szeretjük, mert az többségébe kihalt, és így nyugodtan tudunk bulizni.Ez most nem így volt.Dugig volt a hely, de őket ez nem zavarta.Calum-mal egymásra néztünk és egyetértően bólintottunk.
Bementünk, és kértük az első közös italunkat.Michael és Ashton gyorsan megitta majd kérte az újabbat.És az újabbat.Majd elindultak táncolni.Éreztük itt az idő, hisz ők állandóan ittak.Kellőképpen részegek voltak már.
Calum-mal átvergődtünk a tömegen és rohantunk haza.
A lány:
Luke-nak ma van a 20. születésnapja.És nem lehetek vele..Nagyon fájt..Mindenem nagyon fájt és éreztem hogy nem fogom bírni sokáig.A testem tele van zúzódással.Szemeim kisírtak voltak, torkom fájt az állandó sikítozástól.Fejem zúgott, és szédültem.
Egyedül maradtam a házban és arra nem volt energiám hogy pislogjak.Így az alvás mellett döntöttem, de az se ment.Újabb könnycsepp gördült le az arcomon.Meg akartam halni..
Végülis félig sikeresen elaludtam, mikor az ajtó kivágódott és két fiú rohant be rajta.Összerezzentem.Nem figyeltem kik azok.Nem mertem.Nem bírtam.Nem akartam felnézni.Nem is érdekelt.Az egyik felkapott és szorosan magánál tartott.
Luke:
Hamar hazaértünk.Rettentően boldog voltam, de aggódtam is.Berontottunk lány szobájába és én felkaptam.A lány összerezzent, de nem nézett fel.Nagyon sajnáltam őt..
-Húzzunk el innen-motyogtam egy pillanatra se emelve fel a tekintetem a lányról-Minden megvan?
Calum bólintott, mi meg visszamentünk a kocsihoz és elhajtottunk jó messzire.Végig az ölemben tartottam az immáron szunyókáló lányt.Ő a legjobb születésnapi ajándék.
DU LIEST GERADE
Elrablóim(L.H.)~BEFEJEZETT!~
FanfictionTrágár szavakat és esetlegesen 18+-os tartalmat tartalmazhat